Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onrustig van rondslingerend speelgoed

<<

Anoniem315

Bericht 09 Dec 2014 23:24

Re: Onrustig van rondslingerend speelgoed

Ik kan er ook heel slecht tegen. Ik ruim tussendoor ook steeds op :palm: Onze woonkamer is niet zo groot, dus dan oogt het al snel overvol.
<<

Anoniem73

Bericht 10 Dec 2014 20:22

Re: Onrustig van rondslingerend speelgoed

Ik heb dat ook al 4 jaar lang. Heb van alles geprobeerd maar helaas. Gelukkig zit ze nu op school waardoor het overdag tenminste opgeruimd blijft.
<<

Anoniem121

Bericht 11 Dec 2014 00:21

Re: Onrustig van rondslingerend speelgoed

Wat ChiQ zegt zou hier ook zo kunnen gebeuren. Hier mekkert m'n vriend altijd over het rondslingerende speelgoed en andere zooi in huis. Hij vraagt serieus zonder een spier te vertrekken waar ik het druk mee heb want ik kan toch wel wát opruimen. Meestal ruim ik op maandag en vrijdag op en de rest van de week pak ik een bezem en veeg alles in een hoek anders blijf ik bezig. De speelgoedkasten heb ik naar de gangkast verplaatst dat scheelt al een hoop. Maar man o man laat m'n vriend 1 dag alleen met de kinderen en het is net een onverklaard oorlogsgebied. Overal ligt speelgoed, vuile vaat, het broodje van tussen de middag, supersand door het hele huis, tekeningen op de muur en ga zo maar door. Hij zit er zo goed als naast en maar hij had het druk met luiers verschonen, kinderen aankleden, eten maken, de jongste voeden, weer een rondje luiers verschonen enz...

Tja... Waar heb ik het de andere dagen van de week nou druk mee?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Dec 2014 00:33

Re: Onrustig van rondslingerend speelgoed

Het zou mijn man denk ik nog een biet zijn als ik alles liet liggen en nooit wat opruimde, maar ik vind het zodra de kinderen naar school of naar bed zijn toch wel fijn als het opgeruimd is ('s morgens wordt er uiteraard niet zoveel speelgoed tevoorschijn gehaald maar op de een of andere manier wordt het in dat ene uurtje toch altijd weer rommelig).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers