Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Anoniem222

Bericht 19 Dec 2014 12:00

Re: Kerstpakket

HAHA Parel, wat gek die kalender.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Dec 2014 12:06

Re: Kerstpakket

Hier zat er uiteindelijk een hard case koffertje in. Zon handbagage model, maar dan ook met vier wieltjes, best handig! En verder paar kleine dingen: flesje chocomel, gluhwijn, droste chocolade, borrelnootjes, chips, crackers, drop en dat was het geloof ik.

Qua eten niet zoveel, maar ik denk wel dat dat koffertje erg van pas gaat komen!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Dec 2014 12:09

Re: Kerstpakket

Ik heb zonet nog 'book for paper lovers' van Flow gekregen :kerstsmile:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Dec 2014 12:14

Re: Kerstpakket

Wow ik heb toch een kerstpakket gekregen :D Op de doos staat actief - ontspannen dus ben benieuwd. Vanuit het uitzendbureau heb ik een draadloze oplader gekregen voor m`n telefoon.
<<

Anoniem103

Bericht 19 Dec 2014 12:20

Re: Kerstpakket

Ik heb voor 40 euro cadeaubonnen gehad. Mijn man krijgt meestal een fles wijn.
<<

Anoniem144

Bericht 19 Dec 2014 12:50

Re: Kerstpakket

Ik heb ook een kerstpakket gekregen naast mijn 13e maand die ik volgende week krijg!
Het pakket was een handige opvouwbare krat met daarin;
- Houten vogelhuisje met een grote "vogellolly" en zak ander vogelzaad.
- Kersenpittenzak ( heel fijn!)
- Chips, chocochips, minicakejes met chocolade
- pannenkoekenmix, schenkstroop, poedersuiker en aardbeienjam
- kortingsbon voor landal van 200 euro op een VIP cottage.
- toastjes , ontbijtkoek
- 2 flessen pure appelsap
- Gluhwein

Een leuk pakket dus !
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Dec 2014 13:03

Re: Kerstpakket

Sinds ik hier werk krijg ik geen kerstpakket meer. Toch jammer, vind het altijd leuk, maar m'n baas doet niet aan die onzin (zijn eigen woorden).
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Dec 2014 13:05

Re: Kerstpakket

Wat leuk parel die kalender is wel stom


Ik krijg altijd een nieuwsjaarsbonus. En ik keek net op de app van bankieren. En er was geld gestort is het de kerstbomen van mijn man. Van wel 20 euro :kersthaha:

Ik kreeg van de mensen waar ik werk. Vrouwtje van 79 had voor ons stoofpeertjes gemaakt en kregen kerst chocola. Had met Sinterklaas al een hema bon gehad. En van iemand anders een kerstukje
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 19 Dec 2014 20:58

Re: Kerstpakket

Ik had 100.- aan vvv bonnen en een fles champagne gevuld met celebration.

Mijn man had een mooi wat standaard pakket en een bon van carousel van 50.-
<<

Anoniem84

Bericht 19 Dec 2014 23:27

Re: Kerstpakket

Ik heb een 13e maand gekregen en vvv-bonnen (moet ik nog ophalen, maar ik denk weer 25 euro). Mijn man heeft een aantal relatiegeschenken gekregen, waaronder een fles champagne, zo'n offertemap van leer (geen idee hoe het precies heet), een rollade, snijplankje met droge worst, handdoeken, voedsel en een paraplu
<<

Anoniem287

Bericht 20 Dec 2014 00:41

Re: Kerstpakket

Ik heb een soort pluim gekregen waarmee je een cadeau uit kunt kiezen. Er is ontzettend veel keuze, van een blender tot kaartjes voor een pretpark/dierentuin/museum, van een horloge tot een pakket voor je huisdier, dus dat wordt nog lastig kiezen! Maar ik vind het superleuk :happysanta: Ik neig naar de blender trouwens, die wilden we al een tijdje graag hebben!
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2014 09:36

Re: Kerstpakket

Ohhh mijn kerstpakket is zo gaaf en mijn vriend zijn werkgever heeft ook zwaar uitgepakt. Wow zo verwend!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Dec 2014 09:52

Re: Kerstpakket

Wij kregen een cadeaubon, te besteden bij onze winkel zelf. Mijn vriend heeft nog niks gehad, weet ook niet of hij wat gaat krijgen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 20 Dec 2014 10:01

Re: Kerstpakket

Cadeaukaart voor Fonq.nl
<<

Anoniem301

Bericht 20 Dec 2014 13:18

Re: Kerstpakket

Mijn man heeft net zijn kerstpakket gekregen met lekkere handige A-merk producten van bollwtje, lays enz. Chips, pannenkoekenbeslag, macaroni, saus, koekjes enz. Helemaal vol. Die wil hij weggeven aan onze voormalige Somalische buurvrouw die vluchteling is. Dat vind ik zo lief van hem! Ik heb een fiets met mand dus ik ga het vanmiddag langsbrengen. Zo lief van hem! Oh dat zei ik al.
<<

Anoniem78

Bericht 20 Dec 2014 13:36

Re: Kerstpakket

Ik heb een heerlijk pakket gekregen. Het thema was salade. Een bak en slabestek van bamboe gemaakt. Kruiden die je zelf kan kweken in een potje, ook van bamboe gemaakt. Verder allerlei dingen die met salade te maken hebben, heerlijk!
Mijn vriend heeft cadeau cheques gekregen m te besteden in de winkel waar hij werkt. Ik vind het persoonlijk een tulp uit eigen gulp, toch jammer.

Ook kregen we een kerstpakket opgestuurd voor de vorige bewoner. Dit was vorig jaar ook al zo, toen heb ik netjes het bedrijf gebeld, gezegd dat het kerstpakket niet voor ons was, en dat de vrouw verhuisd was. Kreeg ik als antwoord: we bellen je terug binnen 5 dagen om het op te lossen. Nou, ik wacht nog steeds. Dus we hebben toen dat pakket maar gewoon gebruikt. Dit jaar kwam er weer een pakket binnen voor de vorige bewoonster, hij staat onder de kerstboom, ik ga niet meer bellen naar dat bedrijf, sukkels.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Dec 2014 13:51

Re: Kerstpakket

Carrie, wat lief van hem!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Dec 2014 14:04

Re: Kerstpakket

Wat lief Carrie! Ik doe dat ook altijd met spullen die ik zelf niet hoef. Maak er liever iemand anders blij mee die het goed kan gebruiken als dat ik het weggooi.

Gdvr zeg baal echt dat ik niks krijg....mn vriend heeft er ook geen dit jaar. Staan echt super leuke dingen tussen hier!
Ik heb me dus ook voorgenomen om hier niet meer te lezen BLUH!
<<

Anoniem273

Bericht 20 Dec 2014 14:06

Re: Kerstpakket

Maar wat juist zo lief is, ik denk niet dat ze dit pakket anders hadden weg gegooid, Kees :)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Dec 2014 14:09

Re: Kerstpakket

Heel lief Carrie!

Mijn vriend heeft ook een leuk pakket gekregen :) lekkere kaas, kaasmes, tapenade, mosterd, toastjes, tapas-recepten-boekje, soort kerstbrood, kaars, servetten en dat alles op een hele mooie grote houten serveerplank.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Dec 2014 14:45

Re: Kerstpakket

Aziraphale schreef:Maar wat juist zo lief is, ik denk niet dat ze dit pakket anders hadden weg gegooid, Kees :)

Ja precies! Ik heb ook spullen van mijn pakket erbij gedaan die ik niet hoef, maar juist ook de megadoos met Toffifee die ik gisteren nog kreeg van de PV. In het pakket van m'n man zitten juist allemaal lekkere dingen en daarom vind ik het zo tof dat hij het allemaal weggeeft aan een ander die het heel goed kan gebruiken!
<<

Anoniem149

Bericht 20 Dec 2014 16:51

Re: Kerstpakket

Ik heb (nog) geen kerstpakket gekregen. Hebben morgen familieontbijt op het werk dus denk dat we het morgen krijgen. Ben benieuwd. Vorig jaar had ik een pakket vol snoep, was lekker, een beetje te lekker haha.
<<

Anoniem185

Bericht 20 Dec 2014 16:57

Re: Kerstpakket

Ik heb een pakket van Rituals gekregen en 50 euro omdat de organisatie geld over had.
Verder heb ik mijn eindejaarsuitkering net gekregen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Dec 2014 17:04

Re: Kerstpakket

Aziraphale schreef:Maar wat juist zo lief is, ik denk niet dat ze dit pakket anders hadden weg gegooid, Kees :)


Snap ik!! Alleen ikzelf ben niet in de positie om dat ook zo te doen, dus ik geef alleen dingen die ik anders weggooi.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 20 Dec 2014 17:23

Re: Kerstpakket

Ik had een vers pakket met port, kaasjes, noten, zalm en forel. Een fles wijn uit de verloting, rollade van de pv en 50 euro.
Mijn man had een kerst banket krans met chocolade, een rollade en 250 euro. Wij zijn dus weer flink verwend!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers