Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe doe jij dit?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Dec 2014 15:31

Re: Hoe doe jij dit?

Wij parkeren altijd via vliegveldparkeren.nl. Je parkeert je uit in Aalsmeer of Hoofddorp (geloof ik), je auto staat daar bewaakt en je wordt met een taxibusje naar Schiphol gebracht en weer opgehaald. Beide keren kun je voor de deur uitstappen en instappen. Dan kun je je jas in de auto achterlaten. Over het algemeen is het ook nog een stuk goedkoper dan parkeren bij Schiphol en ze hebben vaak acties via Groupon.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Dec 2014 15:43

Re: Hoe doe jij dit?

Ik woon naast Schiphol dus er is altijd wel iemand die mij even weg kan brengen als ik moet vliegen. :)
Maar ik zou inderdaad en thermoshirt aantrekken en evt. een dik vest.

♥♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12153

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2014 18:14

Re: Hoe doe jij dit?

wij parkeren altijd bij het auto hotel word je naar schiphol gebracht. dan is het een paar min in de kou. Ik heb altijd wel een vest mee op vakantie.

Toen wij eens terugkwamen van 35 graden was het hier -5 stonden we dan in onze korte mouwen brrr. Heb nu altijd mijn vest bij me
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 01 Dec 2014 20:24

Re: Hoe doe jij dit?

Ik denk dat het een vest wordt met afhankelijk van de temperatuur een thermoshirtje er onder.
Thanks allemaal!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers