Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


There is always,always, always something to be thankful for.

<<

Anoniem118

Bericht 03 Dec 2014 00:27

There is always,always, always something to be thankful for.

Ik weet het, thanksgiving is al voorbij, maar als tegenhanger van de klaagtopics en mijn eigen gemoedstoestand een topic over dingen waar je oprecht dankbaar voor bent. Want er is altijd wel iets, groot of klein, om dankbaar voor te zijn!

Om te beginnen ben ik momenteel heel dankbaar dat ik zo'n geweldige man heb die de benen uit zn lijf rent voor me nu ik bepaald niet op mn best ben. Daarnaast ben ik de uitvinder van Antagel heel dankbaar!
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 03 Dec 2014 00:34

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben het geheel ontzettend dankbaar voor het leven in zijn algemeen. Dankbaar dat mijn dierbare gelukkig zijn. Dat mijn jongste dochter zich ontwikkeld ondanks haar vreselijke loodzware verleden. Dat mijn oudste dochter ontzettend leuk, vrolijk, gelukkig is en het ontzettend goed doet op school. Dat we mijn moeder het afgelopen jaar gelukkig nog op een waardige manier bij ons mochten hebben, en haar ziekte momenteel even stil staat. Dat mijn vriend en ik elkaar zo goed aanvullen, dat we samen echt 1 kunnen zijn. Ja, ik kan wel zeggen dat dankbaarheid mijn drijfveer is geweest.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

anoniem213

Bericht 03 Dec 2014 00:50

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben heel dankbaar voor mijn lieve vriend en ontzettend goede vrienden.
Laatst gewijzigd door anoniem213 op 05 Dec 2014 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 03 Dec 2014 07:52

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben heel dankbaar voor het feit dat ik gelukkig ben met mijn vriend en dat we in ons heerlijke nieuwe huis wonen op deze fijne plek.
Maar ik ben ook dankbaar dat ik nog kan genieten van mijn opa en oma die nu echt oud worden.
<<

Anoniem140

Bericht 03 Dec 2014 08:52

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben dankbaar voor mijn lieve zoon. We hebben het nog steeds ontzettend gezellig met ons tweetjes, hij begrijpt het wanneer ik moet werken en meer van huis ben ondanks dat hij het dan niet leuk vind. Hij klaagt nooit.
En ik ben dankbaar voor mijn ouders, ze staan altijd voor ons klaar, niks is te veel gevraagd. En gelukkig is mijn familie in goede gezondheid, daar ben ik ook heel blij mee.
<<

Anoniem216

Bericht 03 Dec 2014 09:04

Re: There is always,always, always something to be thankful

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 16 Okt 2017 07:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Patsy

Bericht 03 Dec 2014 09:04

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben dankbaar voor mijn geweldige man, zoon en het wondertje in mijn buik.

En ik ben dankbaar dat mijn vader zich zo goed redt nu hij alles alleen moet doen.
<<

Anoniem122

Bericht 03 Dec 2014 09:07

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben heel dankbaar voor de hulp van mijn scriptiebegeleider die precies doorheeft wat ik nodig heb qua hulp en volgens mij ook wel stapje verder gaat dan de meeste docenten. Ze heeft er voor gezorgd dat ik nog niet opgegeven heb ondanks dat het de laatste tijd niet zo goed gaat.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15968

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Dec 2014 10:10

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben dankbaar voor het feit dat ik na vijftien maanden toch spontaan zwanger ben geraakt en nu een kindje verwacht van mijn grote liefde. En ik ben dankbaar dat mijn moeder de geboorte en de eerste periode daarna zeer waarschijnlijk sowieso wel gaat meemaken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 03 Dec 2014 10:11

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben heel dankbaar voor iedereen om me heen. Voor mijn geweldige man die me steunt door dik en dun en waar ik zo veel geluk mee heb :heart: Maar ook voor mijn ouders die altijd voor mij klaar staan, voor de band die ik met m'n broertje heb en voor mijn vriendinnen. Na al die jaren weet ik wie mijn èchte vriendinnen zijn en ik ben er dankbaar voor dat ze al zo lang in mijn leven zijn. De kortste vriendschap is al 6 jaar, de rest ken ik allemaal al langer. Dit jaar heb ik er dan een nieuwe vriendengroep bij en ik ben ontzettend blij met ze en met die meiden.
<<

Anoniem321

Bericht 03 Dec 2014 15:16

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben oprecht dankbaar voor het feit dat ik gezond ben en het goed heb met mijn vriend. We komen niks te kort en hebben alles wat ons hartje begeert.
Verder ben ik dankbaar voor de gezondheid van mijn dierbaren. Hopelijk mag dat nog lang zo blijven.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 03 Dec 2014 15:17

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben dankbaar dat ik geweldige ouders, broer en vrienden heb, zij betekenen echt alles voor me en dat wordt steeds meer. En ik ben nog steeds dankbaar dat ik heb mogen genezen van een rotziekte en dat ik mijn passie weer mag beoefenen :ja:. Ja, ik ben blij!
<<

Anoniem118

Bericht 03 Dec 2014 17:15

Re: There is always,always, always something to be thankful

Wat een fijne positieve dingen allemaal! Mooi dat jullie ook dankbaar kunnen zijn voor de lichtpuntjes in moeilijke situaties.
<<

Anoniem168

Bericht 03 Dec 2014 17:27

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben dankbaar voor alle hulpverleners die mijn leven en dat van mijn dochter hebben gered. Ik ben dankbaar voor al hun goede zorgen en inzet, dat vergeet ik nooit meer. Veel hulpverleners hebben ook net dat beetje extra gedaan, om het ons zo makkelijk mogelijk te maken (in hoeverre dat gaat), terwijl dat niet eens hun taak was.

Ik ben dankbaar voor alle mensen om mij heen, die in mij geloven en hun tijd aan mij besteden.

Verder ben ik iedereen hier op het forum dankbaar, voor alle lieve berichtjes, kaartjes die ik heb mogen ontvangen in de periode van mijn ziek zijn en daarna. Elk woordje die me toegezonden werd deed me zo goed.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Dec 2014 20:17

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben eigenlijk gewoon best dankbaar voor het hele leven!
Natuurlijk ken ik ook mijn downs, maar door hoe mijn jeugd was, kan ik echt genieten van hoe mijn leven nu is.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem81

Bericht 04 Dec 2014 17:45

Re: There is always,always, always something to be thankful

Dankbaar voor mijn kinderen. Halverwege mijn zwangerschap zag het er naar uit dat het ook wel eens anders af kon lopen, en dat is allemaal goed gekomen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Dec 2014 18:00

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben dankbaar voor de mensen om mijn heen!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 04 Dec 2014 20:16

Re: There is always,always, always something to be thankful

Wat een mooie dingen komen hier voorbij, heel oprecht en mooi!

Ik ben dankbaar dat, ondanks de crisis waar we onlangs in zaten, ik heel erg blij ben met mijn vriend en onze relatie. Wij hebben het lang niet altijd makkelijk (gehad). Met onszelf, elkaar en onze levens, maar ondanks dat weten we wel dat we heel erg veel van elkaar houden en elkaar niet kwijt willen. Soms zijn dingen ergens goed voor en komt het op je pad met een bepaalde reden, daar ben ik me onlangs echt wel bewust van geworden.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 04 Dec 2014 23:48

Re: There is always,always, always something to be thankful

Zonder twijfel mijn ouders. :heart: Ze staan altijd achter me, en heb ze het afgelopen jaar erg nodig gehad.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 06 Dec 2014 16:51

Re: There is always,always, always something to be thankful

Wat een goed topic!
Ik ben dankbaar voor zoveel dingen, ik probeer er wat meer bij stil te staan want alles lijkt zo vanzelfsprekend. We beseffen vaak niet hoe goed we het hebben.

Ik ben dankbaar omdat we een dak boven ons hoofd hebben, vriend en ik werk hebben en het allemaal prima kunnen redden. Verder ben ik zo dankbaar dat de mensen waar ik van houd en ikzelf gezond zijn, ik ben dankbaar voor alle lieve mensen waar ik van houd, waar ik op terug kan vallen en die er altijd voor mij zijn, ook al wonen ze helaas niet allemaal in de buurt.
Een aantal mensen waar ik veel van houd waren er bijna niet meer en ik ben zo dankbaar en blij dat ze nog leven, dat ze er nog zijn. En dat ben ik voor alle mensen, het leven is niet vanzelfsprekend.

Uiteraard ben ik dankbaar voor nog zoveel meer dingen maar dan wordt mijn post wel erg lang haha! Ik probeer te genieten van elke dag, van de kleinste tot de grootste dingen :heart: Ook al zit het niet altijd mee, er zijn zoveel goede en mooie dingen in de wereld :heart:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem148

Bericht 06 Dec 2014 17:32

Re: There is always,always, always something to be thankful

Ik ben dankbaar dat ik zwanger ben, een lieve man en familie heb. Ik ben dankbaar dat ik werk heb en dat ik gelukkig ben. Ik ben dankbaar dat ik een bed heb die ontzettend lekker ligt en dan de tv erbij. Laatste tijd Veel uren doorgebracht dus ja.
Ben ook dankbaar dat je veel online kunt bestellen zodat ik baby spullen online kon bestellen en voor de sint pijler. Doe ik tenminste nog wat in bed ;)
en dat mijn schoonzus komt helpen poetsen nu het mij niet lukt ♡

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers