Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weet er altijd iemand waar jij bent?

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 03 Dec 2014 13:02

Weet er altijd iemand waar jij bent?

Of ongeveer? Of totaal niet?

Daar denk ik best vaak over na. Als de bus waar ik nu in zit zou verongelukken, dan denkt er niemand 'ojeeeee daar zou Reva weleens in kunnen zitten'. Herkenbaar? Of voor de mensen die voor hun werk veel op de weg zitten? Zowel mijn zus als vader rijden bijvoorbeeld dagelijks her en der door het land voor hun werk.

Of weet er bij jullie altijd wel iemand waar je bent?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Dec 2014 13:04

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Ja eigenlijk wel.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Dec 2014 13:04

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Poeh. Nee, ik denk van niet en ik vind dat ook helemaal niet erg haha!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Dec 2014 13:05

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Nee... dat denk ik niet.
Mijn vriend en ouders weten niet welke afspraken ik op een dag heb en waar ik dus ben. Ik werk niet in het hele land maar wel in de hele provincie dus zit ook veel op de weg. Op kantoor zouden ze het wel kunnen nachecken want ik vul mijn agenda wel trouw in.

Maar zoals vandaag ben ik vrij.. ik ben wel eens spontaan naar het dolfinarium gegaan tja dat vertel ik dan niet echt bewust aan iemand zodat ze weten dat ik daar ben.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem149

Bericht 03 Dec 2014 13:07

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Ja mijn zusje weet vrijwel altijd waar ik ben. Ik weet niet, wij vertellen elkaar echt vrijwel alles.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 03 Dec 2014 13:07

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Nee, eigenlijk niet. Ik denk er ook wel eens overna, vooral als mij thuis iets zou gebeuren (vallen ofzo). Ik woon alleen en als zoiets in het weekeind zou gebeuren, dan zijn mijn collega's waarschijnlijk diegenen die mij op maandagochtend zouden missen als ik in het weekeind verder geen afspraken zou hebben.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem304

Bericht 03 Dec 2014 13:07

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Studiebol schreef:
Maar zoals vandaag ben ik vrij.. ik ben wel eens spontaan naar het dolfinarium gegaan tja dat vertel ik dan niet echt bewust aan iemand zodat ze weten dat ik daar ben.

Dat doe ik ook niet om iemand te laten weten waar ik ben, maar als ik vrij ben en iets leuks ga doen, zoals naar het Dolfinarium ofzo, dan is er altijd wel iemand die dat weet.
<<

Anoniem75

Bericht 03 Dec 2014 13:10

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Eigenlijk wel. Als ik niet thuis ben ben ik of de oudste naar school brengen/halen of boodschappen halen. Als ik de stad in ga of bij iemand op visite zeg ik dat wel altijd tegen mijn man. Verder werk ik op vaste dagen.
Laatst gewijzigd door Anoniem75 op 03 Dec 2014 13:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Dec 2014 13:10

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Ja eigenlijk weet altijd wel iemand waar ik ben, of mijn man, of een vriendin, of mijn ouders. Soms is mijn man mij wel kwijt, dan ga ik even boodschappen doen, maar blijf ik 1,5 uur weg omdat ik een vriendin tegen kwam en met haar een bakje thee ging doen ofzo ;)
Hij was laatst helemaal over de rooie, hij was mij kwijt, was ik alleen even naar de snackbar gelopen, maar had mijn telefoon op de kast laten liggen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Dec 2014 13:11

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Cotton schreef:
Studiebol schreef:
Maar zoals vandaag ben ik vrij.. ik ben wel eens spontaan naar het dolfinarium gegaan tja dat vertel ik dan niet echt bewust aan iemand zodat ze weten dat ik daar ben.

Dat doe ik ook niet om iemand te laten weten waar ik ben, maar als ik vrij ben en iets leuks ga doen, zoals naar het Dolfinarium ofzo, dan is er altijd wel iemand die dat weet.


Ja.. ik had het echt zo bedacht en 5 minuten later zaten we in de auto zeg maar :-) dus daarom wist niemand het.
:heart: :heart: 2011
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Dec 2014 13:12

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Mijn vriend weet eigenlijk altijd wel waar ik ben.

Ik heb geen idee waar mijn vriend altijd is, omdat hij werkt op de vrachtwagen. Ik vraag meestal wel in welke richting hij gaat. Maar als ik hoor dat er een ongeluk gebeurd is, heb ik geen idee of mijn vriend daarbij betrokken zou kunnen zijn. (Maar dat kan ook aan mijn topografische kennis liggen! ;) )
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Dec 2014 13:13

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Ik app mijn vriend altijd wat ik ga doen als dat buiten de deur is, als hij dan eerder thuis is, weet hij waar we zitten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Dec 2014 13:15

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Nee, totaal niet!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem321

Bericht 03 Dec 2014 13:16

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Meestal weten mensen wel waar ik ben. Ik heb vaste werktijden op vaste dagen dus dat is makkelijk. Ik ben 1 dag in de week vrij en dan heb ik zo nu en dan ook vaste afspraken en dat weet mijn vriend ook.
Als ik besluit om een middagje te gaan winkelen in een stad vlakbij in m'n eentje dan denk ik er nooit aan om dat door te geven, maar als ik naar mijn broer ga (die wel wat verder weg woont) mail of app ik mijn vriend wel. Maar dat is hoofdzakelijk zodat hij weet dat hij niet op mij hoeft te rekenen met avondeten, want dan eet ik altijd bij m'n broer thuis of gaan we uit eten.
Als ik dan 's avonds weer naar huis rijd, bel ik altijd even als ik in de auto stap zodat mijn vriend weet hoe laat ik ongeveer thuis ben.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Dec 2014 13:22

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Ja meestal wel.
2014 2016
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 03 Dec 2014 13:28

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Daar denk ik ook wel regelmatig over na! Mijn huisgenoten weten vaak wel ongeveer waar ik uithang maar ook vaak helemaal niet. Voor mijn werk reis ik door het hele land en ik ben vaak ook uren niet bereikbaar. Als bijvoorbeeld mijn ouders mij dringend nodig zouden hebben, kan dit nog wel eens lastig worden.
<<

Anoniem86

Bericht 03 Dec 2014 13:29

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

M'n vriend weet dat eigenlijk altijd wel! Wij bellen zeer regelmatig met elkaar over de hele dag.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 03 Dec 2014 13:37

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Bliss schreef:Nee, totaal niet!


Hier precies hetzelfde!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Dec 2014 13:39

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Pippa schreef:M'n vriend weet dat eigenlijk altijd wel! Wij bellen zeer regelmatig met elkaar over de hele dag.


Echt elke dag? En dat is dan om een gezellig kletspraatje te maken en dan meerdre keren per dag?
(Oprechte vraag, zeg het er maar weer even bij)

Meestel weet er wel iemand waar ik ben maar niet altijd.
<<

Anoniem79

Bericht 03 Dec 2014 13:39

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Nee, ik heb er ook nooit zo over nagedacht eigenlijk. Ik ga best vaak alleen fietsen in het bos, als ik dan tegen een boom rijd en bewusteloos ben en er komt toevallig net niemand langs, ja dan lig ik er misschien wel een tijdje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Dec 2014 13:39

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Ja meestal wel.

Nu we her hier over hebben weet iemand toevallig een app ofzo dat je iemand kan volgen?
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 03 Dec 2014 13:42

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Studiebol schreef:
Cotton schreef:
Studiebol schreef:
Maar zoals vandaag ben ik vrij.. ik ben wel eens spontaan naar het dolfinarium gegaan tja dat vertel ik dan niet echt bewust aan iemand zodat ze weten dat ik daar ben.

Dat doe ik ook niet om iemand te laten weten waar ik ben, maar als ik vrij ben en iets leuks ga doen, zoals naar het Dolfinarium ofzo, dan is er altijd wel iemand die dat weet.


Ja.. ik had het echt zo bedacht en 5 minuten later zaten we in de auto zeg maar :-) dus daarom wist niemand het.

Super spontaan haha!

Ja ik denk dat ik dan m`n vriend toch al ge appt had. :blijesint:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Dec 2014 13:43

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Meestal wel in grote lijnen in die zin dat ik grotendeels op mijn werk of thuis ben, dat ze weten dat ik er met de fiets naar toe ga. Ik spreek mijn familie een paar keer in de week dus dat ze eigenlijk ook wel weten dat ik een dagje weg ga en waar dan naar toe. Vakanties weten ze ook van me en dan laat ik daar een print van hotel, vlucht en verzekeringspapieren achter voor het geval dat.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Dec 2014 14:01

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Meestal wel. Als ik vrij ben en ik ga ergens heen hier in de buurt niet, maar als ik iets verder weg ga dan laat ik m'n man dat eigenlijk altijd wel even weten.
Insta: je_ei_kwijt
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 03 Dec 2014 14:08

Re: Weet er altijd iemand waar jij bent?

Over het algemeen weet altijd wel iemand waar ik ben.
Trots op mijn stoere ventje!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers