Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elkaar verrassen

<<

Anoniem87

Bericht 23 Nov 2014 17:47

Elkaar verrassen

Doen jullie dat wel eens/vaak? Ik ben er dol op, onverwacht m'n vriend mee uit eten nemen, hem opwachten als hij uit z'n werk komt of als verrassing een hotelletje boeken. Helaas is m'n vriend niet zo van de verrassingen, dat vind ik wel jammer.

Hoe is dat bij jullie? Verrassen jullie je vriend wel eens met iets? En andersom? En hoe vind je dat?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 23 Nov 2014 17:56

Re: Elkaar verrassen

Ja, maar vooral ook met kleine dingen. Iets lekkers in zijn werktas stoppen, of een briefje in zijn portemonnee of hij zet de woonkamer vol kaarsjes als ik later thuis ben van mijn werk, een etentje dat soort dingen. Of laatst een huwelijksaanzoek. :wink: Over grotere dingen zoals een weekendje weg is bij ons lastig plannen en overleggen we meestal.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Nov 2014 22:06

Re: Elkaar verrassen

Eigenlijk hetzelfde als bij So Good. Hoewel hij voor het huwelijksaanzoek wel helemaal stiekem vrij had geregeld met m'n werk en contact opgenomen met m'n leidinggevende. Hij had zelfs stiekem via Facebook contact opgenomen met Siep omdat ik dat weekend een loveshoot met haar geplanned had.

Dus dat was wel echt een verrassing en het eerste wat ik dan ook zei toen ie met koffers voor de deur stond maar maar maar ik moet werken!

Verder veel kleine dingetjes. Zegt ie dat ie me niet kan halen van m'n werk, staat ie toch ineens voor de deur. Vanochtend stond ie vroeger op om ontbijt voor me te maken. En idem dito van mijn kant. Ik laat vaak lieve berichtjes achter op het whiteboard, en laatst had ik een lief kaartje voor m gekocht met twee peertjes met de tekst we are a great pear, en happy socks voor m gekocht haha. Daar was ie helemaal blij mee.
<<

Anoniem94

Bericht 23 Nov 2014 22:12

Re: Elkaar verrassen

Wij verrassen elkaar met kleine dingetjes: iets lekkers koken, een kaartje en als we ergens iets zien wat bij de ander past, nemen we dat ook mee.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Nov 2014 22:14

Re: Elkaar verrassen

Ik had van 'sinterklaas' een chocoladeletter in mijn schoen gehad :). Als ik een keer iets roep, dat ik wat leuks wil doen, ergens zin in heb qua eten dan geeft hij hier vaak gehoor aan binnen een aantal dagen. Dan gaat hij ineens pannekoeken bakken, krijg ik ontbijt op bed of gaan we een dagje weg. Hij heeft me ook al vaker verrast met weekendjes weg etc.

Ik ben daar minder goed in. Ik probeer er wel op te letten.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Nov 2014 22:17

Re: Elkaar verrassen

Oooh nee dat doen wij niet( meer) Jammer eigenlijk. Het is er zo ingeslopen denk ik eerder deed ik het wel vaker maar ja van mijn kant gebeurd het ook niet zoveel meer. Al had hij van de week wel een chocolade letter in zijn schoen :blijesint:
Mijn vriend heeft het nooit zo gedaan eigenlijk. Hij houdt zelf totaal niet van verrassingen dus misschien doet hij het daarom ook niet bij mij.

Nu ik dit typ had ik dit jaar wel zijn verjaardags kado als een verrassing gehouden dat was wel leuk!
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Nov 2014 22:23

Re: Elkaar verrassen

Zo af en toe doen wij dit wel eens. Vooral kleine dingen, die vind ik ook het leukst :)
Zo krijg ik af en toe spontaan een bos bloemen, of staan de kaarsjes in de woonkamer aan als ik later thuis ben dan hij. Andersom ook wel trouwens. Of dat ik extra uitgebreid voor hem kook oid.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 23 Nov 2014 23:59

Re: Elkaar verrassen

Ja hoor dat soortdingen doen wij wel. Zo wasik dit weekend weg met vriendinnen en heb ik een lelijke kersttrui voor hem meegenomen. En hij was een dagje in Belgie en toen heeft hij een potje Belgische mayonaise meegenomen (ik vind buitenlandse mayo altijd lekker). Als dat niet romantisch is... :razz:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 24 Nov 2014 07:16

Re: Elkaar verrassen

Wij doen dat wel, maar te weinig.
Ik krijg wel vaak originele cadeau's (oa voor mijn verjaardag) die ik totaal niet verwacht....
Avondje theater ofzo.

Maar ik doe hier ook inspiratie op!
Leuk om te lezen!
<<

Anoniem122

Bericht 24 Nov 2014 09:43

Re: Elkaar verrassen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 29 Nov 2014 10:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Nov 2014 09:56

Re: Elkaar verrassen

Ja, wel regelmatig. Niet echt grote dingen, zoals weekendjes weg als verrassing, daar houden we beide niet zo van, dat de ander dan onze agenda bepaalt, zeg maar.

Maar wel kleine dingen, zoals nu met Sinterklaas voor de grap een cadeautje in de ander zijn schoen stoppen. Of eens het lievelingsbroodje uit een bepaalde lunchzaak meenemen, of het favoriete stuk kaas van de kaasboer, of als ik een dag hard heb gewerkt dat hij alles al heeft gedaan thuis, dat de kaarsen aangestoken zijn, de tafel mooi gedekt en dat hij heel erg zijn best heeft gedaan op het eten (voorgerechtje mooi opgemaakt, hoofdgerecht en een toetje), of iets doen voor de ander waarvan je weet dat hij/zij er tegenop ziet, of een briefje in de tas steken als de ander op reis gaat en zo nog veel andere dingen. Dat soort kleine attenties maken je relatie zoveel beter, op die manier hou je het samen leuk.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Nov 2014 10:01

Re: Elkaar verrassen

Mijn vriend is helaas niet zo van de verrassingen, maar ik vind het wel leuk om zo nu en dan iets te doen. Bijvoorbeeld een lekker ontbijtje, een lief kaartje of een zakje van zijn favoriete drop kopen. Dat soort dingen.
<<

Patsy

Bericht 24 Nov 2014 10:08

Re: Elkaar verrassen

Wij doen wel eens een lief kaartje in elkaars tas, of dingen voor elkaar op onverwachte momenten. Gewoon kleine dingetjes.

Gisteren hadden we geen zin om te koken. Ik wilde pizza eten, maar daar had mijn man echt geen zin in, het compromis werd Chinees, prima, vinden we allebei lekker. Mijn man ging het halen, kot hij terug met mijn favoriete pizza en lasagne voor zichzelf ipv Chinees eten. Dat vond ik erg lief van hem.
<<

Anoniem178

Bericht 24 Nov 2014 10:31

Re: Elkaar verrassen

Zaterdag moest ik vroeg vliegen (halfzeven aanwezig vliegveld), hij heeft me gebracht, dus uitslapen op zijn vrije zaterdag was er niet bij. Toen ik aangekleed was had stond hij al klaar met een zakje gesmeerde krentenbollen en een bord bammetjes.
Toen ik in het vliegtuig aan mijn krentenbollen wilde beginnen bleek hij er een chocoladeletter tussen verstopt te hebben. :heart:

Grote organisatiedingen hoef ik niet van hem te verwachten, maar dit soort kleine dingetjes doet hij wel regelmatig. We zijn ook eens samen naar het werk vertrokken. Zodra ik uit het zicht was (hij auto, ik fiets) is hij omgedraaid om een aantal huishoudelijke klussen te doen waar ik tegenop zag.
<<

Anoniem104

Bericht 24 Nov 2014 10:58

Re: Elkaar verrassen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 09 Dec 2014 11:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Patsy

Bericht 24 Nov 2014 11:08

Re: Elkaar verrassen

Ik heb eens een kaartje in het voorvallen van mijn mans tas gedaan toen hij en hele week weg moest voor zijn werk. Na 4 dagen kreeg ik nog geen reactie op het kaartje dus heb ik hem een berichtje gestuurd dat hij in dat vakje moest kijken. Bleek dat hij nooit in dat vakje keek :palm:. Was een goeie les voor de volgende keer.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 24 Nov 2014 12:17

Re: Elkaar verrassen

@Katrien ah dat is sneu haha :) Maar idd, nooit meer dat vakje!

Vriendje 'trakteert' me vaak op een concert. Hij bestelt meestal begin van het theaterseizoen 2 kaartjes van de voorstellingen waar hij zelf heen wil (en tussendoor nog een aantal) en regelmatig word ik meegevraagd. Dan is het zo van 'Houd je die en die dag vrij?". Of dat ie spontaan vraagt of ik zin heb om uit eten te gaan.. Dat vind ik echt leuk :D

Een weekendje weg moeten we i.v.m. zijn werk wel altijd plannen, maar dat vind ik niet erg. Vind het sowieso leuk om samen de locatie te bepalen e.d. :)

Wel doe ik zelf vaak kleinere dingen: Een pot met verschillende pepernoten erin, voor sinterklaas doe ik een chocoletter met gedichtje, ik heb een keer een A4 doos met 'Open when' enveloppen en een paar cadeautjes gedaan en voor kerst wil ik ook nog wat doen, alleen weet ik nog niet wat. Ook vind ik het wel leuk om ontbijt op bed te doen de zeldzame keren dat we samen slapen of wat uitgebreider koken, kaarsjes aan etc..

Wanneer we samen wonen wil ik wel wat meer dingen doen :heart:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Nov 2014 15:43

Re: Elkaar verrassen

Hier kreeg ik afgelopen weekend spontaan een december kraskaart. Al een aantal jaren koop ik die voor mij zelf. Nu had ze er eentje gekocht voor mij om me te verrassen. Eens kijken hoe ik haar terug kan verrassen...
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 24 Nov 2014 18:22

Re: Elkaar verrassen

Wij doen dat ook wel eens voor elkaar, maar dan kleine dingen. Een lief briefje, onverwachts een avondje uit samen en dat soort dingetjes.
Ook krijg ik ieder jaar wel een chocoladeletter of een klein kadootje in mijn schoen die hij dan stiekem neer zet. Vorige week was het nog een geurkaars van Yankee Candle, omdat ik die zo graag wilde :heart:
<<

Anoniem304

Bericht 24 Nov 2014 18:36

Re: Elkaar verrassen

Leuk dat je wat terug doet Fred.

Ik verras m'n vriend best vaak. Andersom iets minder haha.
<<

Anoniem86

Bericht 24 Nov 2014 18:45

Re: Elkaar verrassen

Haha Cotton, hier hetzelfde. Mijn vriend is heel lief voor me, maar verrassen is hij niet zo goed in :nopompom:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 24 Nov 2014 19:04

Re: Elkaar verrassen

Pippa schreef:Haha Cotton, hier hetzelfde. Mijn vriend is heel lief voor me, maar verrassen is hij niet zo goed in :nopompom:


Hier ook precies hetzelfde.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Nov 2014 20:50

Re: Elkaar verrassen

Fred schreef:Hier kreeg ik afgelopen weekend spontaan een december kraskaart. Al een aantal jaren koop ik die voor mij zelf. Nu had ze er eentje gekocht voor mij om me te verrassen. Eens kijken hoe ik haar terug kan verrassen...


Ik zou gaan voor een stevige tongzoen :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 24 Nov 2014 21:35

Re: Elkaar verrassen

Ik hou er zeker van! Mijn vriend was er eerst niet zo goed in, maar hij doet echt z'n best. Nu bijvoorbeeld al twee keer een leuk schoencadeautje gehad waaruit bleek dat hij echt had geluisterd naar dingen die ik wel wilde. Lief!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Nov 2014 21:48

Re: Elkaar verrassen

Scherp Bliss! Het gaat iets anders worden. Afgelopen weekend heb ik al voor haar gekookt (zie ik eigenlijk niet als een verrassing voor haar). Ik zie hier regelmatig chocoladeletter in een schoen leggen voorbij komen. Ik denk dat ik dat ga doen en er mijn eigen twist eraan geef. Vrouwen en chocolade doen het immers altijd goed!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron