Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kerstboom zetten voor 6 dec is not done

<<

Anoniem141

Bericht 04 Dec 2014 13:56

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ojee mijn boom staat al sinds gister! :kersthaha:
<<

Anoniem88

Bericht 04 Dec 2014 19:52

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Fred schreef:Bedankt voor de antwoorden tot dus ver.

Een stel gaat er behoorlijk ver in. Als je daarbij in huis komt staat alles vol. Zelfs de tafels, waardoor een bak chips op de tafel plaatsen al moeilijk gaat bijv.. Ze zijn er een beetje in doorgeslagen. Gaan ook naar een aantal kerstmarkten in Duitsland etc.. Moeten ze zelf weten allemaal, maar om nu de kunstboom vanaf eind november tot vlak voor carnaval te laten staan gaat wat ver. Je mag overigens de boom laten staan tot 2 februari (Lichtmis). In Polen doen ze dat.

Echter ze respecteren niet echt dat ik daar een andere mening in heb. Dat ik eigenlijk liever niets over kerst van ze hoor of zie (kerstboom foto's etc.) tot dat de sint uit het land is.

Natuurlijk begrijp ik dat wel dat winkels hun kerstspullen eerder in de schappen leggen. Daar heb ik niet zo'n moeite mee.

Eerlijk? Ik vind jou eigenlijk wel ver gaan.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 04 Dec 2014 20:05

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Fredje, je slaat een béétje door!

Hier komt er ook geen kerstboom in huis voordat Sinterklaas alweer lang en breed in Spanje ligt te zonnen. Zet meestal de boom zo'n week tot anderhalve week voor kerst, afhankelijk van hoe het valt.

Maar wat een ander doet moet hij/zij zelf weten! Ik kreeg ook al een foto van iemand die de boom had staan, dan ga ik echt niet zeggen dat ik dat niet vind kunnen. Ja, met een vette knipoog :kerstsmile: en dan zeg ik dat ik de boom mooi vind.

Ik vind het ook niet echt heel erg met respect te maken hebben eigenlijk.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

anoniem213

Bericht 04 Dec 2014 20:11

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Heb jij te weinig problemen, Fred? Je bent niet verplicht problemen te zóeken hoor!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Dec 2014 21:11

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Jongons.. Ik leef nu echt on the edge hoor. Ik heb hem vandaag opgezet!
<<

Anoniem331

Bericht 05 Dec 2014 23:06

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ik vind het voor Fred zo leuk dat het morgen 6 december is!

Ik ga morgen denk ik ook een kerstboom halen. Gewoon, omdat het 6 december is.
<<

Anoniem181

Bericht 05 Dec 2014 23:25

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ergens hoop ik dat Fred heel erg sarcastisch is en de boel loopt te fokken. Ik kan me niet voorstellen dat je er zó mee kunt zitten dat iemand anders het hele huis al in de kerstsferen heeft getoverd.

En verder sluit ik me aan bij Carrie en Brigitte Kaandorp.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Dec 2014 23:28

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ja maar Alex.. ze vallen hem er ongewenst mee lastig! Dat is echt lastig hoor! :kerstsmile:

Of mag de kerstsmiley nu niet? Het is immers nog geen 6 december? Ik neem er een kerstwijntje op, kan de spanning niet meer aan.. :kerstborrel:
<<

Anoniem181

Bericht 05 Dec 2014 23:30

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Caro schreef:Ja maar Alex.. ze vallen hem er ongewenst mee lastig! Dat is echt lastig hoor! :kerstsmile:

Of mag de kerstsmiley nu niet? Het is immers nog geen 6 december? Ik neem er een kerstwijntje op, kan de spanning niet meer aan.. :kerstborrel:


Neeeee, geen kerstsmiley op pakjesavond!! :kerstspam:
<<

Anoniem86

Bericht 05 Dec 2014 23:48

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

O help - ik zit een kerstfilm te kijken, die zelfs op televisie is op 5 december!
<<

Anoniem88

Bericht 05 Dec 2014 23:59

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Pippa schreef:O help - ik zit een kerstfilm te kijken, die zelfs op televisie is op 5 december!

Ja hey. Er wordt nu op z'n minst van je verwacht dat je de film Sint kijkt. En er ongepast van wordt zodat je pepernoten wee romboog komen.
<<

Anoniem86

Bericht 06 Dec 2014 00:00

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Haha, maar dit is de film die vóór Sint wordt afgespeeld, rtl 5 begint met een kerstfilm, en daarna pas een Sinterklaas film, het spijt me Fred.
<<

Anoniem79

Bericht 06 Dec 2014 11:55

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ik vind mannen op een vrouwenforum not done.

Wij halen onze kerstboom 1 of 2 weken voor kerst, als ik hem nu al zou neerzetten ben ik hem tegen de tijd dat het kerst is al zat.
<<

Anoniem88

Bericht 06 Dec 2014 12:03

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Oh, ik vind mannen op een vrouwenforum dan weer wel oke, al ben ik dan altijd wel benieuwd... Waarom?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 08 Dec 2014 19:35

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Jippie, 6 december is geweest, wij gaan nu een kerstboom halen! :kerstcadeau:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Dec 2014 19:48

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Hahahaha die Fred. Gekkerd.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Dec 2014 20:17

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

De boom (bomen zelfs) staat hier ook.

@ Dundas.. Dat heb ik al een keer verteld. Sowieso niet om hier date etc. te krijgen mocht je dat soms denken.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Dec 2014 21:10

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Ik gok dat Fred lekker aan het provoceren is :)
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 08 Dec 2014 22:43

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Afbeelding
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Dec 2014 23:28

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

@ azi.. Het was zeker niet om te provoceren. Ik ben serieus benieuwd hoe men daar in staat. Zelf heb ik meer het gevoel dat het vroeger 15 jaar geleden of nog langer geleden meer 'not done' was dan nu het geval is.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 08 Dec 2014 23:29

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Geweldig topic haha!

Ik heb mijn boom nog niet gezet maar ik denk dat ik het dit jaar ook oversla. Ik ben zo weinig thuis dat het gedoe om hem op en af te tuigen niet echt opweegt tegen de tijd dat die er staat.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 10 Dec 2014 00:31

Re: kerstboom zetten voor 6 dec is not done

Fred schreef:De boom (bomen zelfs) staat hier ook.

@ Dundas.. Dat heb ik al een keer verteld. Sowieso niet om hier date etc. te krijgen mocht je dat soms denken.


Nee want ondanks dat hij het erg lang heeft laten lijken alsof hij vrijgezel was heeft hij al jarenlang een relatie... dus een date heeft hij niet nodig :eyes:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers