Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eten jullie als zwangere op een dag?

<<

Anoniem112

Bericht 26 Nov 2014 15:16

Re: Wat eten jullie als zwangere op een dag?

Bij mij n verloskundige word iedereen elke keer gewogen en dit houden ze dus goed bij...

Parel lief van je, je hebt ook wel gelijk hoor, het komt straks weer helemaal goed met ons!
<<

Anoniem280

Bericht 27 Nov 2014 08:51

Re: Wat eten jullie als zwangere op een dag?

Ik ben dan zwanger van 2, maar ben naar mijn idee veel aangekomen al. VK zei met 23 weken dat het best netjes was. Ik maak me er niet druk om. Gaat er op den duur wel weer af.
Ben nu zo'n 16 kilo aangekomen. Maar echt anders dan anders eet ik niet.
<<

Anoniem118

Bericht 27 Nov 2014 13:10

Re: Wat eten jullie als zwangere op een dag?

X
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 18 Aug 2015 21:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem144

Bericht 27 Nov 2014 13:12

Re: Wat eten jullie als zwangere op een dag?

Ik ben de eerste keer ( tot 37 weken) 14 kilo aangekomen en bij de 2e keer 12 kilo ( tot 36 weken).

Ik at niet veel anders als wanneer ik niet zwanger was;

Ongeveer 4 boterhammen per dag ( daar maakte ik meestal tosti's van)
1 stuk fruit
(ontbijt)Koek oid tussendoor
Avondmaaltijd inclusief groenten, maar meestal geen of weinig vlees, daar moest ik in de zwangerschappen niet zoveel van hebben.
Verder at ik geregeld chips, koekjes, snoepjes of ijsjes.

Ik dronk thee, ranja, melk,vruchtensap of cola.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers