Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lekker luchtje gezocht

<<

Anoniem86

Bericht 26 Nov 2014 21:55

Lekker luchtje gezocht

Even snelle vraag; via iemand krijg ik pakket met luchtjes enz maar nu wil ze graag weten wat ik lekker vind; en ik weet het niet!! Kan niet gaan ruiken ergens. Ik heb de burberry luchtjes die ik heerlijk vind, woood maar die vind ik erg sterk en overheersend voor overdag.

Ik zoek een subtiele geur voor overdag.. Tips!
<<

Anoniem273

Bericht 26 Nov 2014 22:01

Re: Lekker luchtje gezocht

Ik vind a touch of pink van Lacoste heel lekker voor overdag. Licht en fris.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Nov 2014 23:10

Re: Lekker luchtje gezocht

Ik vind de geuren van Mexx ook wel lekker als je op zoek bent naar iets subtiels.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem144

Bericht 26 Nov 2014 23:47

Re: Lekker luchtje gezocht

Lancome - La vie est belle.
Ik heb deze zelf sinds deze week, vind het geurtje snel vervliegen, dus prima voor overdag.
Hij ruikt echt heerlijk fris!
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2014 09:29

Re: Lekker luchtje gezocht

Star007 schreef:Lancome - La vie est belle.
Ik heb deze zelf sinds deze week, vind het geurtje snel vervliegen, dus prima voor overdag.
Hij ruikt echt heerlijk fris!


Bij mij blijft deze fijn lang zitten en ik vind het ook best een aanwezige geur. Kan zo verschillen he, per huid? Ik vind hem trouwens niet fris maar juist zoet.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Nov 2014 16:12

Re: Lekker luchtje gezocht

Ik heb die van Lancome ook en die blijft bij mij echt de hele dag zitten en is inderdaad ontzettend aanwezig. Heerlijk maar op mijn werk bijvoorbeeld al snel te veel. Ik vind hem trouwens ook zoet. Dus eigenlijk ben ik het eens met Carrie haha!

Ik heb See by Chloe ook en die vind ik echt heerlijk licht en fris. Dus misschien is dat wat voor je Pippa!
<<

Anoniem92

Bericht 27 Nov 2014 16:19

Re: Lekker luchtje gezocht

Scheelt het ook niet al een hoop als je eau de toilette neemt ipv eau de parfum?
Ik heb Hypnose van Lancome die ik echt heerlijk vind, en ik vind Coco Mademoiselle van Chanel ook echt een goede voor overdag!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Nov 2014 16:50

Re: Lekker luchtje gezocht

En Femme van Hugo Boss? Mijn moeder krijgt snel hoofdpijn van wat zwaardere parfum, maar deze heb ik haar een keer cadeau gegeven en die vond ze heel lekker en goed te verdragen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem114

Bericht 27 Nov 2014 16:52

Re: Lekker luchtje gezocht

Femme vind ik ook lekker! Die draag ik echt al jaren, 't is een heel bloemige, lichte geur, vind ik.

Ik heb recent Annakay of zo gekocht van Douglas. Is een exclusief merk van Douglas alleen of zo.. Ze hebben meerdere soorten, maar ze zijn allemaal wel lekker!
<<

Anoniem86

Bericht 27 Nov 2014 16:55

Re: Lekker luchtje gezocht

Het moet wel een luchtje zijn die ze bij de Ici paris hebben haha; zij werkt daar.

Ik moest paar opties opgeven, dan geef ik See bij Chloe, Hypnose van Lancome, Coco Mademoiselle en Femme van Hugo Boss op denk ik! Misschien nog 5e optie als iemand iets lekkers kan noemen; ik kies toch de Lancome - La vie est belle erbij ook!
Laatst gewijzigd door Anoniem86 op 27 Nov 2014 17:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem114

Bericht 27 Nov 2014 16:58

Re: Lekker luchtje gezocht

Oh! Haha oké dan zou ik idd voor Femme kiezen; een geur voor alle dagen!
<<

Anoniem144

Bericht 27 Nov 2014 17:16

Re: Lekker luchtje gezocht

Carrie schreef:
Star007 schreef:Lancome - La vie est belle.
Ik heb deze zelf sinds deze week, vind het geurtje snel vervliegen, dus prima voor overdag.
Hij ruikt echt heerlijk fris!


Bij mij blijft deze fijn lang zitten en ik vind het ook best een aanwezige geur. Kan zo verschillen he, per huid? Ik vind hem trouwens niet fris maar juist zoet.
Het geurtje is inderdaad ook wel wat zoet, maar niet zo zoet als flowerbomb ofzo.
Gek inderdaad hoe het verschilt per huid.

Parel, ik weet niet eens welke ik heb. Eau de toilette dan denk ik. Zal straks eens kijken :wink:
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2014 17:18

Re: Lekker luchtje gezocht

Bazinga schreef:Oh! Haha oké dan zou ik idd voor Femme kiezen; een geur voor alle dagen!


Ja, die vind ik ook heerlijk! Was vergeten dat ik deze had, morgen maar weer eens dragen. Hoewel ik dit meer een zomergeur vind. Maar hij is heel lekker!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Nov 2014 17:27

Re: Lekker luchtje gezocht

Daisy Dream - Marc Jacobs is heel fris en licht. Ik vind La vie est Belle ook echt wel een wat zwaardere geur. Touch of pink is ook lekker.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Nov 2014 17:29

Re: Lekker luchtje gezocht

Ik vind Femme ook lekker ja! Die is echt fris.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Nov 2014 19:06

Re: Lekker luchtje gezocht

Lancome - La vie est belle.

noa van cacharel
Afbeelding
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 30 Nov 2014 13:59

Re: Lekker luchtje gezocht

Touch of pink is idd lekker. En ik heb op dit moment Armani code, erg lekker en niet te overheersend. Verder heb ik sinds mijn jeugd al een 'goedkoop' geurtje die ik heerlijk blijf vinden, namelijk Naomi campbell.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem99

Bericht 30 Nov 2014 17:32

Re: Lekker luchtje gezocht

Chanel chance eau tendre vind ik heerlijk. Weet niet wat het budget is?
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 02 Dec 2014 15:43

Re: Lekker luchtje gezocht

Chance is idd erg lekker Sienna! Ik heb een tijdje de eau fraiche gebruikt.

Ik heb deze net gekocht voor erbij:
Afbeelding
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2014 15:44

Re: Lekker luchtje gezocht

Oh Heat en Heat Rush droeg ik beide ook graag!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 02 Dec 2014 16:43

Re: Lekker luchtje gezocht

Nou hij is nu bij trekpleister voor een prikkie!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers