Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met je?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Dec 2014 16:12

Hoe gaat het met je?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Dec 2014 18:53

Re: Hoe gaat het met je?

Ik zocht al een topic om mijn hart te luchten.

Ik heb via mijn werk een toets gemaakt, nu heb ik een onderdeel net niet gehaald, collega's (die heel hard riepen het niet te halen etc. etc.) hebben het wel gehaald. Nu baal ik echt. Ik baal er gewoon al twee dagen van en heb er echt een rotgevoel van. Op het werk was het ook zo'n onderwerp van de dag en ik vind het zo stom dat ik er zoveel last van heb. GRRR!!

Voor de rest gaat het eigenlijk wel, heb weer even een carrière-issue, komt denk ik ook doordat het nieuwe jaar er aan te zit te komen. Dan krijg ik soms zo'n kriebel dat ik het allemaal anders moet gaan doen.

En met jullie?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Dec 2014 18:55

Re: Hoe gaat het met je?

En was het een toets wat te maken heeft met wel of niet blijven binnen het bedrijf of?

Knuffel! :hug:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem122

Bericht 04 Dec 2014 18:56

Re: Hoe gaat het met je?

Balen Lot! Heb je ook een idee waar de problemen lagen? En mag je de toets opnieuw doen of heeft het veel gevolgen?

Met mij gaat het stuk beter tenopzichte van afgelopen week, heb weer vertrouwen in mijn scriptie etc! En probeer de rest achter me laten.
Las deze spreuk vandaag op FB en vond hem voor mezelf erg passend, maar misschien dat anderen er hier ook wel wat aan hebben!

Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Dec 2014 18:57

Re: Hoe gaat het met je?

Hier gaat 't wel! :)
Heb een heerlijke vakantie gehad, helaas al wel 2 weken aan het kwakkelen met een zere keel en verkoudheid. Maar het begint nu eindelijk op te knappen.
Morgen weer aan het werk na 2 weken vakantie te hebben gehad en dan pas woensdag weer een dienst.

Verder geniet ik echt van alles, voel me hier thuis, heb 't hier naar m'n zin, 't gaat goed tussen N. en mij. Ik mag niet klagen! :D
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Dec 2014 19:12

Re: Hoe gaat het met je?

Nee ik mag het gewoon opnieuw doen, en ik hoef maar 2 fouten minder te maken, ik mag gewoon blijven etc. Dus eigenlijk is er helemaal geen man over boord. Ik had eigenlijk ook heel goed gescoord maar dus op 1 onderdeel niet. Het is gewoon puur gezichtsverlies voor mijn gevoel. Slaat nergens op, maar zo voel ik het dus wel :).

Succes met je scriptie!

En beterschap Rizzoli!
<<

Anoniem88

Bericht 04 Dec 2014 21:51

Re: Hoe gaat het met je?

Kon beter. Er zijn een paar dingen de mist in gegaan de afgelopen weken en dat zit me niet lekker. Merk dat ik daardoor heel paniekerig en pessimistisch ben. Los daarvan gaat het wel oke.
<<

ChiQ

Bericht 04 Dec 2014 21:53

Re: Hoe gaat het met je?

Dundas, wil je het kwijt?
<<

Anoniem88

Bericht 04 Dec 2014 21:54

Re: Hoe gaat het met je?

Niet onder m'n account. Heb het een weekje terug ofzo wel in het biechttopic gezet maar dat heb ik alweer verwijderd.
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 04 Dec 2014 21:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 04 Dec 2014 21:55

Re: Hoe gaat het met je?

En k bedenk me nu dat ik nu overkom als de stomme geheimzinnigerd :laughcry:
<<

Anoniem185

Bericht 04 Dec 2014 21:59

Re: Hoe gaat het met je?

Geeft niet Dundas!
Met mij gaat het ook niet zo goed en ik wil het er ook niet onder deze account over hebben. Misschien via de biecht, maar ik weet het niet goed of ik dit wel in het open wil hebben. Ben toch te bang dat iemand mijn verhaal herkent.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Dec 2014 22:03

Re: Hoe gaat het met je?

Mwah, kan beter. Sowieso zit ik al een paar dagen ziek thuis, maar verder zit ik er ook een beetje doorheen ofzo. Te druk geweest de laatste tijd, oververmoeid. Winter. Dat soort nare dingen. Komt vast weer goed, eerst maar eens lichamelijk opknappen. Ga iig een relaxed weekend houden en dan ziet het er vast weer wat rooskleuriger uit. En over twee weken kerstvakantie :hulde:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 04 Dec 2014 22:33

Re: Hoe gaat het met je?

Ik weet het eigenlijk zelf niet. Ik denk dat het wel redelijk goed met me gaat. Zolang ik niet te ver vooruit denk raak ik niet in paniek, en gaat alles ok.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Dec 2014 08:07

Re: Hoe gaat het met je?

Oh, die regeltjes in de openingspost: die wil ik! Lijkt me leuk in de hal te hangen in ons huisje in Australie, snappen ze daar dan lekker niks van en toch vind ik het heel vrolijk :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 05 Dec 2014 08:43

Re: Hoe gaat het met je?

Dundas ik heb het gelezen en ik hoop dat het allemaal goed komt!

Ik voel me een beetje grieperig, heb overal pijn en ben moe. Maar ik ga een super drukke periode in met veel werk, en eind Januari is mijn eindexamen en daar begin ik ook echt voor te stressen. Dus geen tijd om ziek te zijn.
<<

Anoniem114

Bericht 05 Dec 2014 09:38

Re: Hoe gaat het met je?

God ik ben moe! Zo ongelooflijk moe. Papa zit nu op een goed plekje, maar we moeten alle papierzooi eromheen nog regelen, maar er komt wel heel langzaam een klein lichtje in beeld aan 't einde van deze klotetunnel!

't Jaar is bijna voorbij, een mooi jaar, waarin ik heel gelukkig ben geworden met m'n verloofde, waarin ik sterker ben geworden door alle omstandigheden, maar een godvergetenpleuris jaar doordat m'n vader in ene weg is gevallen en ik er een zorg, een kind voor in de plaats heb gekregen. En dat is zo loei-loei-loeizwaar, dat dit jaar héél snel voorbij mag gaan, zodat ik eventjes kan instorten en zelf kan bijkomen!

Oh en verder voel ik me goed :D
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 05 Dec 2014 11:01

Re: Hoe gaat het met je?

Goede vraag, het hangt er vanaf hoe ik het bekijk. Als ik kijk naar hoe het me de laatste dagen weer lukt om mezelf te motiveren dingen te doen en wat rust heb in mijn hoofd, ja, dan gaat het goed. Maar ik weet ook dat zo'n periode maar tijdelijk is en ik nooit weet hoe het morgen zal zijn. Morgen kan het zo maar anders zijn en dan kan ik weer constant achter de feiten aanlopen en gewoon totaal mezelf kwijt zijn. En in dat opzicht gaat het dus gewoon niet goed, omdat dat verre van stabiel voelt. Gelukkig weet ik waar het door komt en is er zicht op een 'oplossing'.

Note to self: vandaag voel ik me goed, dus vandaag gaat het goed! (In het kader van positief blijven)

Klinkt een beetje vaag, maar wil er verder niet echt veel over kwijt.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Dec 2014 15:23

Re: Hoe gaat het met je?

Ik zit december nog maar uit en hoop dat t volgend jaar weer beter gaat.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 05 Dec 2014 15:31

Re: Hoe gaat het met je?

Elsa schreef:Ik zit december nog maar uit en hoop dat t volgend jaar weer beter gaat.

Precies dit heb ik ook :)
<<

Anoniem211

Bericht 05 Dec 2014 15:47

Re: Hoe gaat het met je?

Gaat eigenlijk wel goed deze week!

Heb gehoord dat ik vanaf januari een dag extra mag lesgeven in het VO en dat doe ik al 2 dagen in de week, dus dat is echt super! Ik was het begin van het jaar heel erg bang dat het allemaal niet goed zou komen, maar dingen pakken best ok uit. Wat zeg ik, best wel goed! Ik was mijn andere baan kwijt geraakt vanaf 1 januari, maar heb nu alweer een invulling en daar heb ik niet eens moeite voor gedaan. Echt fijn!

Dundas, ik weet niet wat er aan de hand is, maar als je je verhaal kwijt moet.. je hebt mijn nummer he. Sterkte in ieder geval.

Elsa, what's wrong?
<<

Anoniem124

Bericht 05 Dec 2014 16:00

Re: Hoe gaat het met je?

Mijn dochter begon begin van de week met overgeven. dag erna zoon en ik. Toen was het 1 dag over. Vannacht weer de twins en man nu ook ziek. Ik ben bekaf! En ik had net een nieuw vloerkleed boehoe.

Dus ja, ik ben ziekjes. Maar verder gaat hij wel goed. Ben bezig met hele leuke projecten en ik krijg morgen de sleutel van een ruimte die mn studio gaat worden :blijesint: .
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 05 Dec 2014 16:04

Re: Hoe gaat het met je?

Ik vind het altijd zo zielig in zulke topics dat het niet goed gaat met (in verhouding) veel meiden. Knuffel voor jullie! :hug:

Dundas, ik heb laatst ook gereageerd op je biechtjes, je mag me wel PM'en als je wilt? Veel sterkte met je ingewikkelde situatie!!

Charles, wat gaaf een eigen studioruimte!!
<<

Anoniem211

Bericht 05 Dec 2014 16:05

Re: Hoe gaat het met je?

Charles schreef:Mijn dochter begon begin van de week met overgeven. dag erna zoon en ik. Toen was het 1 dag over. Vannacht weer de twins en man nu ook ziek. Ik ben bekaf! En ik had net een nieuw vloerkleed boehoe.

Dus ja, ik ben ziekjes. Maar verder gaat hij wel goed. Ben bezig met hele leuke projecten en ik krijg morgen de sleutel van een ruimte die mn studio gaat worden :blijesint: .


Tof!! Je gaat goed met je bedrijf Charles!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2014 17:19

Re: Hoe gaat het met je?

hier gaat het niet goed. Heftige week 3 naasten overleden. Dat valt me behoorlijk zwaar. Verder wat grieperig wat niet goed doorzet ook zo vervelend.
Straks gaan man en ik er even uit even uit eten en naar de film. Heb ik even nodig
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 05 Dec 2014 17:26

Re: Hoe gaat het met je?

Sterkte en een :hug: voor iedereen bij wie het minder goed gaat!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers