Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kerstboom zetten voor 6 dec is not done

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Dec 2014 21:08

kerstboom zetten voor 6 dec is not done

2 bevrienden stellen van mij hebben nu al hun kerstboom gezet. Zelf vind ik dit niet kunnen omdat sinterklaas nog niet uit het land is. Wat vinden jullie? We hebben allemaal geen kinderen.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 21:10

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Onzin, al zet je je kerstboom in juli al op. Moet iedereen lekker zelf weten :)
<<

Anoniem88

Bericht 01 Dec 2014 21:11

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij zelf zin in heeft. Ik zag op weg terug naar huis ook in twee huiskamers al een boom staan en bij een aantal andere huiskamers al kerstverlichting voor de ramen hangen. Ik vind daar eigenlijk helemaal niks van. Ja, ik vind het gezellig, maar verder niet vreemd, (te) vroeg of wat dan ook.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Dec 2014 21:12

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

:kersthaha:

In ons studentenhuis hadden we 365 dagen per jaar kerstversiering. Lekker boeiend! Je doet er niemand kwaad mee lijkt mij.
<<

Anoniem186

Bericht 01 Dec 2014 21:13

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Eens. Eerst die man het land uit, dan mag pas de boom komen. Vroeger zetten m'n ouders de boom ook altijd op 6 dec op. Wij gaan hem zaterdag ook kopen, denk ik.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Dec 2014 21:14

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

ไม่เป็นไร schreef:Onzin, al zet je je kerstboom in juli al op. Moet iedereen lekker zelf weten :)


Dit. Ik bepaal zelf wel wanneer ik een kerstboom neerzet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem86

Bericht 01 Dec 2014 21:16

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ik vind het zelf niet leuk, eerst Sinterklaas, dan gaat hij weer weg, en daarna mag de kerstversiering te voorschijn komen. Maar iedereen moet het lekker zelf weten..
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 01 Dec 2014 21:24

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ik heb echt niets met sinterklaas, en wel heel veel met kerst. Dus mijn boom kan niet vroeg genoeg staan! Wij wachten tot de gamma bomen verkoopt en diezelfde avond staat 'ie.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2014 21:27

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

wat maakt het uit.

Er zijn zat mensen die geen sinterklaas vieren. Zelf zet ik de boom rond 5 dec neer. Ik denk dat ik hem vrijdag of zaterdag neer zet
Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Dec 2014 21:30

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Wij vieren op dit jaar nog Sinterklaas, de dag erna zet ik de boom op. Als er mensen zijn die die dag niet vieren dan mogen ze mij 1 december de boom opzetten. Ik denk dat ik dat ook zou doen als ik niets met Sinterklaas zou hebben.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Dec 2014 21:33

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

In my mind, not done. Maar ik leg mijn persoonlijke stelregel niemand anders op. Ik grap er wel over. Aan de overkant hebben ze al een boom op, dus ik zei tegen mijn man 'oooooh, dat mag niet'. Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet, maar ik snap ook wel weer dat er mensen zijn die gewoon zo snel mogelijk de gezelligheid in huis willen halen!
L2014 & H2017
<<

Anoniem130

Bericht 01 Dec 2014 21:34

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Wij vier(d)en nooit echt sinterklaas thuis, dus die kerstboom ging er meestal gewoon met de eerst zondag van de advent in. Dat vind ik ook de goede datum. Kan me dus absoluut niet vinden in de stelling dat het pas na Sinterklaas zou mogen. Later mag altijd, dus na Sinterklaas ook. Eerder vind ik wel een tikje vreemd.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 01 Dec 2014 21:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Dec 2014 21:35

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

mzcharlotte schreef:In my mind, not done. Maar ik leg mijn persoonlijke stelregel niemand anders op. Ik grap er wel over. Aan de overkant hebben ze al een boom op, dus ik zei tegen mijn man 'oooooh, dat mag niet'. Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet, maar ik snap ook wel weer dat er mensen zijn die gewoon zo snel mogelijk de gezelligheid in huis willen halen!

Eens.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Dec 2014 21:48

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Wij hebben ook kerstversiering, heerlijk!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Dec 2014 21:52

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ik ken veel mensen die de boom al hebben staan. Maar die werken in tuincentra, vakantiepark, winkels, ... Daar is en blijft het nu heel erg druk dus die zetten 'm voor de drukke periode al op. Ach ik vind het er wel gezellig uitzien :) Zelf wachten we wel tot sinterklaas weg is.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Dec 2014 22:06

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ha ha oh Fred wat ben je toch een oude zeurpiet! Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich daar aan kan ergeren. Al wil iemand de boom in november al opzetten of het hele jaar door. Moeten ze lekker zelf weten.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 01 Dec 2014 22:08

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Gijs. schreef:Ik heb echt niets met sinterklaas, en wel heel veel met kerst. Dus mijn boom kan niet vroeg genoeg staan! Wij wachten tot de gamma bomen verkoopt en diezelfde avond staat 'ie.


Eens. De praxis verkoopt al bomen, dus sla je slag hihi. ik heb hier al de hele boel versierd en het kerststalletje staat al. Als ik eens weet hoe ik foto's kan uploaden zonder meteen mijn hele fbpagina hier neer te knallen zal ik eens wat foto's plaatsen. Vrijdag gaan we een boom kopen en zaterdag zetten we hem op. Sinterklaas vieren we niet, n krijgt er toch niks van mee.
Ben ook al allemaal cadeautjes aan het verzamelen en mooi aan het inpakken en die komen onder de boom te liggen bij het stalletje. N kan bijna kruipen (nu nog achteruit) dus hopelijk stimuleert al dat moois om erheen te kruipen hahaha. Op eerste kerstdag pakken we om de beurt een cadeautje uit en drinken we chocolademelk met slagroom en staan er daarna foute kerstfilms op (home alone) en daarna gaan we gourmetten met zn allen. I love it.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem255

Bericht 01 Dec 2014 22:15

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Cotton schreef:
mzcharlotte schreef:In my mind, not done. Maar ik leg mijn persoonlijke stelregel niemand anders op. Ik grap er wel over. Aan de overkant hebben ze al een boom op, dus ik zei tegen mijn man 'oooooh, dat mag niet'. Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet, maar ik snap ook wel weer dat er mensen zijn die gewoon zo snel mogelijk de gezelligheid in huis willen halen!

Eens.


Ik ook.
<<

Anoniem185

Bericht 01 Dec 2014 22:18

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Wij zetten hem op 6 december eigenlijk altijd. Zelf vind ik dat vroeger ook wel mag, vooral dit jaar met al dat gezeik over Sinterklaas.
<<

Anoniem287

Bericht 01 Dec 2014 23:15

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Wat een onzin. Er is geen wet die voorschrijft dat je pas na pakjesavond een kerstboom neer mag zetten. Wij zetten overigens zelf helemaal geen boom neer omdat de katten die binnen 1 dag gesloopt hebben, inclusief alle verlichting en ornamenten.
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 01 Dec 2014 23:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem91

Bericht 01 Dec 2014 23:17

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Moet iedereen zelf weten. Ik doe het niet omdat we hier Sinterklaas vieren met de kinderen en ik moet ook er ook nog even niet aan denken.
<<

Anoniem149

Bericht 01 Dec 2014 23:22

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Mijn boom staat al 2 weken, vind het zo gezellig! Heb geen grote boom, gewoon zo'n klein ding, maar een grote had ik ook al gerust gezet denk ik. Vroeger toen mijn zusje en ik nog klein waren en echt Sinterklaas vierden zetten wij de boom wel pas na 6 december.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Dec 2014 00:24

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Wij zetten hem ook pas na Sinterklaas, vind ik toch leuker. Maar verder moet iedereen dat lekker zelf weten.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 02 Dec 2014 00:56

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Sorry, zal volgend jaar wachten oke :yes:
<<

Anoniem280

Bericht 02 Dec 2014 01:27

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Moet iedereen lekker zelf weten. Wij zetten hem na sinterklaas op. Ben in januari ook wel blij dat ie er weer uit kan, al maakt hij dan plaats voor de box.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers