Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is wijsheid? (telefoon)

<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 23:34

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Je zou eens kunnen googlen op "Lg L90 vs S4 mini"
Dan zie je filmpjes en sites waar die 2 echt met elkaar vergeleken worden.
Zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=tsqGRnyqV4I

Ohja 1 ding om wel te onthouden, bij de LG zitten de 2 knoppen beneden net andersom. Dus de 'terug' knop zit links en om het menutje open te klappen rechts. Dat was voor mij het enige wat wennen was.

De batterij kan bij mij bijna 2 dagen mee, al heb ik er nu een spel op die constant op de achtergrond draait en dan is de batterij met een dag wel leeg.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 00:00

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Woeiii heb de LG besteld! Dat had ik nou nooit gedacht haha. Kan hem als het goed is morgen ophalen. Er gebeurde me alleen iets raars. Hij was 156 euro en daarvoor had ik hem ook in mijn winkelmand. De verzendkosten zijn 3,95. Toen ik bij iDeal op OK klikte, zag ik ineens in een flits 168 euro staan! Maar toen was het al te laat. Nu staat het toestel ineens voor 165 op de site. RAAR! Heb er meteen over gemaild, want dit vind ik wel een naaistreek.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 02 Dec 2014 00:02

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Oh dat is echt een naaistreek. Ik zag hem inderdaad een uurtje geleden ook voor 156 op de site staan.
<<

Anoniem140

Bericht 02 Dec 2014 08:28

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Oh wat raar zeg! I heb er inderdaad wel 165 voor betaald.
Ik bn benieuwd wat je er van vind, ik ben zelf echt heel blij verrast ermee, en de batterij gaat met gemak echt 2 dagen mee!
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 02 Dec 2014 08:50

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Poppy schreef:Los toestel is idd veel goedkoper. Als ik het geld had zou ik het ook doen....ik doe nu nog met mn gare iphone, zit een prepaid kaart van Hi in en daarmee heb ik voor 7,50 per maand onbeperkt internet. Ideaal!


Even een vraag van een leek ( zal mijn leeftijd wel zijn :p) maar je hebt dus een prepaid kaart, maar hoe krijg je het internet daar dan op? En heb je dan overal internet (en w.a) of gaat dat via wifi?
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2014 08:56

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Android heeft ook gewoon updates. Ik heb ook de nieuwste op m'n S4 Mini.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2014 08:57

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Oh je hebt de LG al besteld. Was niet mijn keus geweest haha.
<<

Anoniem122

Bericht 02 Dec 2014 09:02

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Waarom dan niet Cotton? Ben wel benieuwd, is het puur een gevoel of ook persoonlijke ervaring? Heb zelf nog niks negatiefs ontdekt en heb mijn telefoon nu vanaf augustus.
Hopelijk blijf ik tevreden :P

Ik twijfelde destijds trouwens tussen de S3 mini en de L90 en kwa specificaties stak de LG er gewoon boven uit, en was nog iets goedkoper ook, en véél nieuwer.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Dec 2014 09:30

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Venzje schreef:
Poppy schreef:Los toestel is idd veel goedkoper. Als ik het geld had zou ik het ook doen....ik doe nu nog met mn gare iphone, zit een prepaid kaart van Hi in en daarmee heb ik voor 7,50 per maand onbeperkt internet. Ideaal!


Even een vraag van een leek ( zal mijn leeftijd wel zijn :p) maar je hebt dus een prepaid kaart, maar hoe krijg je het internet daar dan op? En heb je dan overal internet (en w.a) of gaat dat via wifi?


Gaat met een bundel, dus je koopt gewoon beltegoed en dan activeer je de onbeperkt online bundel. Dan kun je gewoon op internet, dus niet wifi. Wifi kun je sowieso altijd op, daar hoef je geen internetbundel voor te hebben.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2014 10:06

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

ไม่เป็นไร schreef:Waarom dan niet Cotton? Ben wel benieuwd, is het puur een gevoel of ook persoonlijke ervaring? Heb zelf nog niks negatiefs ontdekt en heb mijn telefoon nu vanaf augustus.
Hopelijk blijf ik tevreden :P

Mja, beetje ervaring uit het verleden (nog voor de smartphones hoor) en gevoelsmatig dat ik LG altijd een beetje een b-merk vind, haha.
<<

Anoniem140

Bericht 02 Dec 2014 10:07

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik heb niks met Samsung, heb een Samsung gehad en vond dat echt een onding. En sowieso vind ik de vorm van die telefoons niet mooi. LG is gewoon een goed bekend merk.
<<

Patsy

Bericht 02 Dec 2014 10:12

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik ben ook, als Samsung-fan overgestapt naar Lg (g2). Alles werkt nagenoeg hetzelfde als mijn oude Samsung galaxy s2.

Ik heb mijn telefoon nu 3 maanden en nog niks negatiefs ontdekt.
Mijn man heeft ook Lg en is nogal onvoorzichtig met zijn telefoon (Lees: hij stuitert nogal eens door de keuken), hij heeft zijn toestel nu 1,5 jaar en er ook nooit problemen mee.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2014 10:14

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Miley schreef: LG is gewoon een goed bekend merk.

I weet wel dat het een goed en bekend merk is, maar mijn ervaring is dus wat minder. Gevoelsmatig is het voor mij dus echt een B-merk. Zal ook nooit een televisie van LG kopen ofzo. Als ik daarin bekende merken moet noemen dan komt LG wss niet eens bij me op. Een ander zal dat weer hebben met Samsung en weer een ander met Sony.
Dat is toch allemaal persoonlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 10:18

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ben erg benieuwd iig, hopelijk vanmiddag lekker mee aan de slag!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 11:04

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Hebben jullie er trouwens een hoesje bij en zo ja, welke? Ik vind hoesjes eigenlijk stom, maar het lijkt me toch wel eens nodig, aangezien ik nu ook al een jaar met barsten in mn scherm rondloop :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem140

Bericht 02 Dec 2014 11:07

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ja, ik heb een Quickvieuw hoesje erbij. Dan kun je wel een klein schermpje zien. Ik vind het echt ideaal.
<<

Anoniem122

Bericht 02 Dec 2014 11:10

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ja je hebt er zeker een hoesje bij nodig. Want de plastic behuizing beschadigd best snel. Ik heb hem de eerste 2 weken zonder hoesje gebruikt en zoveel mogelijk in een tablet sleeve gehouden, maar er zijn toch wat stukjes "afgebroken" / hapjes er uit doordat ik hem in mijn tas had gedaan met mijn sleutels.

Ik heb mijn hoesje via Ebay besteld.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 11:14

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ik wil eigenlijk zo'n bookcover, die lijken me wel handig. Ga er meteen maar eens een bestellen, nu ik toch bezig ben. Sinds ik ziek ben gistermiddag heb ik al 300 euro uitgegeven :shock: (Telefoon + UGGs, hallo gat in mijn hand!)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 02 Dec 2014 11:21

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Ja zo'n soort heb ik ook, vond ze in de winkel alleen veels te duur, dus had deze besteld via Ebay:

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 12:06

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Hmm ik wilde er ook zo een bestellen, maar dan met zebraprint, bij miniinthebox.com. Verzendtijd is alleen 10-20 werkdagen! Daar ga ik dus niet op wachten. Dan maar een iets duurdere die er morgen gewoon is...
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem140

Bericht 02 Dec 2014 12:27

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Haha Bliss, ech herkenbaar. Als ik iets wil, wil ik het ook NU en niet over 10 dagen :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 12:28

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Heb alsnog een zebrahoesje besteld, hopelijk komt ie morgen al. Telefoon is ook al geleverd, ik ga mezelf nu naar de douche slepen en dan naar de winkel (moest daar toch nog zijn).
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 12:28

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Miley schreef:Haha Bliss, ech herkenbaar. Als ik iets wil, wil ik het ook NU en niet over 10 dagen :)


Juist :ja:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2014 21:37

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Zo, ben er al de hele dag mee aan t prutsen. Heb een paar vragen:
- Hoe kan ik zelf een ringtone toevoegen? Ik had op mijn oude telefoon een MP3-bestandje met een nummer dat ik als ringtone had ingesteld en die wil ik eigenlijk weer. Hij staat in mn Dropbox, maar snap niet hoe ik dit voor elkaar krijg!
- Als ik berichten/meldingen heb op bijv. Whatsapp of FB komt er geen cijfertje bij de app te staan! Irritant! Is dit bij jullie wel zo? Hoe krijg ik dit voor elkaar?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Dec 2014 20:48

Re: Wat is wijsheid? (telefoon)

Grrr ik kan m alweer terugsturen, krijg steeds een héle vreemde melding als ik m opstart: "Helaas, Verenigde EULA is gestopt." :wtf: Moet dat dan weg klikken. Nu moet ik hem terugsturen en krijg ik pas volgende week een nieuwe waarschijnlijk, zit ik alsnog zonder telefoon. Ik zag toevallig vanmiddag bij AH een old school Samsung voor 19 euro, misschien dat ik die zo maar ff scoor. Ben ik in elk geval bereikbaar.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers