Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toppers qua speelgoed!

<<

Anoniem 77

Bericht 28 Nov 2014 14:21

Re: Toppers qua speelgoed!

Loopfiets,
Ijzeren auto's,
Chuggington treinen en treinbaan (van plastic),
Een bal.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 28 Nov 2014 15:47

Re: Toppers qua speelgoed!

Roze schreef:Voor de oudste heel veel dingen, in elk geval:

Disney prinsessen poppetjes (magiclip poppetjes met verwisselbare jurk, echt een énorme hit!)
Allerlei andere dingetjes van de disney prinsessen, ze is er helemaal gek van


Waar heb je die magiclip poppetjes gekocht want die zoek ik al een tijdje voor J maar kan ze in NL nergens vinden.

En misschien is ook wel wat voor jouw meisje:

http://www.littlepiggletshop.nl/c-2430146/speelsetjes/

J kan daar uren mee spelen. Ze zijn qua grootte ongeveer gelijk aan playmobil poppetjes dus ze speelt er meestal mee in het prinsessen kasteel, maar ze neemt ze ook regelmatig mee in bad en zo.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Nov 2014 15:49

Re: Toppers qua speelgoed!

Die magiclip poppetjes hebben ze bij Amazon en op Ebay.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 28 Nov 2014 18:35

Re: Toppers qua speelgoed!

Wat leuk die poppetjes! Die ga ik onthouden.

Mijn dochter speelt het liefst buiten in haar "modderkeuken" en binnen met grote rijgkralen klei en een insteekspel van haba
<<

Anoniem 82

Bericht 28 Nov 2014 19:43

Re: Toppers qua speelgoed!

Fiwen schreef:
Roze schreef:Voor de oudste heel veel dingen, in elk geval:

Disney prinsessen poppetjes (magiclip poppetjes met verwisselbare jurk, echt een énorme hit!)
Allerlei andere dingetjes van de disney prinsessen, ze is er helemaal gek van


Waar heb je die magiclip poppetjes gekocht want die zoek ik al een tijdje voor J maar kan ze in NL nergens vinden.

En misschien is ook wel wat voor jouw meisje:

http://www.littlepiggletshop.nl/c-2430146/speelsetjes/

J kan daar uren mee spelen. Ze zijn qua grootte ongeveer gelijk aan playmobil poppetjes dus ze speelt er meestal mee in het prinsessen kasteel, maar ze neemt ze ook regelmatig mee in bad en zo.


Ik heb ze van amazon.com (Duitse site daarvan had ze ook, maar waren uitverkocht toen ik wilde bestellen), na een tip van Susan over andere poppetjes van de prinsessen zag ik deze ook daar. En ze heeft echt al zo vaak filmpjes gekeken op YouTube waar met die poppetjes wordt gespeeld. Dus ik dacht, dat gaat ze wel leuk vinden. En ze worden inderdaad veel gebruikt, ze kan zich echt lang vermaken met die poppetjes.

Grappig, de magiclip poppetjes passen ook goed in het playmobil kasteel en dat doet ze hier dus ook regelmatig. En die poppetjes die jij post lijken me ook erg leuk, ook handig dat ze mee in bad kunnen.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Dec 2014 20:58

Re: Toppers qua speelgoed!

K'nex, LEGO, barbies en PinyPon.
<<

Anoniem162

Bericht 02 Dec 2014 21:17

Re: Toppers qua speelgoed!

Fiwen schreef:
Roze schreef:Voor de oudste heel veel dingen, in elk geval:

Disney prinsessen poppetjes (magiclip poppetjes met verwisselbare jurk, echt een énorme hit!)
Allerlei andere dingetjes van de disney prinsessen, ze is er helemaal gek van


Waar heb je die magiclip poppetjes gekocht want die zoek ik al een tijdje voor J maar kan ze in NL nergens vinden.

En misschien is ook wel wat voor jouw meisje:

http://www.littlepiggletshop.nl/c-2430146/speelsetjes/

J kan daar uren mee spelen. Ze zijn qua grootte ongeveer gelijk aan playmobil poppetjes dus ze speelt er meestal mee in het prinsessen kasteel, maar ze neemt ze ook regelmatig mee in bad en zo.


http://www.kidzdzain.nl/c-2392478-2/disney-frozen/
hier hebben ze die magic poppetjes bijvoorbeeld van frozen
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 04 Dec 2014 00:05

Re: Toppers qua speelgoed!

De jongste speelt eigenlijk met alles wat er is, die heeft niet echt favorieten. De oudste is nu helemaal fan van Playmobil. Ze heeft zelf nog niet zoveel maar ik heb mijn eigen oude Playmobil gepakt en daar speelt ze vrijwel dagelijks mee.

Wat ik zelf ook heel leuk vind, en N. gelukkig ook is onderstaande set. Het zijn magneetjes met voorbeeldkaarten van figuren die ze na kunnen maken.

Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 04 Dec 2014 08:08

Re: Toppers qua speelgoed!

Wat leuk novalee!
Waar heb je die vandaan?
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 04 Dec 2014 08:49

Re: Toppers qua speelgoed!

Bolus26 schreef:Wat leuk novalee!
Waar heb je die vandaan?


Daar ben ik ook benieuwd naar.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Pearl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 08 Dec 2013 00:24

Bericht 04 Dec 2014 12:04

Re: Toppers qua speelgoed!

Leuk Novalee! Lijkt me ook wel wat voor onze dochter!
Amber en Bolus 26 ik heb hem hier gevonden:

http://www.internet-speelgoedwinkel.nl/ ... eldkaarten
2012 & 2015
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 04 Dec 2014 12:11

Re: Toppers qua speelgoed!

Daar heb ik hem toevallig ook gekocht. Ook snel geleverd en zo. Ze kreeg hem voor haar derde verjaardag en kon meteen al zelf een paar kaartjes maken. Inmiddels lukken ze allemaal wel alleen, mits ze de concentratie op kan brengen :wink:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers