Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zieke kinderen

<<

Anoniem127

Bericht 27 Nov 2014 15:47

Zieke kinderen

Is het bij jullie ook zo'n drama?

Hier is al weken lang eigenlijk bijna zonder onderbreking minstens een kind ziek. Alles is al voorbij gekomen: misselijkheid, snotverkouden, keelpijn, buikpijn, nachtelijke hoestbuien. Vannacht was de jongste weer aan het spugen, dus deze nacht zal een van de andere twee daar wel mee beginnen. Zo gaat het tenminste al weken.
<<

Anoniem255

Bericht 27 Nov 2014 16:14

Re: Zieke kinderen

Hier had de jongste kinkhoest. Dat leek beter te gaanmaar vanmorgen vroeg was het toch weer raak.
Vanmiddag belde de juf van de oudste of ik haar op kon halen want ze was niet fit. Maar dat was thuis spontaan over. Ik hou haar morgen toch maar thuis. Beetje uitrusten.

Beterschap voor je kindjes Twellie.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 27 Nov 2014 16:16

Re: Zieke kinderen

Vervelend!
Hier is ze ook al een paar dagen lekker verkouden en ik zelf trouwens ook. Ze is er al drie nachten door aan het spoken, wordt steeds huilend wakker.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 27 Nov 2014 16:17

Re: Zieke kinderen

Hier een goeie griep gehad, nadat ik het ook een beetje heb gehad. Nu is ze weer beter. Hoewel haar humeurtje soms nog wat te wensen over laat
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem75

Bericht 27 Nov 2014 16:33

Re: Zieke kinderen

Hier is de jongste (net als zijn mama) al 3 weken goed verkouden icm hoesten. Erg vervelend! Soms hoest hij s'nachts zichzelf uit zijn slaap of krijgt hij een hoestbui waarvan mijn man en ik rechtop van in bed schieten. Maar het gaat nu de betere kant in!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 27 Nov 2014 16:34

Re: Zieke kinderen

Beterschap! Hier was mijn zoontje ook voor de eerste keer echt zoek, 's nachts 2 uur aan een stuk wakker gelegen omdat ie alsmaar moest spugen, zó zonde..
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 27 Nov 2014 18:54

Re: Zieke kinderen

Ja hier ook helaas. Luuk is nu al ongeveer 1.5-2 weken verkouden en tussendoor een lichte buikgriep gehad. Nora ligt sinds dinsdag in het ziekenhuis met vermoedelijk het rs virus.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 27 Nov 2014 19:02

Re: Zieke kinderen

He, wat vervelend! Beterschap bij jullie in huis!
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 27 Nov 2014 19:42

Re: Zieke kinderen

Mikey is af en aan verkouden. Ik ook, dus we steken elkaar stteds aan. Vanmiddag spuugde hij zichzelf opeens helemaal onder. Om vervolgens vrolijk te gaan dansen en met de billen schudden. Het is vooralsnog bij die 1e x gebleven.
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem74

Bericht 27 Nov 2014 19:55

Re: Zieke kinderen

Balen twellie. Beterschap!!
<<

Anoniem127

Bericht 27 Nov 2014 20:27

Re: Zieke kinderen

Wat een nare dingen lees ik hier, heel veel beterschap voor de kinderen die het goed kunnen gebruiken!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 27 Nov 2014 22:36

Re: Zieke kinderen

Jeetje, kinkhoest, rs-virus.... Beterschap voor alle zieke kindjes.

J klaagt over oorpijn en heeft verhoging dus zij blijft morgen lekker thuis.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem162

Bericht 28 Nov 2014 09:38

Re: Zieke kinderen

2 weken geleden had hij nog een fikse oorontsteking en nu heeft hij de hand voet mondziekte. Ik hoop dat we daarna dit jaar wel klaar zijn met alle ziektes, hij is dit jaar al vaak ziek geweest.

Beterschap voor alle zieke kindjes!
<<

Anoniem219

Bericht 28 Nov 2014 09:57

Re: Zieke kinderen

Wat vervelend al die zieke kindjes... :( beterschap !

D is begin maart voor het laatst echt ziek geweest met spugen enzo.. En vorige week had ze een lichte verkoudheid... Alleen een flinke loopneus eigenlijk.
D is bijna nooit ziek
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Nov 2014 10:40

Re: Zieke kinderen

B ook.. wat een ellende zeg.
Eerst een hele week 40 graden plus koorts, toen was ze vorige week za eindelijk koortsvrij, en toen begon zondag het hele riedeltje opnieuw. Ook vreselijk hoesten, echt tot overgeven aan toe, ze hoestte zich nog net niet binnenstebuiten.
Aangezien er bij mij op mijn werk ook kinkhoest heerst heb ik daarnaar gevraagd bij de dokter, maar die zei alleen maar 'Ach ja.. je doet er toch niets aan als het zo is'. :12:
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 28 Nov 2014 11:11

Re: Zieke kinderen

Pff hier zijn de dames ook al weken aan het kwakkelen. Beide dochters hebben al 2 behoorlijke hoest periodes gehad, tot kokhalzen aan toe. Ontzettend verkouden. En door dit alles slapen ze heel slecht. Dan denk je dat het zo goed als over is begint alles weer opnieuw. Mijn man is ook al 2 keer snotverkouden geweest en moest ook vreselijk hoesten.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 28 Nov 2014 13:13

Re: Zieke kinderen

Hier ook al vanaf begin september aan het kwakkelen. Eerst kinkhoest, toen ging dat net een beetje beter en kreeg ze er een flinke verkoudheid overheen en waren we weer terug bij af qua hoesten. Nu gaat het eindelijk sinds 1,5 week de goede kant op en heeft ze weer een blaasontsteking te pakken dus de komende week aan de antibiotica.
Ben haar net in de pauze op school haar medicijnen gaan geven en ze was zo moe dat ik haar op advies van de juf maar mee naar huis genomen heb en nu ligt ze op de bank te slapen.

Hoop dat we het hierna even gehad hebben met ziek zijn.

Beterschap voor alle andere kindjes die ook ziek zijn!
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem113

Bericht 28 Nov 2014 16:20

Re: Zieke kinderen

Hier heb ik er twee die ziek zijn :thumbdown:

Ties is heel erg verkouden en heeft een lekker hoestje. Gelukkig gaat het sinds vandaag stukken beter met hem. Sieb heeft waarschijnlijk het RS virus. Hij heeft sinds woensdag een antibiotica kuur maar de koorts wil nog niet wegblijven. Zojuist weer geweest en we moeten het nog even aankijken, hij is gelukkig wel al beter dan woensdag. Maar afgelopen nacht was hij om de 20 minuten wakker, slaap hebben we dus niet gehad. Hoop vannacht wel. Mijn vriend heeft late dienst dus een hele avond met hem bezig zijn trek ik nu niet zo :no:

Beterschap voor alle kindjes die ziek zijn!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 28 Nov 2014 19:51

Re: Zieke kinderen

Ja al 2 weken op en aan. En nu begin ik zelf ook mee te kwakkelen. BAH.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 28 Nov 2014 21:34

Re: Zieke kinderen

Ook hier een hoop gekwakkel. Vooral N heeft het iedere keer te pakken, dan weer overgeven, verkouden, flink virus op de luchtwegen, koorts etc. Ik haat de winter...

Ook R is weer flink verkouden en hoest enorm, beiden hebben ook ontstoken ogen.
<<

Fiene

Bericht 29 Nov 2014 12:52

Re: Zieke kinderen

En net weer enorm overgegeven.....het houdt maar niet op:(
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 29 Nov 2014 14:26

Re: Zieke kinderen

Beterschap voor alle kindjes!
M. is 2 weken geleden flink verkouden geweest en was totaal niet fit ervan.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin, Taeda