Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

<<

Fiene

Bericht 29 Nov 2014 13:51

Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

net stonden bij in de Hema en uit het niets begint N enorm te spugen. Ik had haar op mijn arm dus zowel n als ik en de grond zaten helemaal onder. Ze bleef aan de gang, enorm zielig.

Ondanks dat de winkel echt enorm druk was met winkelende mensen was er slechts een mevrouw die mij te hulp schoot. Ook de medewerkers van de Hema staken geen poot uit om mij te helpen.


Wat zou jij doen? Ik weet zeker dat ik een moeder zou helpen wanneer ik dit zou zien gebeuren.

We hebben vanmiddag ook nog pakjesmiddag dus hoop wel dat ze straks wat beter is.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 29 Nov 2014 13:54

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ach gossie, wat sneu voor N.
S. heeft het vorige week op het schoolplein gehad met mijn moeder. Ze kreeg toen gelukkig wel hulp.
Ik zou zelf wel helpen, maar kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen.

Hopelijk is ze vanmiddag weer opgeknapt
💜💜💙💙
<<

Anoniem166

Bericht 29 Nov 2014 13:55

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Hè, wat sneu! Hopelijk knapt ze gauw weer op.

Ik was je wel even te hulp geschoten, hoor. Vind ik ook wel normaal.
<<

Fiene

Bericht 29 Nov 2014 13:56

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Dank jullie wel. Ik had ook niet verwacht dat iemand het mee ging opruimen maar papier halen oid zou ik op zijn minst gedaan hebben. Nu stond ik daar met een overgevend kind en geen papier..
<<

Anoniem81

Bericht 29 Nov 2014 13:58

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

.
Laatst gewijzigd door Anoniem81 op 10 Dec 2014 10:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 29 Nov 2014 13:59

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik kan zelf niet zo goed tegen overgevende mensen maar toen ik laatst in de ikea was moest er een meisje van een jaar of 14 overgeven midden in de winkel.
Ik heb toen haar broertje die een stukje verderop stond gauw een pakje zandkoekjes en een flesje water in de handen geduwd.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem88

Bericht 29 Nov 2014 13:59

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik weet niet of ik als winkelend publiek zou helpen, ik kan heel slecht tegen de geur van overgeefsel, dan ga ik er zelf bijna achteraan. Het is geen onwil hoor, maar ik denk dat veel mensen overgeven gewoon geen prettig iets vinden. Als personeel zou ik overigens wél helpen, dat vind ik dan onderdeel van m'n werk. Plus dat ik dan makkelijker bij een dweil en alles kan dan winkelend publiek.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 29 Nov 2014 14:01

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

In de ikea werd trouwens meteen een schoonmaakploeg en ehbo opgetrommeld.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 29 Nov 2014 14:01

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Als ik alleen zou zijn dan zou ik wel vragen of ik kan helpen. Ik vind spuug alleen zo smerig.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 29 Nov 2014 14:02

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik kan er helaas heel slecht tegen, van elena kan ik het wel handelen maar van een vreemde niet... Het zou dus geen onwil zijn om niet te helpen, heb alleen weinig zin om zelf te gaan staan spugen ;-)

Sneu voor je meisje, beterschap!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Nov 2014 14:04

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik kan er ook niet tegen. Als je geen keuze hebt, heb je geen keuze, maar in dit geval zou ik vooral z.s.m. de Hema willen verlaten.

In andere situaties wil ik uiteraard wel helpen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiene

Bericht 29 Nov 2014 14:05

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik vond het vooral erg raar dat er ook geen enkele medewerker mij hielp. Ook al was het maar een glaasjewater voor n ofzo.


Studiebol, jeetje twee spugende kindjes. Ook jij veel beterschap voor je mannen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Nov 2014 14:05

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ayla schreef:Ik kan er helaas heel slecht tegen, van elena kan ik het wel handelen maar van een vreemde niet... Het zou dus geen onwil zijn om niet te helpen, heb alleen weinig zin om zelf te gaan staan spugen ;-)

Sneu voor je meisje, beterschap!



Dit inderdaad. Ik hoef het maar te horen of ik ga zelf al. Daarnaast raak ik heel erg in paniek als ik zelf moet overgeven, vind het eng.
Als ik in de winkel zou werken zou ik heel snel iemand er bij halen om te helpen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem286

Bericht 29 Nov 2014 14:07

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Oh jawel, als ik toevallig langskom maar ook wel als ik er werkte. Toevallig heb ik bij de hema gewerkt en weleens een vrouw helemaal opgepoetst (diarree, dus nieuwe panty gegeven etc, mocht gewoon van de baas). En bij de mediamarkt mocht ik altijd de kots ruimen.

Hier heeft S weleens in de lidl zichzelf onder gekotst. Toen kwam er zelf een vrouw zeuren dat ik in de weg stond geloof ik. Weet niet meer precies hoe dat ging, maar die heb ik een enorme grote mond gegeven. Doe dat normaal nooit maar zij was zo onvriendelijk. En inderdaad niemand gaf hulp. Pas toen ik letterlijk vroeg om een rol keukenpapier en een natte doek ging personeel het halen, niemand bood wat aan.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 29 Nov 2014 14:07

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik denk dat ik wel zou willen helpen, maar niet zou precies weten hoe. Als ik zelf geen papiertjes bij me heb weet ik niet waar ik het vandaan moet halen, dat vind ik dan meer voor mensen in de winkel. Ik zou wel kijken of ik je dochter bij n houden ofzo zodat iemand anders kan poetsen of zo;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem81

Bericht 29 Nov 2014 14:10

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Fiene schreef:Ik vond het vooral erg raar dat er ook geen enkele medewerker mij hielp. Ook al was het maar een glaasjewater voor n ofzo.


Studiebol, jeetje twee spugende kindjes. Ook jij veel beterschap voor je mannen.
1 spuger, maar precies over de ander heen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Nov 2014 14:11

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Fiene schreef:Ik vond het vooral erg raar dat er ook geen enkele medewerker mij hielp. Ook al was het maar een glaasjewater voor n ofzo.


Studiebol, jeetje twee spugende kindjes. Ook jij veel beterschap voor je mannen.


stofzuiger :razz: Ze zijn bij mij niet ziek en ik heb ook geen mannen haha!

Sterkte met je meisje!

Ik weet trouwens niet of ik geholpen had, ik voel me in zo'n situatie vaak zo nutteloos en onhandig geen idee wat ik dan moet doen. En dan denk ik altijd dat ik maar moet vragen of ik wat moet doen, maar ja...
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2014 14:11

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik heb geen spullen bij me, maar zou zeker personeel aanschieten om te helpen. Dat is ook hun werk.

Toen ik in de Jumbo werkte heb ik ook heel wat kots opgeruimd en kinderen opgepoetst met keukenpapier en natte doekjes. Hoort erbij.
<<

Fiene

Bericht 29 Nov 2014 14:16

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Precies cotton, ik vind dat personeel best iets had kunnen doen voor ons. Ik stond daar onder de kots, met een overgevend kind dat ook helemaal onder zat.
<<

Anoniem81

Bericht 29 Nov 2014 14:19

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Studiebol schreef:
Fiene schreef:Ik vond het vooral erg raar dat er ook geen enkele medewerker mij hielp. Ook al was het maar een glaasjewater voor n ofzo.


Studiebol, jeetje twee spugende kindjes. Ook jij veel beterschap voor je mannen.


stofzuiger :razz: Ze zijn bij mij niet ziek en ik heb ook geen mannen haha!

Sterkte met je meisje!

Ik weet trouwens niet of ik geholpen had, ik voel me in zo'n situatie vaak zo nutteloos en onhandig geen idee wat ik dan moet doen. En dan denk ik altijd dat ik maar moet vragen of ik wat moet doen, maar ja...
Gokte al dat ze op mij doelde :kerstsmile:
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Nov 2014 14:26

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik kan redelijk goed tegen opruimen van braaksel/urine/ontlasting/etc. dus ik zou zeker helpen als ik het zou zien. Maar ik vind vooral dat het personeel moet helpen in zo'n geval. Een stukje service plus dat je in mijn ogen een moeder met een ziek kind toch niet zelf de rommel op laat ruimen, die heeft op zo'n moment wel even wat anders aan haar hoofd.

Ik heb het 1x gehad met J. Toen moest ik onverwacht in een 'vreemde' stad naar een garage omdat mijn auto kuren had. Dus ik zat haar daar een bakje pap te geven toen ze ineens alles over zichzelf en de maxi-cosi spuugde. Geen schone kleren bij me, geen winkels in de buurt. Maar super service van de garage, mocht met haar naar de personeelsruimte en kreeg washandje, zeep en een handdoek om haar schoon te maken. Terwijl ik met J bezig was ging die vrouw al aan de slag met de maxi-cosi en toen kreeg ik ook nog een fleece dekentje om over haar heen te leggen (ze had alleen nog maar haar luier aan omdat de rest vies was en het was hartje winter).

Heb ze later nog een kaartje gestuurd om te bedanken, vond het zo fijn hoe we geholpen werden
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Nov 2014 14:29

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik zou ook het winkelpersoneel aanschieten. Heb zelf geen doekjes of zo bij en ik vind het dan wel zo netjes (en verwacht het eigenlijk ook wel van ze) als men je dan helpt.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Nov 2014 14:33

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Dropveter schreef:Ik zou ook het winkelpersoneel aanschieten. Heb zelf geen doekjes of zo bij en ik vind het dan wel zo netjes (en verwacht het eigenlijk ook wel van ze) als men je dan helpt.


+1. Ik zal je dan ook zeggen dat ik iemand ga halen zodat je weet dat er iets gebeurd.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Fiene

Bericht 29 Nov 2014 14:38

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Heb inmiddels de Hema hier ook over gemaild. Ben benieuwd naar hun reactie.
<<

Anoniem85

Bericht 29 Nov 2014 14:42

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik zou niet helpen opruimen, dan ga ik ook over mijn nek maar ik zal wel personeel waarschuwen en als ik doekjes bij had zou ik die ook meteen geven.

Beterschap voor je meisje!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers