Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vriendschapsverzoek verwijderen - facebook

<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 18 Sep 2013 20:21

Vriendschapsverzoek verwijderen - facebook

Ik heb net per ongeluk een vriendschapsverzoek verstuurd aan iemand op facebook. Binnen 10 seconden heb ik dit vriendschapsverzoek weer ingetrokken. Krijgt diegene hier nu toch nog een notificatie van op facebook?

Het is mijn stagebegeleider die ik per ongeluk heb toegevoegd, geen ramp want ze is van mijn leeftijd, maar vind het wel een beetje knullig om haar na 4 dagen stage al toe te voegen..
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 18 Sep 2013 20:27

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Als ze het niet heeft doorgezet naar haar e-mail of als ze haar notificaties op haar telefoon heeft uitstaan zal ze het denk ik niet zien.. Maar als je die meldingen wel binnenkrijgt via de telefoon is er volgens mij wel een grote kans dat ze dat ziet... Ook al sta je niet meer tussen de vriendschapsverzoeken
<<

Anoniem6

Bericht 18 Sep 2013 20:29

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Mij is dat laats ook per ongeluk gebeurd. Ik heb meteen op verwijderen vriend geklikt. Maar 1 min later kreeg ik een vriendschapsverzoek van diegene! Denk dat zal het wel gezien heeft.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Sep 2013 20:36

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Gossie, ik heb dat ook een keer gehad. Bij de nieuwe vriendin van een ex bij wie ik zat te koekeloeren (waar is de schaam smiley als je hem nodig hebt??).
Denk ook wel dat ze het gezien heeft....
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2013 20:39

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Haha oooohh wat erg Happi! Mijn vriendin kreeg per ongeluk een vriendschapsverzoek van een vriendin van de ex van haar nieuwe vriend.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Sep 2013 21:13

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Carrie schreef:Haha oooohh wat erg Happi! Mijn vriendin kreeg per ongeluk een vriendschapsverzoek van een vriendin van de ex van haar nieuwe vriend.


Zo, die moest ik even drie keer lezen!

Maar genant! Hahaha
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 18 Sep 2013 21:17

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Gelukkig ben ik niet de enige hier haha!

Ik zie net dat ze mij een vriendschapsverzoek heeft gestuurd, dus blijkbaar heeft ze het wel gezien en leek het haar wel leuk om vrienden te zijn? Vind het nog steeds een beetje awkward maar ik accepteer haar vriendschapsverzoek nu wel gewoon!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2013 21:28

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Guus schreef:
Carrie schreef:Haha oooohh wat erg Happi! Mijn vriendin kreeg per ongeluk een vriendschapsverzoek van een vriendin van de ex van haar nieuwe vriend.


Zo, die moest ik even drie keer lezen!

Maar genant! Hahaha

Haha ja, moest ook goed nadenken toen ik het opschreef!
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Sep 2013 21:34

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Happi schreef:Gossie, ik heb dat ook een keer gehad. Bij de nieuwe vriendin van een ex bij wie ik zat te koekeloeren (waar is de schaam smiley als je hem nodig hebt??).
Denk ook wel dat ze het gezien heeft....

Zoiets heb ik ook eens gehad, maar ik had dus niet door dat ik een vriendschapsverzoek had gestuurd. Tot ze me accepteerde.. Maar goed, weer eruit gegooid en nooit meer iets over gehoord. Al vond ik het wel gênant.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 18 Sep 2013 22:16

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Oh wat erg! Beetje genant! Eigenlijk moet Facebook gewoon een extra knopje inbouwen met "U wilt Truus Jansen een vriendschapsverzoek verzenden? *ja* of *annuleren* "
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 18 Sep 2013 23:23

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Lenthe schreef:Oh wat erg! Beetje genant! Eigenlijk moet Facebook gewoon een extra knopje inbouwen met "U wilt Truus Jansen een vriendschapsverzoek verzenden? *ja* of *annuleren* "

Goed voorstel! Ik heb ook wel mensen toegevoegd die ik liever niet echt als vriend heb...
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 19 Sep 2013 09:27

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Carrie schreef:Haha oooohh wat erg Happi! Mijn vriendin kreeg per ongeluk een vriendschapsverzoek van een vriendin van de ex van haar nieuwe vriend.


Haha ja...en dat soort acties zijn ook gewoon akward want ik, en jullie hierboven ook gna gna, ben gewoon aan het kijken uit nieuwsgierigheid of weet ik veel hoe ik het moet noemen. Echt zo'n girliething he? WHAHAHA
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 19 Sep 2013 09:31

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Taeda schreef:
Lenthe schreef:Oh wat erg! Beetje genant! Eigenlijk moet Facebook gewoon een extra knopje inbouwen met "U wilt Truus Jansen een vriendschapsverzoek verzenden? *ja* of *annuleren* "

Goed voorstel! Ik heb ook wel mensen toegevoegd die ik liever niet echt als vriend heb...


Stuur jij Mark anders even een bericht op FB? :nerd:
<<

Anoniem 53

Bericht 19 Sep 2013 10:05

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik bij iemand zat te neuzen en ineens een foto of status had geliked. Gelukkig op tijd achter gekomen, maar daar heeft die persoon toen misschien ook wel melding van gehad..
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 19 Sep 2013 10:25

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Dat heb ik ook wel eens gehad Auxo, het is eigenlijk ook niet zo slim om tijdens het voeden van D. met 1 hand te proberen om met de telefoon te spelen. :nerd:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 19 Sep 2013 10:34

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen - facebook

Ik vind dat je wel heel snel per ongeluk op het verzoekknopje klikt. Hier ook al eens gebeurd
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Sep 2013 12:30

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen - facebook

Ik heb ook eens zo'n momentje gehad. Een goede vriendin van mij had een neukertje en ik was wel nieuwsgierig dus ik zocht hem op en drukte per ongeluk ook op die knop. Meteen weggehaald natuurlijk en ik hoop dat hij het nooit gezien heeft. Ik ken hem verder ook helemaal niet dus de kans dat ik er achter kom is trouwens heel klein.
<<

Anoniem 53

Bericht 19 Sep 2013 12:58

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen

Milady schreef:Dat heb ik ook wel eens gehad Auxo, het is eigenlijk ook niet zo slim om tijdens het voeden van D. met 1 hand te proberen om met de telefoon te spelen. :nerd:

Haha nee niet slim, en dan ook nog eens touchscreen natuurlijk, dan heb je helemaal zomaar ergens op gedrukt. Wij zijn ook allemaal veel te nieuwsgierig.. :thumbdown:
<<

Anoniem17

Bericht 19 Sep 2013 13:26

Re: Vriendschapsverzoek verwijderen - facebook

Mijn vriendin heeft een tijdje een scharrel gehad en na een paar maanden kwam ze erachter dat zijn vermeende ex nog gewoon zijn vriendin was en dat die twee ook samenwoonden. Ik heb toen per ongeluk de ex/vriendin toegevoegd. En dat had ik ook echt niet door, totdat ik van mijn vriendin een appje kreeg waarom ik haar had uitgenodigd.. OEPS!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers