Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


winkel vs webshop

<<

Anoniem 146

Bericht 25 Nov 2014 09:14

winkel vs webshop

Ik ben een beetje gefrustreerd. Wellicht onterecht. Misschien heeft iemand een tip.

Al maanden ben ik aan het brainstormen wat ik zoon wil geven voor zijn verjaardag/Sint/Kerst.

Nu ben ik al dagen op het internet aan het speuren waar ik het speelgoed in een winkel kan zien/beoordelen omdat ik moeilijk een keuze kan maken. Nu kun je zeggen bestel het via internet maar dat is het hem juist, Ik heb niet veel zin om in verschillende webshops te bestellen (en te betalen) om vervolgens weer te retourneren.

Voorbeeld; ik heb een Brio treinbaan op het oog. In Eindhoven kan ik geen winkel vinden die Brio verkoopt. Evenals Janod. Voorheen kon ik nog bij de Bijenkorf terecht maar de vestiging in Eindhoven heeft de speelgoed afdeling opgeheven.

Intertoys/ToysXL verkopen het niet. Evenals de Vlinder.

Wie woont hier in de omgeving die me aan een winkel kan helpen waar ze bijv deze merken speelgoed verkopen?

Misschien zijn het de hormonen….. :omg:
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 25 Nov 2014 09:38

Re: winkel vs webshop

Ik weet niet of ze het merk Brio verkopen maar op de plaatjes ziet het er wel hetzelfde uit. Hout-doe in Schijndel ( 20min van ehv)
Ik zou voor de zekerheid wel even bellen voor je gaat want niet alles op de website staat ook in de winkel. Wat ik begreep kan je wel dingen van de website bestellen en dan in de winkel laten bezorgen en daar dus bekijken. Als je het dan niks vind laat je het daar.Ik vind het een erg fijne winkel met hele goede service.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem122

Bericht 25 Nov 2014 09:59

Re: winkel vs webshop

Heb je al gekeken bij http://www.toychamp.nl/?
Die zitten ook in Eindhoven en op de website hebben ze wel een Brio treinset. Wellicht kunnen ze in de winkel ook nog anderen voor je bestellen.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 25 Nov 2014 11:38

Re: winkel vs webshop

In Goirle (ligt onder Tilburg) zit een winkel die Janod verkoopt en binnenkort stopt. Ze kan/wil alles uit de catalogus bestellen (zo lang het op voorraad is bij de leverancier) en je krijgt 20% korting. (Kadoboetiek de Santekraam)

En in Tilburg heb je een winkel waar ze heel veel houten speelgoed verkopen, misschien dat ze daar ook wel de dingen hebben die je zoekt. (Het Zingende Nijlpaard)

Is wel 30 a 45 minuten rijden vanaf Eindhoven

En evt via Bol.com? Daar kun je achteraf betalen (via acceptgiro) en verzenden/retourneren is gratis boven de €20,-
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem 146

Bericht 25 Nov 2014 12:40

Re: winkel vs webshop

Dank voor de reacties!

Het zingende nijlpaard is misschien wel een optie!
Verder heb ik de andere tips via google opgezocht. En het is toch net niet wat ik zoek. Ofwel ze hebben maar 1 treinset of helemaal niets. (Maar lief dat jullie hebben meegedacht! :D )

Op het zingende nijlpaard na ben ik bang dat het 'old-school' winkelen verleden tijd is en ik via internet moet bestellen. Ik baal er lichtelijk van. Maar zoals Fiwen aangeeft heeft Bol een best ruime collectie.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers