Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan jij zonder tv en internet

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Nov 2014 17:57

Kan jij zonder tv en internet

Ik zit nu al thuis 2 weken zonder internet of televisie. Provider heeft nog geen idee waar het probleem zit en morgen avond komt er weer iemand langs om te kijken of alles goed is aangesloten.

Nu merk ik dat is best goed tv kan. Ik ben nu dvd's aan het kijken en die staan, zoals bij de tv ook, vooral op als achtergrond geluid. Maar zonder internet is knap lastig. Nu heb ik het echt nodig voor mijn studie, maar ook voor mijn werk. Ik kan niet inloggen etc. waardoor ik in de ochtend niet kan zien of er een roosterwijziging is o.i.d. Plus mailtjes over lln kan ik niet lezen en daar heb ik pas in de klas ( bij wijze van) tijd voor.

Zou jij nog zonder tv of internet kunnen?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem119

Bericht 23 Nov 2014 18:03

Re: Kan jij zonder tv en internet

Tv wel, internet absoluut niet.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6128

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 23 Nov 2014 18:04

Re: Kan jij zonder tv en internet

TV wel, zonder internet heb ik geen baan dus nee.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Nov 2014 18:09

Re: Kan jij zonder tv en internet

Idem, wel zonder tv (ik kijk al erg weinig tv), niet zonder internet.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 23 Nov 2014 18:20

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder tv prima, maar internet wordt lastiger. Niet dat ik echt niet zonder kan hoor, facebook, whatsapp, forum etc kan ik kan ik echt wel een tijdje zonder. Maar ik lees toch wel graag het nieuws of google even wat. Of een app downloaden. In Marokko hadden we thuis nog geen aansluiting en dat was toch best irritant hoor, voor elk klein dingetje moesten we naar een internetcafe en het irriteerde vooral dat we geen spelletjes konden downloaden en geen nl krant konden lezen.
Ook gaan veel administratieve dingen tegenwoordig per mail of online formulier.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem147

Bericht 23 Nov 2014 18:22

Re: Kan jij zonder tv en internet

Ik zou mijn tv toch ook wel heel erg missen haha.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 23 Nov 2014 18:45

Re: Kan jij zonder tv en internet

Ik kan prima zonder beiden!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 23 Nov 2014 18:51

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder tv, ja. Ik kijk nog amper iets. Dus die zou ik niet missen. Ik zou niet meer zonder internet kunnen.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem152

Bericht 23 Nov 2014 19:00

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder tv kan ik prima, want ik kijk nu al nauwelijks tv. Zonder internet zou ik niet kunnen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 23 Nov 2014 20:54

Re: Kan jij zonder tv en internet

Ik kan zeker zonder tv, internet zou ik wel lastiger vinden. Ik ben op het moment veel aan het solliciteren, en recent zat ik door verhuizing ook 2 weken zonder en dat was toen heel lastig omdat het solliciteren wel door moet gaan. Dus toen elke dag maar bij familie, wat ik echt niet handig vond. Ook voor internetbankieren zou ik het eigenlijk niet meer willen missen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 23 Nov 2014 20:57

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder tv zou ik wel kunnen, kijk er niet heel veel naar. Internet zou ik niet willen missen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem185

Bericht 23 Nov 2014 21:00

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder tv sowieso, zonder internet niet, maar dat ligt aan school en werk. Soms zou ik wel eens wat vaker minder op internet zitten (wat een scheve zin). Ik bedoel dat ik het wel heerlijk zou vinden om alleen op de computer te kunnen voor schoolwerk ofzo. Soms vind ik het jammer dat ik zoveel tijd kwijt ben door het zinloze internetten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Nov 2014 09:00

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder internet nee. Tv zou wel kunnen
Afbeelding
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 24 Nov 2014 09:21

Re: Kan jij zonder tv en internet

We hebben na een verhuizing ook eens twee weken zonder tv en internet gezeten. Tv ging prima, internet was een drama. Had het nodig voor werk en school. Het uiteindelijk via het internet op mijn telefoon op de laptop kunnen internetten. De extra kosten (wat overigens erg meeviel) kreeg ik gedeclareerd door de provider omdat het ook hun fout was dat we zonder zaten.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem321

Bericht 24 Nov 2014 10:07

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder tv zou ik wel kunnen, maar zonder internet wordt al wat vervelender.
Hoewel, als we s zomers bijv. in Frankrijk gaan kamperen hebben we ook vaak 2.5 week geen internet en dan vind ik het heerlijk.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Nov 2014 10:16

Re: Kan jij zonder tv en internet

Op m`n werk niet. Internet is m`n werk.

Thuis zou ik wel zonder TV kunnen, niet zonder Internet. Vorige week hadden we een internetstoring op zaterdag in de hele omgeving. Geen vast internet, maar ook geen mobiel internet en je kon niet pinnen in winkels enzo. DRAMA. Ik wilde weten wat er aan de hand was en zelfs dat kon ik niet opzoeken. :palm:
<<

Anoniem178

Bericht 24 Nov 2014 10:46

Re: Kan jij zonder tv en internet

Thuis zou ik het behoorlijk irritant vinden, maar op vakantie zit ik vaak zonder. Telefoon uit en dan mis ik het ook niet echt.
<<

Patsy

Bericht 24 Nov 2014 11:15

Re: Kan jij zonder tv en internet

Op vakantie houd ik het met gemak vol, maar thuis zou ik internet niet kunnen missen. Tv lukt wel, als ik maar wel radio kan luisteren, daar kan ik niet zonder.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Nov 2014 15:03

Re: Kan jij zonder tv en internet

Zonder tv makkelijk, maar mijn werk gaat grotendeels via internet, dus dan zou ik niet meer kunnen werken en wel een groot probleem hebben.
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 24 Nov 2014 17:40

Re: Kan jij zonder tv en internet

Ik zet de tv nooit aan, alleen m'n vriend kijkt, dus dat zou ik niet missen. Internet wordt lastiger, maar op zich zie ik best gezellige avondjes voor me zonder tv, iPad en telefoons. :ja:
<<

Anoniem132

Bericht 24 Nov 2014 17:49

Re: Kan jij zonder tv en internet

Op vakantie vind ik het geen probleem maar gewoon thuis kijk ik graag televisie en internet ik elke dag.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers