Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Barstende hoofdpijn, wat helpt nu echt?

<<

Nyx

Bericht 23 Sep 2013 15:57

Re: Barstende hoofdpijn, wat helpt nu echt?

De afspraak is gemaakt, maar kan pas aan het eind van de week. :laughcry:

Lune, ik heb in het verleden onder controle gestaan in het ziekenhuis i.v.m. oogvocht (dat wat wordt gemeten bij de oogarts d.m.v. luchtpufjes). De laatste keren was het opeens verdwenen en dus controle niet meer nodig, maar ik vind het altijd wel eng als ik weer iets met de ogen heb.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Sep 2013 16:03

Re: Barstende hoofdpijn, wat helpt nu echt?

Jeetje pas eind van de week. Dan wordt nog ff afzien
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 23 Sep 2013 16:16

Re: Barstende hoofdpijn, wat helpt nu echt?

Vervelend dat je nog een paar dagen moet wachten voor je terecht kan bij de huisarts.

In de tijd dat je onder behandeling was bij de oogarts en dus last had van het oogvocht, had je toen ook meer last van hoofdpijn? Ik zou dit wel even aangeven bij je huisarts. Wie weet kan je toch even voor controle terug naar een oogarts.
<<

Nyx

Bericht 23 Sep 2013 16:25

Re: Barstende hoofdpijn, wat helpt nu echt?

Nee, niet meer last van hoofdpijn. Ik heb altijd wel een sluimerende hoofdpijn en daar heb ik als hoofdreden ook de bril voor. Zoals het de afgelopen dagen/weken is geweest heb ik het nog niet eerder gehad. En nu ik scheel begin te zien, vind ik het opeens eng. Maar ik zal mijn bril eens opzetten, dan wordt het iets minder. Kwam ik gisteren achter. (Heel vreemd, als ik thuiskom zet ik dat ding standaard af. Net alsof het een zonnebril is.) Ik zal de huisarts inderdaad op de hoogte stellen van het feit dat ik onder controle ben geweest. Want een verwijsbrief is wel handig. Ogen zijn toch wel heel erg belangrijk.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 23 Sep 2013 16:33

Re: Barstende hoofdpijn, wat helpt nu echt?

Goed plan om je bril thuis ook op te zetten. Misschien is je sterkte anders geworden of heb je meer correctie nodig. Hopelijk is het zoiets simpels, want klachten hebben en de oorzaak niet weten is zo rot. Sterkte komende dagen en succes bij de huisarts.
<<

Nyx

Bericht 25 Sep 2013 08:51

Re: Barstende hoofdpijn, wat helpt nu echt?

Net terug van de huisarts.

Volgens de huisarts heb ik een ontsteking aan het oog. Hij heeft gecontroleerd of ik minder reageer op licht etc. En dit was zijn conclusie voor nu. Ik krijg een kuur Naproxen en hiermee moeten de klachten binnen een week verdwijnen, zo niet dan word ik volgende week doorgestuurd naar de oogarts. Ik moet me hoe dan ook volgende week weer melden. Is het goed, dan is hij blij het te horen. Is het niet goed, dan verwijzing naar oogarts.

Hij kwam me halen, gaf me een hand en tegelijkertijd zeiden we tegen elkaar; Lang niet gezien! :laughcry: Ik kom er echt veel te vaak.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers