Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iphone/icloud vraagjes

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 29 Nov 2014 14:34

Iphone/icloud vraagjes

Ik snap werkelijk niks van mn iphone.
Als ik naar mijn foto's ga heb ik oa 2 mapjes, filmrol en mijn fotostream. Wat is het verschil, aangezien daar alles dubbel opgeslagen wordt. Ofwel, welke kan ik verwijderen en welke niet?
En hoe zit het met icloud? Want ik krijg telkens de melding dat mn icloud vol is.. Is dat alleen foto's? Of ook gesprekken? Of andere dingen? Ik heb overigens geen idee hoe dat icloud werkt, mijn laptop is erg oud, dus heb de foto's daarom laatst met een kabeltje op de laptop van mm ouders gezet. Ik vind dat met het kabeltje toch nog het makkelijkst
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem85

Bericht 29 Nov 2014 15:33

Re: Iphone/icloud vraagjes

iCloud heb ik geen verstand van

Maar die 2 mappen foto s en Fotostream is hetzelfde, alleen bij de Fotostream komen ook foto's die je deelt via bijvoorbeeld whats app. Als iemand jij een foto stuurt komt hij in die map.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Nov 2014 23:54

Re: Iphone/icloud vraagjes

Plus de Fotostream deelt foto's met andere Apple producten met dezelfde account. Dus de foto's gemaakt met je ipad komen ook op je telefoon te staan en andersom. Deze worden gedeeld op het moment dat je op hetzelfde wifi netwerk zit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 30 Nov 2014 20:41

Re: Iphone/icloud vraagjes

Elsa ik hoop dat ik je topic even mag gebruiken, ik heb ook een iPhone/iCloud vraag.. Ik heb geheugen nodig voor de 8.1.1 update die ik er nog niet op heb gezet. Ik heb al heel erg veel verwijderd, waaronder 1000+ foto's, maar ik blijf gewoon veel te weinig ruimte houden. Hoe kan dit?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 30 Nov 2014 21:34

Re: Iphone/icloud vraagjes

Sun, die foto's slaat hij bij mij ook op in filmrol.. Dus 2x

Sillyone, ik heb nog nooit foto's van mn telefoon op mn ipad gezien. Niet dat dat hoeft, maar blijkt maar weer hoeveel ik snap van mn telefoon ;)

Elize, geen probleem, mss heb ik er ook wat aan ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem149

Bericht 30 Nov 2014 21:36

Re: Iphone/icloud vraagjes

Silly-One schreef:Plus de Fotostream deelt foto's met andere Apple producten met dezelfde account. Dus de foto's gemaakt met je ipad komen ook op je telefoon te staan en andersom. Deze worden gedeeld op het moment dat je op hetzelfde wifi netwerk zit.

Bij mij niet hoor.. Ik zit regelmatig met de iPhone en iPad tegelijk op hetzelfde WiFi netwerk, maar ik heb geen foto's op mijn iPad staan.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Nov 2014 21:42

Re: Iphone/icloud vraagjes

Elize schreef:Elsa ik hoop dat ik je topic even mag gebruiken, ik heb ook een iPhone/iCloud vraag.. Ik heb geheugen nodig voor de 8.1.1 update die ik er nog niet op heb gezet. Ik heb al heel erg veel verwijderd, waaronder 1000+ foto's, maar ik blijf gewoon veel te weinig ruimte houden. Hoe kan dit?



Als je 'm via iTunes update dan maakt de beschikbare ruimte niet uit. Heb het toevallig vanmiddag zelf zo gedaan omdat ik ook te weinig ruimte had en geen zin had om allerlei foto's te wissen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem149

Bericht 30 Nov 2014 21:44

Re: Iphone/icloud vraagjes

Oké bedankt, ga ik dat morgen even proberen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers