Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huidverzorging in de winter

<<

Anoniem94

Bericht 27 Nov 2014 18:54

Huidverzorging in de winter

Ik kan echt aan mijn huid merken dat het buiten kouder wordt, dat de winter eraan komt. M'n huid is wat gevoeliger, droger en jeukt meer dan normaal. Ook heb ik momenteel last van bultjes op m'n wangen. Op het moment gebruik ik een facewash, tonic, serum en een dag- of nachtcrème. Daarnaast gebruik ik ongeveer twee keer in de week een peeling en één keer per week een facescrub en masker.

Heeft iemand enig idee hoe ik m'n huid weer normaal krijg? Of een andere goede tip? Misschien ligt het wel aan de producten die ik gebruik. Wat gebruiken jullie momenteel?
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 08:41

Bericht 27 Nov 2014 22:16

Re: Huidverzorging in de winter

Helaas geen tips, maar ben zelf ook nog op zoek naar goede gezichtsverzorging dus lees even mee.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 27 Nov 2014 22:48

Re: Huidverzorging in de winter

Ik had voorheen ook altijd 10.000 dure cremetjes maar sinds een tijdje gebruik ik voor mijn gezicht de wasschuim en de pot crème van Zwitsal. Zwitsal om te reinigen, Zwitsal als basis voordat ik make-up opbreng en Zwitsal als nachtcreme en het werkt bij mij echt GEWELDIG!!
<<

Anoniem94

Bericht 28 Nov 2014 14:37

Re: Huidverzorging in de winter

Kitkat, ik ben bij de tuinen geweest. De verkoopster raadde me Zarqa aan. Ik ken het merk niet, maar het schijnen natuurlijke huidverzorgingsproducten te zijn. Ik maak eerst m'n huidige huidverzorging op en daarna ga ik dit misschien wel proberen. Ze garandeerde dat ik er baat bij had, dus misschien is dit voor mij het proberen waard. Na Sinterklaas was er een actie op dit merk, dus ik wacht nog even. Misschien ook iets voor jou?

SDL, Zwitsal, hmm.. We hebben in de douche nog wel Zwitsal shampoo staan. Misschien dat ik dat eens probeer en anders heeft een vriendin vast nog wel iets van Zwitsal voor me.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Nov 2014 16:22

Re: Huidverzorging in de winter

Ik gebruik nu met het koude weer als dag- en nachtcreme een hele vette hypoallergene crème. En smorgens was ik m'n huid met alleen lauw water (normaal doe ik dat met tonic).
#teammaple🍁
<<

Anoniem222

Bericht 28 Nov 2014 16:47

Re: Huidverzorging in de winter

In de zomer smeer ik eigenlijk niet, of alleen af en toe een dagcreme. Maar in de winter smeer ik vaker dag- en nachtcreme. Ik heb echt super fijne van de kruidvat. Ruikt heel lekker, smeert goed, blijft niet vettig en kost geen drol. Dus ben voorlopig erg tevreden!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 28 Nov 2014 20:09

Re: Huidverzorging in de winter

In de winter schakel ik over naar een wat dikkere, vettere creme. Ook scrub ik minder. Ik gebruik de nivea sensitive lijn en ben hier super te vreden over!
Ook gebruik ik geen tonic meer (droogt je huid van uit zeggen ze) maar micelair water.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem94

Bericht 28 Nov 2014 20:15

Re: Huidverzorging in de winter

Misschien moet ik dan toch naar een wat vettere crème op zoek en de tonic laten zitten.

Bedankt voor de antwoorden!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 28 Nov 2014 21:48

Re: Huidverzorging in de winter

Tonic is idd niet geweldig voor je huid. Ik zelf gebruik toner, van lush. Dit is tonic. Maar dan zonder alcohol, een stuk beter voor je huid dus. Ben zeer te spreken over huidverzorging van lush, zijn trouwens ook allemaal natuurlijke producten dus misschien zit daar iets voor je bij ;)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron