Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het toeval wil dat.

<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2014 14:40

Het toeval wil dat.

Mijn schoonouders hebben hun poes hebben laten inslapen. Zij belde laatst mijn man op en hij kan horen dat ze het er moeilijk mee had logisch. Hij zei dat ze misschien daardoor besefte dat ze wel had mogen vragen hoe het met ons ging, maar als dat zo is vind ik dat erg dat er een dier voor moet overlijden wil zij bellen. Zij belt hem nooit, want als er iets iets dan belt zijn vader hem en zijn moeder zijn zus erg ouderwets en raar ook wel. Ik vind het echt sneu voor hun, maar ze moeten nou niet gaan denken dat ik medelijden met ze heb. Ze hebben immers ook niet naar ons gevraagd en nu verwacht ze misschien dat wij gaan zeggen dat het zo erg is etc. Dan hadden ze van zich moeten laten horen en nou niet ineens zielig gaan doen omdat zij ook een huisdier kwijt zijn.
Zoveel gaven ze ook niet om het dier aangezien ze die bij de da hebben gelaten en dan gaan ze altijd naar de destructie. Vind het walgelijk dat ondanks dat je dier dood is zo laat behandelen en letterlijk vermalen wordt. Zo walgelijk dat ik gewoon in tranen was dat zij een huisdier zo achterlaten!
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 02 Dec 2014 14:42

Re: Het toeval wil dat.

Leef en laat leven. Geef wat je zelf graag terug zou willen krijgen. Gedraag je zoals je zou willen dat andere zich naar jullie gedragen. Echt meid, waarom nou toch? Waarom altijd dat negatieve? Altijd dat hangen in jullie eigen doen en denken, niet kijkende naar een ander? Waarom doe je dat? Het levert je zo niets op. Alleen frustratie.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 02 Dec 2014 14:43

Re: Het toeval wil dat.

Dit had je toch al gepost in een ander topic?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Dec 2014 14:44

Re: Het toeval wil dat.

Wat een vreemde gedachtengang CBL. Erg kinderachtig ook. Wat wil je hier nu mee bereiken?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Dec 2014 14:46

Re: Het toeval wil dat.

oh oh beetje jammer. Je kan toch wel medeleven tonen. ondanks hun dat niet gedaan hebben bij jou
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 02 Dec 2014 14:47

Re: Het toeval wil dat.

Siem schreef:Dit had je toch al gepost in een ander topic?

Dat dacht ik ook.

Vind dat je nu erg kinderachtig reageert. Kunnen die mensen ooit iets goed doen in jouw ogen?
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2014 15:03

Re: Het toeval wil dat.

Kom op nou zeg vind jullie het niet wat raar dat ze nu wel bellen omdat hun poes dood is en dan blijkbaar iets van ons verwacht? Nee, zo werken die dingen helaas niet. Dan kan dat kinderachtig zijn, maar laat je niks horen naar ons toe dan krijg je het dubbel zo hard terug. Misschien gaan die hersens/zaagsel dan wat kraken!
<<

Anoniem331

Bericht 02 Dec 2014 15:11

Re: Het toeval wil dat.

Ik twijfel echt heel vaak aan mezelf of ik niet te moeilijk doe over bepaalde dingen, maar als ik dan jou problemen zo lees, dan valt dat reuze meer. Ik zou echt aan 1 stuk door moe zijn als ik dit allemaal op zijn cbl's moest analyseren!
<<

Anoniem110

Bericht 02 Dec 2014 15:26

Re: Het toeval wil dat.

Zoals Elsa zingt:

LAAAAAAAAT HET LOSSSSSSSSSSS, LAAAAAAAAAT HET GAAAAAAAAAAAAAN
<<

Anoniem91

Bericht 02 Dec 2014 15:38

Re: Het toeval wil dat.

Nonnevot schreef:Zoals Elsa zingt:

LAAAAAAAAT HET LOSSSSSSSSSSS, LAAAAAAAAAT HET GAAAAAAAAAAAAAN


Hahahaha, ik moest aan hetzelfde denken.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 02 Dec 2014 15:50

Re: Het toeval wil dat.

caribbeanlover schreef:Zoveel gaven ze ook niet om het dier aangezien ze die bij de da hebben gelaten en dan gaan ze altijd naar de destructie. Vind het walgelijk dat ondanks dat je dier dood is zo laat behandelen en letterlijk vermalen wordt.


Bijzondere werkwijze heeft die dierenarts dan. Ook als je je dier bij de dierenarts achterlaat, kun je kiezen voor crematie. Wij hebben alle keren onze kat 'gewoon' bij de dierenarts achter kunnen laten en dan werd poes door mensen van het crematorium opgehaald. Bij de individuele crematie kregen we de as ook gewoon terug.

Voor de rest vind ik jouw bericht zo'n hoog kinderachtig 'net goed' gehalte hebben dat ik er niet eens op in wil gaan.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Dec 2014 16:05

Re: Het toeval wil dat.

caribbeanlover schreef:Kom op nou zeg vind jullie het niet wat raar dat ze nu wel bellen omdat hun poes dood is en dan blijkbaar iets van ons verwacht? Nee, zo werken die dingen helaas niet. Dan kan dat kinderachtig zijn, maar laat je niks horen naar ons toe dan krijg je het dubbel zo hard terug. Misschien gaan die hersens/zaagsel dan wat kraken!

Wanneer gaan jouw hersenen eens wat kraken na alle reacties in die topics hier van je?
<<

Anoniem91

Bericht 02 Dec 2014 16:49

Re: Het toeval wil dat.

Parisienne schreef:
caribbeanlover schreef:Kom op nou zeg vind jullie het niet wat raar dat ze nu wel bellen omdat hun poes dood is en dan blijkbaar iets van ons verwacht? Nee, zo werken die dingen helaas niet. Dan kan dat kinderachtig zijn, maar laat je niks horen naar ons toe dan krijg je het dubbel zo hard terug. Misschien gaan die hersens/zaagsel dan wat kraken!

Wanneer gaan jouw hersenen eens wat kraken na alle reacties in die topics hier van je?


Moet ze eerst opzoek naar een notenkraker... Oh wacht, die zullen ze vast bij de Action hebben waar ze geen VVV-bonnen accepteren.
<<

Anoniem99

Bericht 02 Dec 2014 17:10

Re: Het toeval wil dat.

Oh my... CBL, laat jouw hersenpan eens een keer kraken. Je bent toch een volwassen vrouw? Of neem je ons nu gewoon allemaal in het ootje. Serieus, wat is jouw probleem.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 02 Dec 2014 17:17

Re: Het toeval wil dat.

Maar CBL, door zo te reageren naar je schoonouders toe ben je toch geen haar beter dan zij?

En volgens mij is dat absoluut niet hoe jij wil zijn, afgaande op de dingen die je hier post over je schoonouders.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Dec 2014 17:26

Re: Het toeval wil dat.

Weetjewel schreef:
Parisienne schreef:
caribbeanlover schreef:Kom op nou zeg vind jullie het niet wat raar dat ze nu wel bellen omdat hun poes dood is en dan blijkbaar iets van ons verwacht? Nee, zo werken die dingen helaas niet. Dan kan dat kinderachtig zijn, maar laat je niks horen naar ons toe dan krijg je het dubbel zo hard terug. Misschien gaan die hersens/zaagsel dan wat kraken!

Wanneer gaan jouw hersenen eens wat kraken na alle reacties in die topics hier van je?


Moet ze eerst opzoek naar een notenkraker... Oh wacht, die zullen ze vast bij de Action hebben waar ze geen VVV-bonnen accepteren.


Whahahahahah! :good:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem140

Bericht 02 Dec 2014 17:40

Re: Het toeval wil dat.

Kreeg je te weinig reacties in het andere topic? Daar heb je namelijk hetzelfde gepost en heb ik je nog heel vriendelijk advies gegeven.
<<

Anoniem117

Bericht 02 Dec 2014 17:48

Re: Het toeval wil dat.

Dit verzin je gewoon.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Dec 2014 17:48

Re: Het toeval wil dat.

Miley schreef:Kreeg je te weinig reacties in het andere topic? Daar heb je namelijk hetzelfde gepost en heb ik je nog heel vriendelijk advies gegeven.


Verspilde moeite...
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 02 Dec 2014 18:22

Re: Het toeval wil dat.

Het toeval wil dat...je op basis van eerdere reacties, in andere topics, best had kunnen weten hoe andere mensen hier over denken en dat jouw gedachtegang alles behalve gangbaar is.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Dec 2014 18:44

Re: Het toeval wil dat.

Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet....
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Dec 2014 18:48

Re: Het toeval wil dat.

Bah bah bah, wat ben jij kinderachtig!!!
Alleen maar wijzen met die vinger naar een ander.. Ik zou eerst eens naar jezelf gaan kijken, valt nog een hoop te verbeteren!!

Net kleuters 'Jij mag niet op mijn feestje, dus ik ook niet op de jouwe'.
Stom gedoe!

En met die laatste zin maak je me al helemaal pissig. Ik gaf echt heel veel om mijn katten, en ja degene die ik heb laten inslapen, heb ik bij de dierenarts achter gelaten. Waarom? Omdat ik geen urntje hoef, of een altaartje om stil te staan bij wat ze betekent hebben voor me.
Prima, als je dat wel wilt of doet, maar schilder degene die dat niet doen dan niet af als 'mensen die niet om hun dier geven'.
Bah!!
<<

Anoniem88

Bericht 02 Dec 2014 19:03

Re: Het toeval wil dat.

CBL, je worstjes de weke verbitterder en veritterder lijkt wel. Naar je choonoudersm naar mensen die ene hond willen maar die niet uit het buitenland halen, naar iedereen. Ja, je hondje is dood. Ja, dat is verdrietig. Maar ga zo door wn je hebt straks de hele werd tegen je.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 02 Dec 2014 19:09

Re: Het toeval wil dat.

Wat heb jij een zwaar leven als je zo met mensen om gaat, je zult er geen prettige reacties op krijgen ga ik vanuit.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2014 19:10

Re: Het toeval wil dat.

Kissyfur schreef:
caribbeanlover schreef:Zoveel gaven ze ook niet om het dier aangezien ze die bij de da hebben gelaten en dan gaan ze altijd naar de destructie. Vind het walgelijk dat ondanks dat je dier dood is zo laat behandelen en letterlijk vermalen wordt.


Bijzondere werkwijze heeft die dierenarts dan. Ook als je je dier bij de dierenarts achterlaat, kun je kiezen voor crematie. Wij hebben alle keren onze kat 'gewoon' bij de dierenarts achter kunnen laten en dan werd poes door mensen van het crematorium opgehaald. Bij de individuele crematie kregen we de as ook gewoon terug.

Voor de rest vind ik jouw bericht zo'n hoog kinderachtig 'net goed' gehalte hebben dat ik er niet eens op in wil gaan.


Als je niks aangeeft, dan gaat die automatisch naar de destructie.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron