Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


CV in een andere taal

<<

Anoniem205

Bericht 18 Sep 2013 16:29

CV in een andere taal

Hebben jullie je CV standaard in 2 (of meerdere) talen?
Ik ben nu namelijk een aantal functies tegen gekomen waarbij ze je CV in het Engels willen (ook de motivatie). Nou is Engels echt geen probleem, maar ik begin enorm te twijfelen over hoe ik alles nou het beste in het Engels kan omzetten (namen van opleidingen enzo).

Iemand anders die hier ook tegenaan loopt?
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Sep 2013 20:03

Re: CV in een andere taal

De namen van je opleidingen kun je meestal op de site van je school terug vinden. Daar staat het ook bijna altijd nog in het engels erbij. Dat heb ik dus gebruikt toen ik mijn cv vertaalde naar het Engels.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Sep 2013 20:12

Re: CV in een andere taal

Ik heb ook een aantal x mijn cv in het Engels moeten versturen, en vond dat ook wel lastig ja! Goed zoeken op internet hielp wel :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2013 20:26

Re: CV in een andere taal

Ik heb 'm in twee talen (en antwoord straks nog even op je mailtje!). Heb 'm altijd in het Engels gehad en op een gegeven moment maar eens vertaald naar 't Nederlands voor bepaalde functies.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2013 20:29

Re: CV in een andere taal

Ik heb in principe zowel een Nederlandse als Engelse CV. Voor mijn stage moest ik een Engelse CV indienen. Daarbij was één van mijn studies ook Engelstalig. De opleidingen die ik heb gedaan zijn relatief makkelijk in het Engels te vertalen, dus daar heb ik nog geen moeite bij gehad.

Welke opleiding wil je naar het Engels vertalen?
08/2018
05/2021
<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Bericht 18 Sep 2013 21:17

Re: CV in een andere taal

Ik gebruik een Nederlandse en Engelse CV, ligt echt aan de voorkeur van de werkgever. Ik heb een Engelstalige studie gedaan waarbij dus vaak de voorkeur lag bij alle communicatie in het Engels. Ik heb ook nog ergens op mijn laptop een Spaanse en Franse CV staan die ik heb moeten maken tijdens mijn voorgaande Toerisme studie, maar die is niet meer up-to-date. ;)
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Sep 2013 02:18

Re: CV in een andere taal

Ik heb een Engels, een Duits en een Nederlands CV en allemaal altijd up to date - je weet nooit. Het is ook lastig soms omdat typische Nederlandse termen vaak moeilijk te vertalen zijn. Ik heb dus professionals er ook naar laten kijken en ook vrienden die de taal als moedertaal hebben. Ik vind een foutje in een CV zelf heel storend dus ben er heel strict in, het is toch soort visite kaartje. Lay out is overigens wel overal hetzelfde.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers