Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe deze schaal decoreren

<<

Anoniem84

Bericht 26 Nov 2014 19:47

Hoe deze schaal decoreren

Ik heb een lange, witte schaal gekocht, maar mij een beetje verkeken op de maten. Hij blijkt in huis toch iets groter uit te vallen dan ik in de winkel had gedacht :palm: Ik had 'm bedoeld voor op de eettafel, maar ik vind 'm daarop te groot, wat denken jullie (contrast van de kleuren is op de foto groter dan in het echt overigens)

Afbeelding

Nu heb ik 'm ook even op ons dressoir gezet en wat van die neptakken bij mijn moeder vandaag gehaald en daar vond ik 'm persoonlijk beter staan:

Afbeelding

Mijn schoonmoeder heeft al aangegeven dat ze heel graag een kerststuk op de schaal wil maken voor ons, dus de schaal gaat na sinterklaas eerst met haar mee. Als dat kerststukje eraf is wil ik de schaal toch graag decoreren, wat zouden jullie met deze schaal doen?

De afmetingen zijn 120x30cm. De hoogte van de schaal is totaal 16 cm, maar de bodem is ook 2cm dik.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 26 Nov 2014 19:52

Re: Hoe deze schaal decoreren

Drijfkaarsjes er in :) was het eerste wat ik dacht maar bestaan die dingen überhaupt nog?
2015 💙
<<

Anoniem84

Bericht 26 Nov 2014 19:56

Re: Hoe deze schaal decoreren

Mijn man had het al over waterplantjes, maar ik dacht dat het mooier zou zijn als dat wat er in zit wel boven de rand uit komt.
<<

Anoniem75

Bericht 26 Nov 2014 20:02

Re: Hoe deze schaal decoreren

Misschien vol met kiezeltjes of houtsnippers gooien en er een hoop kaarsen en/of theelichthoudertjes inzetten?

En met kerst kan je er evt ook allemaal kerstballen in doen in verschillende maten met in het midden een paar rustieke kaarsen.
<<

Anoniem74

Bericht 26 Nov 2014 20:03

Re: Hoe deze schaal decoreren

Zo, dat is een beste schaal zeg! :)

Ik vind m op de eettafel minder mooi, te groot. Ik zou er takken in doen, en die versieren. Elk seizoen kun je wel iets anders tussen de takken stoppen
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 28 Nov 2014 20:41

Re: Hoe deze schaal decoreren

Misschien kun je hem na de kerst decoreren met bolletjes (hyacint bijvoorbeeld of blauwe druifjes), mos en misschien wat mooie krultakken?
<<

Anoniem84

Bericht 28 Nov 2014 22:12

Re: Hoe deze schaal decoreren

Mijn schoonmoeder gaat er een kerststukje op maken. Het gaat vooral om de tijd na kerst;)
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 28 Nov 2014 22:18

Re: Hoe deze schaal decoreren

Ik vind de schaal op het dressoir erg mooi staan. Wat je er in kan doen? Heb zo geen idee zal even meedenken.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem173

Bericht 29 Nov 2014 01:14

Re: Hoe deze schaal decoreren

Haha ik moest even lachen om die schaal op je tafel, wat een enorm ding!
Maar op het dressoir vind ik hem wel leuk! Kan je er geen water in doen met drijfbloemen en kaarsen?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 29 Nov 2014 11:36

Re: Hoe deze schaal decoreren

Heel gaaf! Ik zou er zoveel voor kunnen bedenken en maken (ben bloemist). Takken met bollen is gaaf, maar een combi met wat rots/vetplantjes lijkt me ook super. Verder zijn er genoeg deco materialen te verkrijgen waar je het mee kunt opleuken. Had hem graag opgehaald om er wat moois van te maken :) !
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem84

Bericht 29 Nov 2014 18:51

Re: Hoe deze schaal decoreren

Thunder, woon jij ook niet in Overijssel, of heb ik nu iemand anders voor me? Anders zou je 'm best van me mogen decoreren na de kerst!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 29 Nov 2014 22:19

Re: Hoe deze schaal decoreren

Nee, woon niet in Overijssel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem168

Bericht 30 Nov 2014 11:18

Re: Hoe deze schaal decoreren

Ik zou de schaal seizoensgebonden versieren met takken, fruit of andere leuke frutsels. ik doe dat elk seizoen maar dan op een veel kleinere schaal/ dienblad. Ik kijk ook bijna elk seizoen wel bij de xenos en daar hebben ze van die leuke seizoensgebonden dingetjes om mee te decoreren. Vaak neem ik ook gewoon op gevoel dan wat mee van de xenos, al weet ik nog niet van hoe of wat en ga ik gewoon wat proberen en vaak verras ik mezelf dan, hoe leuk het is geworden.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 30 Nov 2014 13:50

Re: Hoe deze schaal decoreren

Ik kom jouw schaal volgens mij tegen op het viva-forum maar die van jou oogt groter: maar staat zo best wel leuk:

Afbeelding
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 30 Nov 2014 13:59

Re: Hoe deze schaal decoreren

Ik zou er heel veel soorten bloembolletjes in doen, met wat mos en takjes enzo.
10.04.17

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers