Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opzoek naar een bepaald servies

<<

Anoniem301

Bericht 07 Dec 2014 22:28

Opzoek naar een bepaald servies

Hallo,

Gisteren was ik in de Bijenkorf en ik zag daar een servies dat ik misschien wel mooi vind. Er stond alleen geen prijs op.
Nu ben ik online aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Het is een servies met een zwarte hoofdkleur, maar verder is het heel erg kleurig. Beetje zoals die Oosterse kleden, daar doet het me aan denken. Het had ook een bekende naam voor mij, maar ben het vergeten. Geen Blond Amsterdam in ieder geval.

Hoop dat iemand het hier weet!
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 07 Dec 2014 22:34

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Iittala misschien?
<<

Anoniem301

Bericht 07 Dec 2014 22:37

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Oh heb het zelf gevonden! Topic mag weer weg, sorry! Voor wie het interessant vindt, het is deze:

http://www.myhomeshopping.nl/merken/133 ... 3/servies/
<<

Anoniem301

Bericht 07 Dec 2014 22:41

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Hmm, het zijn meer schaaltjes en bordjes (vandaar de naam :D) en ik zoek echt een servies. Jammer!

En bedankt Burgemeester voor het mee denken :)
<<

Anoniem286

Bericht 07 Dec 2014 22:50

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Wel heel mooi zeg! ik zoek ook een nieuw servies, maar best lastig om iets moois te vinden:)
<<

Anoniem301

Bericht 07 Dec 2014 22:55

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Highway schreef:Wel heel mooi zeg! ik zoek ook een nieuw servies, maar best lastig om iets moois te vinden:)

Ja ik vind het ook prachtig! Jammer dat het geen heel servies is. Heb nu Blond Amsterdam en dan "lekker bijkletsen" maar daar ben ik een beetje op uitgekeken. Vind de Delfse versie heel leuk maar m'n man niet. Wil wel graag iets kleurrijks! Dan moet ik dus verder zoeken.
<<

Anoniem86

Bericht 07 Dec 2014 23:09

Re: Opzoek naar een bepaald servies

M'n vriend wilde juist alleen maar het Delftse servies van blond, de andere vond ie te vrouwelijk haha!
<<

Anoniem286

Bericht 07 Dec 2014 23:23

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Carrie schreef:
Highway schreef:Wel heel mooi zeg! ik zoek ook een nieuw servies, maar best lastig om iets moois te vinden:)

Ja ik vind het ook prachtig! Jammer dat het geen heel servies is. Heb nu Blond Amsterdam en dan "lekker bijkletsen" maar daar ben ik een beetje op uitgekeken. Vind de Delfse versie heel leuk maar m'n man niet. Wil wel graag iets kleurrijks! Dan moet ik dus verder zoeken.


Haha wat toevallig, die heb ik nu ook. Maar na een paar jaar ben ik er wel overheen. Ik vind het zo lastig...
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 08 Dec 2014 08:51

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Ik heb Froukje 's servies. Kleurrijk en goede kwaliteit.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Dec 2014 09:06

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Ken je het Lissabon servies van de Hema? Dat vind ik heel mooi en past ook wel een beetje in die stijl. Wij hebben er alleen ontbijtbordjes van, maar de rest zou ik ook wel willen!

http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F ... nl_9600031
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem91

Bericht 08 Dec 2014 09:35

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Is Pools aardewerk dan niks voor je?
<<

Anoniem301

Bericht 08 Dec 2014 10:25

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Teun schreef:Ken je het Lissabon servies van de Hema? Dat vind ik heel mooi en past ook wel een beetje in die stijl. Wij hebben er alleen ontbijtbordjes van, maar de rest zou ik ook wel willen!

http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F ... nl_9600031


Erg leuk! Alleen denk ik dat mijn man deze ook niet mooi zal vinden, omdat hij Delfs Blond ook niet mooi vindt.

Weetjewel, ja leuk! Ik zat ook al te kijken naar Turks of Marrokaans servies, dat is ook erg kleurig en vrolijk.
<<

Anoniem91

Bericht 08 Dec 2014 10:32

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Ik vind het ook mooi, maar het is het hier niet waard met de kinderen.
<<

ChiQ

Bericht 08 Dec 2014 10:47

Re: Opzoek naar een bepaald servies

lastig is mooi servies vinden idd!
<<

Anoniem222

Bericht 08 Dec 2014 10:53

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Je hebt er niks aan maar mijn ouders hebben wat schaaltjes en kommetjes van dat merk en die gebruiken ze echt super vaak! Dus misschien leuk om toch wat voor erbij te bestellen!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Dec 2014 11:00

Re: Opzoek naar een bepaald servies

Harrison schreef:Je hebt er niks aan maar mijn ouders hebben wat schaaltjes en kommetjes van dat merk en die gebruiken ze echt super vaak! Dus misschien leuk om toch wat voor erbij te bestellen!


Wat heb ik daar nou aan! Haha nee hoor, dat is een goed idee! Zat ik gisteren ook aan te denken. Het is zo'n leuk servies.

En vast ook goed te combineren met zoiets:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is allemaal Turks aardewerk.

Dit servies van Royal Dutch Fable vind ik ook te cute

Afbeelding

ChiQ heel moeilijk ja! En dan zie ik iets wat ik mooi vind, 35 euro per bord. Gaat me te fur!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers