Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenen onder trouwjurk

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 26 Nov 2014 19:52

Schoenen onder trouwjurk

Ik ben mijn zoektocht naar de perfecte trouwschoenen gestart en ik vind het moeilijk!

Mijn 'eisen':
- Mijn vriend is zo'n 6-7 cm langer dan ik ben, dus ik wil eigenlijk geen hak (want dan zijn we even lang en dat vind ik niet mooi op de foto's). Dus het moeten vrijwel platte schoenen worden.
- Ik wil graag gekleurde schoenen, omdat dat heel erg bij mij past. Het liefst een blauwtint, maar een pastelkleur mag ook.
- Het liefste zou ik schoenen kopen die ik later ook nog eens aan doe, maar dat is geen harde eis.
- Ik moet ze eind februari in huis hebben, dus op de zomercollectie wachten gaat waarschijnlijk niet lukken.

Nog een vraag: zouden schoenen met peep toe niet gek staan onder een lange jurk? (Omdat je dan mogelijk alleen een grote teen onder de jurk uit ziet komen :smile: )

Dus, wie helpt me zoeken naar mooie schoenen? Een specifiek budget heb ik niet in gedachten, dus kom maar door!

Voorbeelden van wat ik leuk vind:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 26 Nov 2014 20:23

Re: Schoenen onder trouwjurk

Zit hier misschien wat voor je bij: http://www.elsacolouredshoes.com/nl/home Die kan je laten verven in de kleur die je wilt.
Peep-too zou ik niet doen. Dan lijkt het namelijk net alsof je geen schoenen aan hebt, dat zei de verkoopster in de trouwjurken winkel vorig jaar toevallig ook tegen me. Vindt het ook meer wat voor onder een kortere jurk.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 26 Nov 2014 21:17

Re: Schoenen onder trouwjurk

Hm, op die site kan ik niet echt mooie schoenen vinden. Wel bedankt voor de tip!

Ik heb zelf nog verder gezocht en met zoekterm 'd'orsay flats' kom ik mooie schoenen tegen. Heeft dit ook een Nederlandse naam?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Nov 2014 21:29

Re: Schoenen onder trouwjurk

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Nov 2014 22:50

Re: Schoenen onder trouwjurk

Ik vind die op de tweede foto van je erg mooi, Green_Pepper. Toevallig zoek ik nog roze platte schoenen voor onder m'n jurk.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Dec 2014 21:32

Re: Schoenen onder trouwjurk

Dankje bloemetjesgordijn, ik vind die schoenen het allemaal net niet ofzo. Wel lief dat je helpt zoeken!

KOL, ik vind die tweede dus ook fantastisch. Maar die zijn niet meer te krijgen :( plaatje heb ik gevonden op pinterest.

Afgelopen weekend heb ik trouwens schoenen gekocht, licht roze glitter ballerina's met een spitse neus. http://images.newlook.com/is/image/newlook/shoe-gallery/view-all-wide-fit/wide-casual-flats/wide-fit-pink-glitter-ballet-pumps/320844770D2?$zoomPopup$&hei=414&wid=979

Ze waren maar 15 euro, dikke prima haha! Nu kan ik in alle rust op zoek naar blauwe (en misschien nog mooiere) schoenen :nerd:
Dit zijn dus mijn back-up schoenen, zodat ik in februari/maart in ieder geval iets heb. Mocht ik geen mooiere vinden, vind ik ze trouwens mooi genoeg voor onder mijn jurk.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 02 Dec 2014 09:37

Re: Schoenen onder trouwjurk

Zoiets heb ik dus ook al gekocht, voor net zo'n prijs. Kan alleen de afbeelding niet meer vinden. Dus ook lichtroze met steentjes / glitters erop, want ik heb ook glitters op mn jurk!
Eigenlijk zocht ik iets feller roze ballerina's, maar goed, mochten deze matchen, dan worden het deze. Kan ik daarna ook nog dragen, want witte schoenen draag ik nooit.

Ik had zelf deze nog gezien, maar ook nergens meer te krijgen:
Afbeelding
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Jan 2015 14:43

Re: Schoenen onder trouwjurk

Even dit topic uppen. Ik was ebay en kwam deze schoenen tegen. Weet niet of je het iets vind maar wie weet:

http://www.ebay.co.uk/itm/ZARA-GREEN-SL ... 1e8eeba284

Afbeelding

Vast ook wel goedkoper te vinden:
http://www.ebay.co.uk/itm/ollio-Womens- ... 20df8d730b

Afbeelding

http://www.ebay.co.uk/itm/Womens-Ladies ... 19ebb86d1b

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 09 Jan 2015 15:32

Re: Schoenen onder trouwjurk

Die tweede vind ik heel leuk, Bloemetjesgordijn. Niet dat ik daar naar op zoek ben, maar vind ze wel leuk!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Jan 2015 23:15

Re: Schoenen onder trouwjurk

Wat lief bloemetjesgordijn, ik ga eens op ebay kijken of dat iets is :)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers