Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plek in italie waar ze leuke huisjes verhuren?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Nov 2014 21:34

Plek in italie waar ze leuke huisjes verhuren?

Wij zitten er over na te denken om in mei naar Italie op vakantie te gaan. We willen dan graag een huisje/bungalow huren misschien op een camping? Of bij een huisjes complex (als dat bestaat) Een huis huren weet ik niet of dat onze voorkeur heeft omdat je dan wel op je zelf bent een beetje bedrijvigheid om ons heen vinden we wel gezellig.
We willen wel graag dat er wat faciliteiten op die plek zijn, dus een zwembad, misschien wat speelplekjes? kleine supermarkt voor de verse broodjes in de ochtend. Ook is het wel een beetje een voorwaarde dat er in de buurt wat te doen is dus leuke plekke om te bezoeken een meer/strand om heen te gaan.

Of we rijden er met de auto heen of we gaan met het vliegtuig en huren een auto.

Heeft er iemand leuke tips of ideeën?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem119

Bericht 26 Nov 2014 07:15

Re: Plek in italie waar ze leuke huisjes verhuren?

Ik raad je aan om op agriturismo's te zoeken. Dit zijn complexen die landelijk gelegen liggen, vaak verbouwde boerderijen. Dan heb je je eigen huisje of appartementje op een terrein met anderen (vaak met gedeeld zwembad en speelruimte dus genoeg aanspraak voor de meiden), maar vaak zo mooi en authentiek Italiaans. Die agriturismo's zullen door heel Italië liggen maar met name in Toscane en Umbrië.

Ik zocht op Google even op agriturismo toscane kindvriendelijk en kreeg een hele hoop hits.
<<

Anoniem122

Bericht 26 Nov 2014 08:45

Re: Plek in italie waar ze leuke huisjes verhuren?

Wij zijn toen ik nog jong was paar keer hierheen geweest, super leuk park. Mooie appartementen, groot zwembad, midgetgolf, heel park met speeltoestellen, kinder animatieclub etc.

http://www.tize.it/
En je kan hem via Arke boeken:
http://www.arke.nl/zonvakantie/italie/v ... tAodhH4Ajg
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Nov 2014 11:56

Re: Plek in italie waar ze leuke huisjes verhuren?

Bedankt voor de tips! Ik ga er zeker even naar kijken!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem85

Bericht 28 Nov 2014 15:20

Re: Plek in italie waar ze leuke huisjes verhuren?

Wij zijn op camping fabulous geweest in Rome.
Met het Ov in 20 minuten in hartje Rome, of de andere kant op naar het strand.
Zwembad op de camping was erg kindvriendelijk. Sta caravans waren ook mooi.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers