Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


In m'n vinger gesneden

<<

Anoniem186

Bericht 26 Nov 2014 12:10

In m'n vinger gesneden

Ik heb maandag met een groot mes in m'n vinger gesneden. Een klein plakje aan de zijkant van m'n middelvinger is er af. Het blijft iedere keer maar bloeden zodra het nat wordt of als ik me stoot. Echt super irritant.
Pleister of verband helpen daar niet tegen. Iemand nog tips?
<<

Anoniem315

Bericht 26 Nov 2014 12:26

Re: In m'n vinger gesneden

Ik heb me eens diep gesneden aan een kattenvoerblikje. Dat wilde ook maar niet stoppen met bloeden. Ik heb de pleister toen heel strak gedaan en na een paar keer per dag verversen, ging het dicht.
<<

Anoniem258

Bericht 26 Nov 2014 12:30

Re: In m'n vinger gesneden

Maandverband of inlegkruisje werk heel goed. Ooit eens een plak van mijn been gesneden met scheren. Maandverband was het enige wat het even goed tegenhield.
<<

Agdm

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 28 Okt 2013 22:06

Bericht 26 Nov 2014 14:12

Re: In m'n vinger gesneden

Wat je misschien ook kunt proberen is van die spuitpleister. Dat spul is ook watervast volgens mij.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 26 Nov 2014 14:31

Re: In m'n vinger gesneden

He getsiederrie! Misschien anders de assistent van de huisarts bellen voor advies? Dat doe ik vaak als ik iets niet zeker weet.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 26 Nov 2014 14:33

Re: In m'n vinger gesneden

Misschien een pleister met een vingercondoom bedenk ik me nu.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem121

Bericht 26 Nov 2014 20:50

Re: In m'n vinger gesneden

Agdm schreef:Wat je misschien ook kunt proberen is van die spuitpleister. Dat spul is ook watervast volgens mij.


Spuitpleister zou ik niet doen. Het mag volgens mij niet op grotere en open wonden en brand als een gek.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 26 Nov 2014 21:19

Re: In m'n vinger gesneden

Meggy schreef:Maandverband of inlegkruisje werk heel goed. Ooit eens een plak van mijn been gesneden met scheren. Maandverband was het enige wat het even goed tegenhield.


Misschien snap ik het niet helemaal, maar een maandverband om je vinger heen? Is dat niet wat onpraktisch?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 26 Nov 2014 21:31

Re: In m'n vinger gesneden

Erop letten dat als je een pleister om doet de 'wond' wel zo dicht mogelijk tegen elkaar zit (als een soort hechtpleister) zodat het sneller heelt en dus minder snel weer gaat bloeden
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem186

Bericht 28 Nov 2014 23:19

Re: In m'n vinger gesneden

Bedankt voor de tips! Het lijkt wat beter te gaan. Vanmorgen stootte ik m'n vinger hard en toen begon het weer te bloeden. Maar daarna niet meer. Hopelijk blijft het nu dicht. Irritant is het wel zeg.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron