Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Categorie domme of rare opmerkingen

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Okt 2015 19:44

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Wat ontzettend stom Quickster! Sowieso, bij veel van de domme opmerkingen in dit topic vraag ik me echt af wat voor een soort mensen dit soort dingen zeggen. Ik kan het niet begrijpen in elk geval.
Ik heb er ook nog een, in dezelfde categorie als de wijn en het vlees zeg maar. Een tijd geleden waren we in Artis. In een van die ruimtes, waar aapjes en volgels etc. 'vrij' rondlopen, lagen van die plastic kaarten, zodat je zelf alle soorten kon opzoeken. Wij zagen een aapje, maar we konden hem niet vinden op die kaart. Dus mijn zus ziet een medewerkster staan, loopt er met die kaart heen en vraagt wat voor een is dat (al aanwijzend). Zegt die vrouw: 'een aapje'. :palm:
En even later, bij de poema's, zegt een kindje, kijk mama, een hele grote poes. Zegt die moeder, nee slimmerd, dat is een leeuw! Nogmaals :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 10 Okt 2015 20:13

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Poubelle schreef:In de categorie grappig domme opmerkingen:
Ik ben in een restaurantje en mijn moeder vraagt 'wat voor droge witte wijn heb je?' De serveerster, een heel jong meisje zegt dat ze even gaat kijken.
Niet veel later komt ze terug: 'wij hebben een vino bianco'.

Ik snap hem niet!
<<

Anoniem148

Bericht 10 Okt 2015 20:16

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Vino bianco is toch gewoon witte wijn. Dus ze weten nog niets
<<

Anoniem137

Bericht 10 Okt 2015 20:19

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Carrie schreef:
Poubelle schreef:In de categorie grappig domme opmerkingen:
Ik ben in een restaurantje en mijn moeder vraagt 'wat voor droge witte wijn heb je?' De serveerster, een heel jong meisje zegt dat ze even gaat kijken.
Niet veel later komt ze terug: 'wij hebben een vino bianco'.

Ik snap hem niet!

Hahaha jij was toch altijd zo'n wijndrinker? Vino Bianco is gewoon Italiaans voor witte wijn :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Okt 2015 20:20

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Kees schreef:Haha Poubelle!

Ik had eens ergend een proeverij. Ze vertellen dan bij ieder gerechtje wat het is. Dus de serveerster komt met een schaaltje vlees en zegt "dit is heel lekker vlees". Ik vraag wat voor vlees het is (rund, varken what ever) haar antwoord "heel lékker vlees" ah dank je, ik ben een stuk wijzer nu.

Nee Sucre! Waar komen zulke opmerkingen toch vandaan!?


Kan het niet gewoon zijn dat die serveerster dacht dat je haar niet goed had verstaan? Ik vind dat niet zo'n hele rare opmerking hoor.

♥♥
<<

Anoniem168

Bericht 10 Okt 2015 20:23

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Wow werkelijk bizar wat sommige mensen eruit durven te gooien...
<<

Anoniem301

Bericht 10 Okt 2015 23:04

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Dandelion schreef:Vino bianco is toch gewoon witte wijn. Dus ze weten nog niets

Ah zo! Ik dacht dat het de merknaam was.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 10 Okt 2015 23:56

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Over mn dochter in de supermarkt. Mag ik vragen hoe oud je dochter is, ik zeg ze is een jaar en 2 maanden. Ow ze is wel lang, mijn zoontje is even oud en is niet zo lang hoor. Was misschien goed bedoeld, maar irriteerde me wel aan die opmerking...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Okt 2015 06:56

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Waarom dan Linnie?
#teammaple🍁
<<

Anoniem154

Bericht 11 Okt 2015 08:43

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Ik begrijp ook niet zo goed waarom dat dom of vervelend is.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Okt 2015 08:45

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Mijn ex van de week, nadat ik hem vertelde dat J op het moment behoorlijk veel huilt soms tot krijsen aan toe en eigenlijk ook altijd nadat mijn ex weg is.
Presteerd m'n ex het om te zeggen: misschien mist hij me wel. Uhm wat denk je zelf een baby van 2 maand die zijn vader vanaf zijn geboorte 30 uur heeft gezien. Droom vooral nog even verder. Echt hij heeft geen idee hoe baby's werken.
2015 💙
<<

Anoniem148

Bericht 11 Okt 2015 08:54

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Minx in jouw situatie zal het misschien een domme opmerking zijn maar... Mijn man en ik zeggen dat ook als zoon zijn dag niet heeft. Vaak is dit dan ook de dag nadat mijn man thuis was. Dus zeiden we ook dat hij mijn man mist.
Nu zeg ik gewoon steeds dat hij nu zichzelf kan zijn en lekker emotioneel :p bij papa stoer doen en spelen en bij mama huilen en knuffelen!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Okt 2015 09:01

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Maar jou baby is van maart die is nu 7 maanden oud. J is 2 maanden oud die mist echt zijn vader niet. Die is eerder super onrustig als hij weer weg gaat omdat hij zich even een tijdje niet veilig heeft gevoeld. Hij is na die tijd ook altijd enorm plakkerig en wil alleen maar op mij liggen. Zelfs mijn broertje zei het gister je kan merken dat F weer is geweest. Laat hem aub weg blijven dit is gewoon zielig voor J. ( mijn broertje kan hem schieten)
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 11 Okt 2015 09:07

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Urban Naked schreef:Waarom dan Linnie?

Omdat lange mensen het begin van al het kwaad zijn.
<<

Anoniem281

Bericht 11 Okt 2015 09:11

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Waarom dan Linnie?

Omdat lange mensen het begin van al het kwaad zijn.


Hè kut, we zijn betrapt.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Okt 2015 09:13

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Carl schreef:
Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Waarom dan Linnie?

Omdat lange mensen het begin van al het kwaad zijn.


Hè kut, we zijn betrapt.

I'm watching you!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 11 Okt 2015 09:13

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Waarom dan Linnie?

Omdat lange mensen het begin van al het kwaad zijn.


:lol:

Dan ben ik onwijs evil.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Okt 2015 09:19

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Mijn zoontje van 3 werd eergisteren de ballenbak voor 0 tot 4-jarigen uitgestuurd. Hij kon nog net krijsen 'MAAR IK BEN 3!!'
Hij lijkt qua grootte inderdaad eerder op een 5-jarige, maar goed dat weten anderen niet dus dan leg ik het uit :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 11 Okt 2015 09:22

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Urban Naked schreef:Mijn zoontje van 3 werd eergisteren de ballenbak voor 0 tot 4-jarigen uitgestuurd. Hij kon nog net krijsen 'MAAR IK BEN 3!!'
Hij lijkt qua grootte inderdaad eerder op een 5-jarige, maar goed dat weten anderen niet dus dan leg ik het uit :)

Awww, klinkt sneu!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Okt 2015 09:25

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Hehe viel wel mee hoor, ik hoorde hem roepen dus ik stond er meteen met m'n neus bovenop :)
#teammaple🍁
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 11 Okt 2015 09:54

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Hier al meerdere malen gehoord:
- je bent zeker weer zwanger zodat je weer niet hoeft te werken
- waarom nu alweer zwanger? Je moet eerst genieten van je oudste.
- en dan zeker over 1,5 jaar een derde
- je weet niet waar je aan begint. 2 kinderen is echt loeizwaar. Je gaat er spijt van krijgen.
- ik wist t lekker als eerste want je dronk geen wijntje bij de lunch


Wat een frustratie en jaloezie.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem137

Bericht 11 Okt 2015 09:58

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Ik zit me echt te verbazen over een groot aantal opmerkingen die sommigen hier gehad hebben. Ik kan me echt totaal niet voorstellen dat mensen in mijn omgeving zulke dingen zouden zeggen eigenlijk. Ik kan me sowieso niet voorstellen hoe iemand het voor elkaar kan krijgen dergelijke opmerkingen uit zijn of haar mond te persen.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 11 Okt 2015 11:07

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Een van mijn vriendinnen: Ooh maar je moet echt zaterdag naar die babyborrel, even eruit.
Ik: Dat gaat niet, dat weet je toch, ik ben daar nog veel te misselijk voor (zwanger).
Vriendin: Je moet gewoon oppassen dat je geen dooie huismus word.

Ik dacht dat zij het notabene wel zou begrijpen omdat zij zelf h.yperemesis g.ravidarum heeft gehad. De babyborrel was van een collega van mijn man en een stukje rijden. Voor mijn gevoel zou ik dat nu nog niet "overleven", over een paar weken voel ik me waarschijnlijk weer prima en dan kan ik tenminste uit de dooie huismussen modus stappen, want ja, ik voel me zo voor mn eigen plezier...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Okt 2015 12:00

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Spiegels en inlevingsvermogen is erg lastig voor sommige mensen.
2015 💙
<<

Anoniem148

Bericht 11 Okt 2015 12:07

Re: Categorie domme of rare opmerkingen

Minx schreef:Maar jou baby is van maart die is nu 7 maanden oud. J is 2 maanden oud die mist echt zijn vader niet. Die is eerder super onrustig als hij weer weg gaat omdat hij zich even een tijdje niet veilig heeft gevoeld. Hij is na die tijd ook altijd enorm plakkerig en wil alleen maar op mij liggen. Zelfs mijn broertje zei het gister je kan merken dat F weer is geweest. Laat hem aub weg blijven dit is gewoon zielig voor J. ( mijn broertje kan hem schieten)


Ow maar dat was al vanaf het begin. Op de een of andere manier heeft hij iets met mijn man en met mijn vader. Als hun gaan is het daarna huilen terwijl dat bij de rest niet is.

Maar lijkt mij wel lastig hoor. Je wilt een kind z'n vader niet ontnemen maar jij zit met de gebakken peren. Is er iets wat de vader doet als hij er is? Anders proberen om het bespreekbaar te maken?
Vervelend dat jullie zoon daarna dan zo reageert.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers