Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstmarkt

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 08 Dec 2014 20:53

Kerstmarkt

Ik wil morgen met een vriendin naar een kerstmarkt.
Duitsland valt af, want daar heb je winterbanden voor nodig (zo jammer, want lijkt me wel super leuk daar!)
Nu gaan we waarschijnlijk naar antwerpen, maar vroeg me af of jullie nog leuke kerstmarkten in nederland weten. We komen zelf uit t zuiden, dus in het noorden een kerstmarkt is niet echt van toepassing voor ons
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem88

Bericht 08 Dec 2014 20:56

Re: Kerstmarkt

Mijn ouders gaan vaak naar Valkenburg, naar de kerstmarkten in de grotten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Dec 2014 22:57

Re: Kerstmarkt

Wij zijn afgelopen zaterdag ook zonder winterbanden naar Duitsland gereden voor een kerstmarkt :) Ik wil je natuurlijk niet aanraden iets te doen wat niet mag haha, maar als het weer gewoon ver in de plus is, dan is het toch geen probleem? Ik geloof dat het vanaf eind nov ofzo niet mag, maar het is natuurlijk echt een punt als het ijzelt/sneeuwt/glad is.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 09 Dec 2014 22:00

Re: Kerstmarkt

We zijn toch naar antwerpen gereden. Maar doordat t bij de grwone winkels al leuk was hebben we de kerstmarkt niet gehaald.. Volgende keer :)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Dec 2014 22:53

Re: Kerstmarkt

Haha :D of gewoon naar een kerstmarkt in NL :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem80

Bericht 10 Dec 2014 14:27

Re: Kerstmarkt

Haha, Antwerpen is sowieso een leuke stad! Ik ga zaterdag met mijn moeder naar Dusseldorf, naar de kerstmarkt. Al gaan wij met een bus. Maar ik zou met dit weer best nu naar Duitsland rijden zo der winterbanden. En winterbanden zijn alleen verplicht tijdens winterse weersomstandigheden en niet een bepaalde periode:

Het is in Duitsland verplicht winterbanden of all season banden te hebben indien de winterse omstandigheden dat vereisen. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming.
<<

Anoniem74

Bericht 10 Dec 2014 15:12

Re: Kerstmarkt

Je moet in Duitsland niet alleen winterbanden hebben, maar ook een energiesticker in sommige gebieden cq plaatsen.
Ook iets om op te letten
<<

Anoniem85

Bericht 10 Dec 2014 16:01

Re: Kerstmarkt

Waar heb je die informatie vandaan skywise? Want bij ons weten was het altijd zo dat winterbanden verplicht waren van november tot en met maart, wat de weersomstandigheden ook zijn. En dat wanneer je betrokken bent bij een aanrijding die niet veroorzaakt wordt door sneeuw of gladheid maar wel op zomerbanden je niet verzekerd bent.

Maar als het alleen bij winterse omstandigheden verplicht is, dan kunnen wij volgende week gewoon met onze eigen auto naar oberhausen, in plaats van een auto te lenen van een kennis.

Edit: al gevonden, gelukkig kunnen wij als het dit weer blijft gewoon met onze eigen auto. Onze vorige auto had wel winterbanden dus nooit goed afgevraagd welke berichten over de verplichting nou juist waren.

En inderdaad wat ig nore zegt, die. Die milieu sticker is in sommige steden wel verplicht.
<<

Anoniem80

Bericht 10 Dec 2014 16:42

Re: Kerstmarkt

Op de anwb website, maar wist dit vanuit mijn werk, die milieusticker klopt inderdaad wel.

Sun waar woon(de) jij dan?
<<

Anoniem85

Bericht 10 Dec 2014 17:25

Re: Kerstmarkt

Bij de Duitse grens

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers