Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is wijsheid? (telefoon)

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 21:22

Wat is wijsheid? (telefoon)

Mijn telefoon heeft het gisteren begeven. Mijn contract loopt eind mei af, maar ik mag eind januari al een nieuw toestel uitzoeken. Ik zit al jaren bij Vodafone, maar vind eigenlijk dat ik daar te veel betaal. Ik dacht er al vaker over om bijvoorbeeld naar Hollands Nieuwe over te stappen, maar ja, dan moet ik natuurlijk wel wachten tot eind mei. Ik kan wel even een oud toestel van m'n moeder lenen, maar heb geen zin om daar nog een half jaar mee te doen. Nu denk ik erover om gewoon een los toestel te kopen van mijn eindejaarsuitkering. Dit heb ik nog nooit gedaan; wie wel? Ik ben niet zo goed met telefoonabonnementen en zie vaak door de bomen het bos niet meer, maar is het handig gedacht van mij dat ik dan ergens deze maand alvast een toestel koop, ik dan nog het contract bij Vodafone uitzit en dan vanaf eind mei een contract bij Hollands Nieuwe neem? Kan dit gewoon? Ik ben echt een kneus op dit gebied :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 21:26

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Tuurlijk kan dat en is nog goedkoper ook vaak, dan weer een tweejarig contract af te sluiten met toestel.
Ik heb zelf laatst ook een los toestel gekocht, wel midrange toestel, LG L90, die is nu los 150 euro ongeveer. Ik heb er 124 voor betaald omdat ik gelijk ook een contract bij Simyo afsloot via Belsimpel. Dus in feite gewoon een los simonly contract en een los toestel.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 01 Dec 2014 21:27

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Dat kan zeker gewoon. Je doet dan je simkaart in de nieuwe telefoon en kunt gewoon gebruik blijven maken van je abonnement. Je betaalt dan nog wel voor je oude telefoon maar dat moet je sowieso. Een losse telefoon kopen is ook eigenlijk altijd goedkoper dan een telefoon bij een abonnement. Dus als je het geld hebt om een losse telefoon te kopen is dat zeker geen slecht idee :) Je kunt dan nog even nadenken over bij welke provider je verder wilt gaan nadat je huidige contract afloopt. Dan kun je gewoon een simonly abonnement nemen. Je kunt binnen 2 maanden voor einde contract nummerbehoud aanvragen bij een andere provider. Dan wordt op de dag dat je abonnement afloopt bij Vodafone je nummer omgezet naar Hollandsnieuwe en je contract bij Vodafone wordt dan beëindigd.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Dec 2014 21:27

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik heb een los toestel, een Huawei. Ik vind de prijs-kwaliteit echt super goed!
Ik betaal nu per maand 11 euro, het toestel was 120 euro. Ik doe er nu al meer dan een jaar mee, dus gemiddeld is het echt heel goedkoop.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 21:33

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ok, dan denk ik dat ik zoiets maar doe. Is nu ff een investering, maar gaat me straks wel veel geld besparen maandelijks. Betaal nu bijna 50 euro per maand! Gekkenhuis! Ik heb altijd Samsung gehad en denk nu aan de Galaxy S4 Mini. Ik ken die toestellen gewoon door en door en ben dan weer bang dat ik een ander toestel niet snap :laughcry: Wat zijn verder nog aanraders?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 21:35

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Zolang je een toestel hebt met Android is het redelijk gelijkaardig allemaal hoe het werkt. Had zelf weinig problemen met overstap van Samsung Galaxy S naar LG.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 01 Dec 2014 21:36

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik ben ook Samsung fan! Nu hebben bijvoorbeeld Huawei, Sony, LG en HTC ook Android dus heel veel verschil zit er niet tussen die telefoons.. Maar wat de plus- & minpunten van de andere merken zijn weet ik eigenlijk niet..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 21:38

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Hmm nu ik dit heb bedacht, wil ik eigenlijk zo snel mogelijk een nieuw toestel. Hoef ik tenminste ook niet het oude ding van mn moeder te lenen. Zit ziek thuis, dus ik ga me er morgen nog eens in verdiepen!
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Dec 2014 21:42

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Los toestel is idd veel goedkoper. Als ik het geld had zou ik het ook doen....ik doe nu nog met mn gare iphone, zit een prepaid kaart van Hi in en daarmee heb ik voor 7,50 per maand onbeperkt internet. Ideaal!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Dec 2014 21:52

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik wilde ook de s4mini in de winkel werd mij de gewone s4 aangeraden.
Dus heb deze uiteindelijk gekocht.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 21:57

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik heb nu de S3, maar vind hem eigenlijk best groot. Ik zou prima met een Mini af kunnen volgens mij, iets handzamer en past makkelijker in de broekzak indien nodig :D (en het scheelt weer geld) Denk dat ik dan wel een contract voor één jaar erbij neem ipv twee jaar, moet niet weer het risico lopen dat ie het begeeft voor het einde vh contract!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 21:59

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Iemand nog zin om mee te zoeken naar waar ik de S4 mini het goedkoopst kan scoren? :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 22:09

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Je wilde toch het toestel los kopen ? Dan heb je geen contract dus, en neem je gewoon een simonly contract en dat staat dan los van je toestel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 22:33

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ja snap ik! Dus ik vraag me nu af waar ik het toestel het goedkoopst los kan scoren. ZIe dat ie bij MediaXXL het goedkoopst is, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Dan bestel ik hem liever bij belsimpel.nl denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 22:42

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ah ja omdat je het had er over dat je dan een contract van 1 jaar er bij wilde nemen ipv 2 jaar.

Ik zag bij Tweakers dat hij bij PhonePhone het goedkoopste is, 209 euro.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 22:47

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ja ik wil dan eind mei een eenjarig sim only contract denk ik, als het huidige is afgelopen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 22:48

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ah je doelde daar op. Sorry traag van begrip vandaag!
<<

Anoniem140

Bericht 01 Dec 2014 22:50

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik heb sinds vorige week de LG L90 en ben er heel blij mee! Het is een heel fijn toestel en ziet er mooi uit (ook belangrijk). Mijn contract loopt ook af en ga ook voor een sim only abbonement.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 22:55

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ja ik ben er ook super blij mee. Enige jammere is dat ik de eerste 2 weken geen hoesje had en mijn toestel al wat beschadigd raakte, het plastic is minder sterk, dus er zijn paar kleine "hapjes" uit.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 23:17

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Hmm nu brengen jullie me wel aan t twijfelen over die LG! Zie dat die volgens mij een nieuwer besturingssysteem heeft dan de Samsung (LG heeft KitKat en Samsung Jelly Bean). Ik val dan alleen wel heel erg van mn geloof, aangezien ik bij Samsung zweer haha :shock: (laptop, tv, dvd-speler, tablet, alles van Samsung!)
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Dec 2014 23:20

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik zou eerder voor Samsung gaan dan LG....over LG hoor ik altijd zoveel slechte dingen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 23:24

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Echt? Aaah nu weet ik het echt niet meer! Eigenlijk wil ik er nu nog één bestellen, dan heb ik hem morgen in huis :D (heb ik wat te doen tijdens het ziek zijn)
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 23:25

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Dat besturingssysteem doet me wel naar die LG neigen, omdat die zooi allemaal zo snel veroudert! Moet er toch wel weer anderhalf tot twee jaar mee vooruit kunnen het liefst.
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Dec 2014 23:31

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Krijg je daar geen update voor dan, net als bij Apple?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 23:34

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Oh geen idee, volgens mij niet! Ik denk echt dat ik de LG ga bestellen. Moet hem ook ff in het echt zien, als ik t echt niks vind, stuur ik hem wel terug. Scheelt toch weer ruim 60 euro en hij ziet er strak uit. Ik lees ook vet veel lovende recensies en de batterij schijnt lang mee te gaan, wat mij goed in de oren klinkt.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Auxo