Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ruzie maken

<<

Anoniem81

Bericht 26 Nov 2014 16:24

Ruzie maken

Is dat ook een fase?

Echt werkelijk overal maken ze ruzie om, je kan het zo gek niet verzinnen of ze zien wel een reden voor ruzie. Meestal blijft het bij gillen en schreeuwen tegen elkaar, maar af en toe valt er ook wel een klap.

Als ik ze uit elkaar haal is het standaard: "bemoei je er niet mee" :palm: :laughcry:

Maar aan de andere kant kunnen ze totaal niet zonder elkaar en zoeken ze elkaar in alles op.

Word er echt doodmoe van... Kan iemand me vertellen dat dit over gaat?
<<

Anoniem124

Bericht 26 Nov 2014 16:25

Re: Ruzie maken

Hier ook. Ik ben net in de auto he le maal geflipt dus het is wel grappig dat ik nu dit topic lees. :laughcry:
<<

Anoniem112

Bericht 26 Nov 2014 16:29

Re: Ruzie maken

Bij jou zijn ze even oud he stofzuiger, ik zou ze af en toe het toch samen uit laten zoeken als dat gaat en wel toekijken, maar vaak kunnen ze t toch wel zelf af zo rond de vier jaar.

Hier maken ze soms ook ruzie maar is mijn jongste twee jaar jonger dus samen uit laten zoeken gaat hier niet altijd.
Ik zal zelf nooit schreeuwen want ik wil juist dat ze dat ook niet tegen elkaar doen, hier werkt t vaak om ze beide aan elkaar uit te laten leggen wat ze precies willen.
<<

Anoniem81

Bericht 26 Nov 2014 16:32

Re: Ruzie maken

Net als de hele dag op schoot willen zitten. Niet omdat ze me zo lief vinden, maar omdat ik maar 1 schoot heb en de ander dan niet kan.

En dan ook gaan roepen: ik zit leheheker op schohohooooot, en jij lekker niehiehiehiet... :silent:

Ze zijn bijna 3,5.
<<

Anoniem112

Bericht 26 Nov 2014 16:34

Re: Ruzie maken

Oh ja das heel vermoeiend, ze plagen elkaar dus gewoon echt dan..
<<

Anoniem81

Bericht 26 Nov 2014 16:38

Re: Ruzie maken

Ja, continue uitdagen.

En 2 seconden later zitten ze dan weer klef op de bank te knuffelen en elkaar te vertellen dat ze de allerbeste vriendjes van de wereld zijn.

Maar dan heb ik ook weer het idee dat ik een deel communicatie tussen die twee mis. Ze kunnen elkaar met 1 blik begrijpen.
<<

Anoniem81

Bericht 26 Nov 2014 16:39

Re: Ruzie maken

Charles schreef:Hier ook. Ik ben net in de auto he le maal geflipt dus het is wel grappig dat ik nu dit topic lees. :laughcry:

Dat is ook wel de ergste plek, je kan dan ook niet even uit de situatie stappen. Drama.
<<

Anoniem97

Bericht 26 Nov 2014 16:45

Re: Ruzie maken

Hier tot kort nooit ruzie maar dochter zit nu in een fase dat ze continu ruzie zoekt, ben er behoorlijk klaar mee maar ja hopelijk is deze fase snel voorbij..
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 26 Nov 2014 23:24

Re: Ruzie maken

Hier is die fase nog steeds niet voorbij helaas en dan vinden ze het vooral heerlijk om te klikken wat voor iets verschrikkelijks de ander wel niet doet, vreselijk vind ik dat, ze raken elkaar zo af en toe met een vingertopje aan en dan hebben ze echt een enorme tik gehad. :laughcry:
En terwijl ik nog sta af te koelen zijn hun alweer de beste maatjes. :sleep:
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers