Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2014 21:03

HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Aaaaaaarghh ik word gek hier. Was net in de bios en zet de telefoon dan altijd op vliegtuigstand. Nu krijg ik hem er echter niet meer van af. Het rare is, dat ie in het startmenu nog gewoon aangeeft dat ik de vliegtuigstand kan inschakelen, alsof dat dus nog niet het geval is. Maarrr bovenaan staat wél een vliegtuigje en ik heb dus geen internetverbinding. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks werkt :( Iemand een idee?!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 30 Nov 2014 21:04

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Wat is van alles? Uitzetten ook al?
<<

Anoniem122

Bericht 30 Nov 2014 21:05

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Je hebt hem ook al opnieuw aan en uit gezet neem ik aan? Wat voor telefoon heb je?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 30 Nov 2014 21:05

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Heb je een iPhone? Kun je de pagina omhoog swypen en daar de vliegtuigstand uitzetten?

Of even je telefoon aan en uitzetten. Aangezien je zegt dat hij officieel er wel al af hoort te zijn.
<<

Anoniem88

Bericht 30 Nov 2014 21:07

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Mocht het écht niet lukken anders heel rigoreus je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Alleen ben je dan wel alles kwijt... Misschien van tevoren even je telefoon aan je computer hangen om in elk geval foto's eraf te halen enzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2014 21:08

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Ja uit- en aangezet, opnieuw opgestart, batterij eruit, alles. Ik heb een Samsung Galaxy S3. Als ik de vliegtuigstand nu zogenaamd aanzet, gebeurt er helemaal iets vreemds, dan kan ik het vervolgens helemaal niet meer 'aanklikken'. Snap er niks van!!!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 30 Nov 2014 21:10

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Misschien heb je hier iets aan:

http://www.inflightmagazine.co/?p=351
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2014 21:23

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Hmm hij geeft ook helemaal geen SIM meer weer zie ik nu!! Wilde proberen of ik nog kon bellen, maar de gegevens van mijn SIM zijn gewoon verdwenen :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 30 Nov 2014 21:31

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Ja zie de link die ik gepost hebt, is schijnbaar bekent probleem dat de simkaarten niet meer herkent worden, er staat ook een oplossing bij.
<<

Anoniem173

Bericht 30 Nov 2014 21:31

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Oh wat naar! Heb je hem al aan een pc gelegd?
<<

Anoniem88

Bericht 30 Nov 2014 21:33

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Ik denk eerder dat het probleem aan je telefoon ligt dan aan je sim. Misschien kun je de sim even in een andere telefoon doen en kijken wat hij doet?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2014 21:37

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

ไม่เป็นไร schreef:Ja zie de link die ik gepost hebt, is schijnbaar bekent probleem dat de simkaarten niet meer herkent worden, er staat ook een oplossing bij.


Ik snap daar dus geen kont van :confused:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 30 Nov 2014 21:47

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Dan zou ik morgen teruggaan naar de winkel er mee. Resetten gaat het probleem niet oplossen, wat ik zo kan vinden op internet.
<<

Anoniem88

Bericht 30 Nov 2014 21:48

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Ja, maar Mai Pen Rai, ze kan toch geen app installeren (step 2) als de telefoon niet meer van vliegtuigstand af gaat?
<<

Anoniem122

Bericht 30 Nov 2014 21:50

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Ik heb die oplossing niet geschreven :P Er staan genoeg reacties onder waarbij het werkt.. Je kan apps toch ook via de computer er op zetten of niet?
<<

Anoniem88

Bericht 30 Nov 2014 21:55

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Oh geen idee, ik doe het altijd via m'n telefoon zelf.
<<

Anoniem122

Bericht 30 Nov 2014 21:57

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Weet het ook niet zeker hoor, maar dat dacht dat wel. En ging er nu ook wel van uit, anders zou het nergens op slaan dat stappenplan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2014 22:23

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

In plaats van het vliegtuigje staat er nu een rondje met schuine streep erin... Volgens mij was dat vanmiddag ook al voordat ik hem op vliegtuigstand zette, maar ik was in de bioscoop en heb daar wel vaker geen bereik, dus dacht er verder niet bij na.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2014 22:28

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Via WiFi kan ik nu wel op internet trouwens, maar verder niks! Hij geeft steeds aan dat ik een simkaart erin moet doen :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 30 Nov 2014 22:29

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Misschien een rare vraag maar heb je ook al je telefoon uitgezet, batterij eruit EN sim eruit ? En dan je sim even heel goed poetsen en ook de plek waar je sim zat.
Ik had dit met mijn nokia, ook die stand en kon niet eens meer gebeld worden, niks, en toen vond ik ergens die tip en uiteindelijk was dat de oplossing...

Iig vet balen, succes
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2014 22:53

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Ook al gedaan, helpt niks. Ik ga morgen maar ff langs bij een winkel, want dit schiet voor geen meter op zo. Ben echt chagrijnig en moe en voel me niet lekker, dus eerst maar eens slapen zo.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 15:05

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Nou, slecht nieuws! Zowel het toestel zelf als de simkaart schijnen het ineens begeven te hebben... Heb nu een andere sim, die ik wel op mijn oude toestel kan gebruiken (zoals het ernaar uitziet). Ben wel de contacten kwijt die ik op sim had opgeslagen. Het oude toestel is ook kut, maar GELUKKIG mag ik 19 januari al een nieuw toestel uitzoeken. Even uitzingen dus, hopelijk houdt ie het nog zo lang vol.
❤ 7 juni 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 01 Dec 2014 15:07

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Huh, wat stom dat dat zomaar kan zeg! Lekker kut :thumbdown:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Dec 2014 15:11

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Balen zeg! Had je geen garantie of verzekering meer? Zeker aangezien het een veelvoorkomend probleem blijkt te zijn van Samsung.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2014 15:19

Re: HELP! Telefoon gaat niet meer van vliegtuigstand af!!

Nee, had m niet verzekerd en ook geen garantie meer kennelijk. Heb al tien jaar Samsung ofzo en nog nooit dit probleem gehad. Mooi kut!! Was zo gehecht aan mijn foon, ik hoop dat t snel 19 januari is.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers