Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtmerries/dromen

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 20 Sep 2013 14:05

Re: Nachtmerries/dromen

Wat onwijs rot dat je je zo veolt. Heel logisch wel misschien, maar het blijft vervelend.
Ik heb in de periode dat we wisten dat mijn moederd dood ging, ook erg slecht geslapen. Veel nare dromen ook, maar ik kom op een gegeven moment wel tot het besef dat het droom is en kan 'm dan dus inderdaad 'ombuigen'. Vervolgens viel ik alleen niet meer in slaap, maar ok.

Ik denk achter wel dat dingen opschrijven bij kunnen dragen aan een betere nachtrust. Je weet wel waardoor je zo droomt, maar misschien helpt het opschrijven wel. Doordat je je gedachten al op papier hebt gezet kan het zijn dat je die gedachten 's nachts niet meer hebt en er dus niet/minder over droomt.

Heel veel sterkte met alles..ik weet hoe dit kan voelen (stuur gerust een pm als je daar behoefte aan hebt).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 22 Sep 2013 09:50

Re: Nachtmerries/dromen

Lieve Guus, wat heftig allemaal. Dromen heb je vooral om heftige indrukken die je meemaakt te verwerken maar ik kan me voorstellen dat dit soort nachtmerries heel rot zijn. Sterkte :hug: . Fijn dat jullie huwelijkreis dichter bij komt komen! Waar gaan jullie heen?
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:44

Bericht 22 Sep 2013 11:35

Re: Nachtmerries/dromen

Ook voor mij is het heel herkenbaar. Toen wij te horen kregen dat mijn vader ziek was deed ik geen oog meer dicht en als ik wel sliep droomde ik zoveel dat ik alsnog moe wakker werd. Ik heb toen na een week de huisarts gebeld. Ik heb toen slaappillen gekregen en dat was voor mij echt prima. Ik sliep dan een nacht door en als een blok zonder dromen. En dan kon ik er weer een paar nachten tegen. Nam er ongeveer 1 per week omdat ik er ook wel een beetje huiverig voor was.

Nu is mijn vader overledenen slaap ik weer gewoon goed en kan ik dus ook weer prima zonder die pillen.

Sterkte de komende tijd :hug:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron