Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Droger

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Nov 2014 12:48

Droger

Wij zijn op zoek naar een droger.

Welke droger hebben jullie en van welk merk?
Heb je er ook een klokje op (hoe noem je dat?) om te kijken hoelang hij nog moet?
2014 2016
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Nov 2014 12:53

Re: Droger

Wij hebben er een van AEG, verschillende standen maar geen klokje hoe lang hij nog moet. Inmiddels kan ik aan het geluid horen wanneer hij bijna klaar is en weet ik bij verschillende wassen of ik de droger nog een keer aan moet zetten.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 25 Nov 2014 16:12

Re: Droger

Wij hebben een whirlpool. Zit geen klokje op, mis ik ook niet. Vind het een erg fijne droger
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2014 16:14

Re: Droger

Jezzie schreef:Wij hebben een whirlpool. Zit geen klokje op, mis ik ook niet. Vind het een erg fijne droger

Same here! Ik kan wel tijd kiezen, dus dan onthou ik gewoon hoe laat die klaar zalzijn. Kies ik een programma dan gaat het op gewicht.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Nov 2014 18:33

Re: Droger

Wij hebben een Bosch, zonder klokje, maar dat heb ik nog nooit gemist. Hij droogt prima :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 25 Nov 2014 20:40

Re: Droger

Heb er eentje van aeg. Ook met een klokje en verschillende programma's voor bv kleding. Vind hem erg fijn!
Al klopt het niet altijd wanneer hij klaar is. Dan blijft hij lang op 1 minuut staan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 25 Nov 2014 21:12

Re: Droger

Wij hebben een droger van Miele. Daar zit wel een tijdsindicatie op. Een sensor registreert hoeveel was erin zit en hoe nat het is, en aan de hand daarvan wordt de tijd weergegeven die nodig is om te drogen. Ik zou het klokje overigens niet missen. Ik zet de droger alleen aan als ik thuis blijf en vaak ook 's nachts.
<<

Anoniem159

Bericht 25 Nov 2014 21:44

Re: Droger

Ik heb er één van... moet gewoon even gaan kijken, Zanussi. Niet echt een heel bekend merk dus, maar hij doet het al 2 jaar zonder problemen.
Er zit geen tijdsaanduiding op, maar daar heb ik ook erg slechte ervaring mee. Op mijn vorige werk hadden we ook een wasmachine en droger, die elke dag meerdere keren draaiden, beiden van Siemens, maar het klokje van die droger versprong echt niet per minuut. Hij had geloof ik 3 of 4 verschillende tijden, van 1:45 tot 1:10 tot 0:50 en dan opeens POEF, klaar. Dus daar had je niks aan. :P
<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2014 21:48

Re: Droger

Zanussi is wel een bekend merk joh;). Dat is gewoon van AEG.
<<

Anoniem159

Bericht 25 Nov 2014 21:56

Re: Droger

Oh.. Nou wel een bekend merk dus. :razz:
Hij was in ieder geval voordelig en ik had geloof ik nog niet van dit merk gehoord voor ik deze droger kocht. Maar dat het van AEG was wist ik dus ook niet. Maar hij is lekker simpel en hij doet wat een droger doen moet.
O ik gebruik trouwens praktisch altijd hetzelfde programma: kastdroog katoen. Fijne was en donkere was stop ik er sowieso al niet in eigenlijk.
<<

ChiQ

Bericht 25 Nov 2014 22:00

Re: Droger

Ik heb er een van Miele. Een hele geavanceerde want ik kan zelfs wol in de droger stoppen. Er zit ook een klok op hoe lang ie nog moet, ik vind dat heel prettig want hij geeft al aan als de was erin zit hoe lang het gaat duren (klopt ook precies) en zo weet ik wanneer ik weg kan gaan/volgende was erin kan.

Nadeel is de prijs.. €2000,-
<<

Anoniem198

Bericht 25 Nov 2014 22:17

Re: Droger

Wij hebben ook net een nieuwe droger en hebben een Miele. Deze heeft net als die van Sanne een tijdsindicatie en weegt de was en past daar de tijdsduur op aan.
Ook deze heeft een wolprogramma. Het was geen goedkope maar geen 2000 euro.
Dat vind ik ook wel wat overdreven om uit te geven aan een droger.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Nov 2014 14:25

Re: Droger

Inderdaad Victoria wij hebben ook geen 2000 euro over voor een droger.

Doen jullie ook kleding in de droger?
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 26 Nov 2014 14:58

Re: Droger

bosjesvrouw schreef:Doen jullie ook kleding in de droger?

Alleen m`n vriend z`n werktruien en werkshirts.

Nieuwe shirts en truien doe ik er niet in. En als hij dan nieuwe sets gekregen heeft, dan gaan de oude in de droger.
<<

ChiQ

Bericht 26 Nov 2014 15:14

Re: Droger

bosjesvrouw schreef:Inderdaad Victoria wij hebben ook geen 2000 euro over voor een droger.

Doen jullie ook kleding in de droger?



Ja ik dus wel. Zelfs mijn dure zijden blousjes!
<<

Anoniem124

Bericht 26 Nov 2014 15:33

Re: Droger

Wij hebben sinds 1 maand een droger. Wat een genot! Ik had dat veeeel eerder moeten kopen. Ik heb alleen geen idee wat we hebben, vast Siemens. Daar haal mijn man alles van.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 26 Nov 2014 16:42

Re: Droger

Whooo....EUR 2000,- voor een droger is inderdaad wel heeeel veel geld.
Wij hebben één van AEG, kostte een paar honderd euro volgens mij. Zonder klokje, dat dan weer wel, maar verder prima tevreden. Als ik weg wil en hij draait nog dan zet ik 'm altijd even op pauze en druk 'm dan weer aan als ik thuis kom.

Ik droog momenteel wel veel in de droger, nette/dure kleding en (spijker)broeken doe ik er niet in en hang ik voor ons slaapkamerraam te drogen.
Straks in het nieuwe huis heb ik een hele grote overloop/vide waar ik dan een droogrek wil hebben. Op de zolder wil ik lijntjes spannen zodat ik daar het beddengoed kan laten drogen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem198

Bericht 26 Nov 2014 17:59

Re: Droger

bosjesvrouw schreef:Inderdaad Victoria wij hebben ook geen 2000 euro over voor een droger.

Doen jullie ook kleding in de droger?


Ik ben wel voorzichtig met wat ik erin stop. Ook al zou het kunnen wollen dingen doe ik er bijvoorbeeld niet in.
Voornamelijk handdoeken, rompertjes,sokken en dat soort dingen.
<<

Anoniem118

Bericht 26 Nov 2014 18:28

Re: Droger

Wij hebben toevallig net een droger gekocht. Een Siemens. Hebben via de consumentenbond die eind vorig jaar nog een vergelijkingsonderzoek had gedaan gekeken en nog bij andere beoordelingswebsites gecheckt. Sowieso is het handig even te bedenken wat voor droger je wilt: condens/afvoer/warmtepomp. En van daaruit verder te zoeken. Op de websites van de consumentenbond staat wel handige info daarover dat je ook kunt lezen als je geen lid bent!
Wij hebben een condensdroger waarbij ik heb gekeken of je inderdaad resterende tijd kunt aflezen, hoeveel programma's erop draaien, hoe goed hij de omgeving droog houdt (met condens geeft een droger vaak veel warmte en vocht af), de grootte van de trommel (7kg gekozen omdat onze wasmachine dit ook heeft), hoe goed hij droogt (uiteraard, haha) en hoeveel geluid hij maakt. Deze hebben wij en hij bevalt goed!:
http://www.bcc.nl/huishouden/wasdroger/ ... 04nl(60488)

Overigens gooi ik er tot nu toe vooral beddengoed en handdoeken enzo in. Ben nog aan het uitzoeken wat er qua kleding wel en niet in kan.
<<

Anoniem280

Bericht 27 Nov 2014 10:29

Re: Droger

Wij hebben een Zanussi. Voldoet ons prima. Zit geen klokje op. Hij maakt wel geluid als hij klaar is.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers