Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Senseo Sarista

<<

Anoniem173

Bericht 08 Dec 2014 13:08

Senseo Sarista

Onze Senseo begint het steeds meer te begeven, de watertank knippert steeds omdat er denk ik teveel kalk inzit. Een nieuw reservoir kopen kan ik doen, maar stiekem ben ik de senseo eigenlijk wel zat. Kortom ik bedacht me ik ga een nieuw apparaat kopen. Ik heb al wat topics doorgelezen en hoewel Nespresso heerlijk is zweer ik toch bij verse koffiebonen. Een apparaat wat mij dus wel aanstaat is de Senseo Sarista. Ideaal met die tunnels die je zelf weer kunt bijvullen. Ik ben alleen op zoek naar mensen die een Sarista hebben. Zijn jullie tevreden?
<<

Anoniem114

Bericht 08 Dec 2014 13:11

Re: Senseo Sarista

Is dat 't apparaat waarbij je de bonen in pot koopt en die erop draait?
<<

Anoniem173

Bericht 08 Dec 2014 13:12

Re: Senseo Sarista

Ja die! Maar die potjes zijn er tegenwoordig uit en vervangen voor zelf te vullen potjes met verse bonen. En dat concept vind ik dus leuk!
<<

Anoniem114

Bericht 08 Dec 2014 13:16

Re: Senseo Sarista

Ooh oké, dan heb ik idd de goede voor me! Dan nog zou ik niet voor de Sarista gaan, juist omdat die er dus uit gaat. Toevallig heb ik vrijdag met een koffieleverancier gesproken op m'n werk en hij zei dat de Sarista een langzame dood sterft. Dus daarmee ook de service rondom de Sarista op den duur.. Dan zou ik denk ik eerder investeren in een goede apparaat waar je zelf de bonen in mietert.

.. Sprak de chocomeldrinker.
<<

Anoniem173

Bericht 08 Dec 2014 14:17

Re: Senseo Sarista

Oh dat is wel goed om te weten, hmmm lastig dan hoor want een goed apparaat met zelf bonen erin mieteren is vaak dubbel zo duur als de Sarista.

Geniet van je bakje chocomel :D
<<

Anoniem114

Bericht 08 Dec 2014 14:41

Re: Senseo Sarista

Thanks :D

Je hebt ook de Philips HD7761, die is niet duur..
<<

Anoniem173

Bericht 08 Dec 2014 14:52

Re: Senseo Sarista

goeie tip, had ik al gezien maar ik lees daar veel negatieve reacties toch ook over...

Ik zit nu te azen op deze:
https://www.expert.nl/philips-hd8662-01
mss wel een duur apparaat maar wel een goede aanbieding en mss moet ik mezelf voor mijn eindejaarsuitkering maar een lekker apparaat gunnen..
<<

Anoniem114

Bericht 08 Dec 2014 14:55

Re: Senseo Sarista

Je moet zo'n bonengeval zien als een investering, denk ik!
<<

Anoniem173

Bericht 08 Dec 2014 14:56

Re: Senseo Sarista

Dat denk ik ook, alleen we hebben nog 100 dingen in huis die we willen sinds we dit huis hebben gekocht :D:P. Maar soms denk ik wel, we zijn allebei koffiedrinkers, we lopen nu al een tijd te kutten met de senseo (soms echt erop rammen om er koffie uit te krijgen). We werken er hard genoeg voor, laat ik onszelf eens verrassen.
<<

Anoniem86

Bericht 08 Dec 2014 14:58

Re: Senseo Sarista

Ik ben heel blij met de sarista, vooral nu je officieel zelf mag vullen!
<<

Anoniem86

Bericht 08 Dec 2014 14:59

Re: Senseo Sarista

Inmiddels hebben m'n ouders d'r ook eentje en zijn ook erg tevreden ermee.
<<

Anoniem237

Bericht 08 Dec 2014 15:18

Re: Senseo Sarista

Als jullie echt koffiedrinkers zijn zou ik investeren in een Jura. Ontzettend fijne apparaten.
<<

Anoniem173

Bericht 08 Dec 2014 15:27

Re: Senseo Sarista

Forumster schreef:Als jullie echt koffiedrinkers zijn zou ik investeren in een Jura. Ontzettend fijne apparaten.

Zo groot is onze liefhebberij dan weer niet :p
<<

Anoniem193

Bericht 08 Dec 2014 15:30

Re: Senseo Sarista

Bij ons in de kantine hebben ze deze staan. Bevalt na de senseo enorm goed.

Krups EA8340
<<

Anoniem173

Bericht 08 Dec 2014 17:04

Re: Senseo Sarista

Ik heb net die van de link van de expert gekocht en nu mijn eerste bakkie voor mijn neus staan. Alleen al de verse koffiebonen geur in huis heerlijk :love: en de koffie is ook super lekker :D
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 08 Dec 2014 18:25

Re: Senseo Sarista

ik zweer bij Sarista, ouders hebben er 1, en vriend en ik hebben er ook 1 gekocht voor in ons huis.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem173

Bericht 12 Dec 2014 14:15

Re: Senseo Sarista

Oh ik heb het nieuwe apparaat nu een paar dagen in huis en ik ben er zo ontzettend blij mee oooh de koffie is zo lekker :D
<<

Leine

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 29 Dec 2013 16:40

Bericht 13 Dec 2014 18:57

Re: Senseo Sarista

Fijn, geniet van je koffie! Heerlijk de geur van vers gemalen bonen.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers