Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Night of the Proms 2014

<<

Anoniem100

Bericht 22 Nov 2014 09:24

Night of the Proms 2014

Wie is er al geweest en hoe was het?

Wij gaan vanavond, heel veel zin in! Line up van artiesten klonk erg goed!

Nog iemand die ook gaat?
<<

Patsy

Bericht 22 Nov 2014 09:36

Re: Night of the Proms 2014

Ik ben een aantal jaar geleden geweest, toen Roxette speelde. Was erg gaaf. Katie Melua speelt toch ook dit jaar?

Ik ga dit jaar helaas niet, veel plezier!
<<

Anoniem255

Bericht 22 Nov 2014 22:15

Re: Night of the Proms 2014

Het schijnt nogal een aanfluiting te zijn?

Ik ben een paar jaar geleden geweest toen Sinead O'Connor kwam (of hoe je dat ook schrijft ;) )
<<

Patsy

Bericht 23 Nov 2014 09:20

Re: Night of the Proms 2014

Mien schreef:Het schijnt nogal een aanfluiting te zijn?

Ik las het ook! Hopelijk heb jij wel genoten, Riverwood.
<<

Anoniem133

Bericht 23 Nov 2014 09:49

Re: Night of the Proms 2014

Ik ben twee keer eerder geweest, erg mooi. Hopelijk heb je het leuk gehad. Katie Melua heb ik al eerder live gezien, vond haar toen erg goed.
<<

Anoniem112

Bericht 23 Nov 2014 10:10

Re: Night of the Proms 2014

Ik ben zelf drie keer geweest, kaartjes gekregen via bedrijf waar m'n zusje werkte, ik vond t altijd wel leuk maar zou er niet heen gaan als je ervoor zou moeten betalen.
<<

Anoniem100

Bericht 24 Nov 2014 13:32

Re: Night of the Proms 2014

We hebben genoten! Aantal jaar kijken we het op tv als het uitgezonden word, was erg leuk om er nu eens bij te zijn en hadden ook goede plekken!

Las gister inderdaad ook een aantal recensies dat het tegengevallen zou zijn dit jaar. Met name vrijdagavond schijnt de zaal pijnlijk leeg geweest te zijn, bij ons was het nagenoeg vol.

Enige minpuntje vond ik het optreden van Nile Rodgers & Chiq, hij maakte er een discoparty van waarbij je door de muziek het orkest en het koor bijna niet hoorde...dat hadden ze wel wat beter mogen afstemmen.

Verder speelden John Miles, Bo Saris (Boris v. Idols), Katie Melua, Ceelo Green, accordeoniste Ksenija Sidorova en was het orkest en het koor echt ontzettend goed! Ook was er een muziekstuk uit Lord of the Rings waarbij een deel van de film werd getoond op groot scherm, dat was gaaf! Dat had bijvoorbeeld nog wel wat langer mogen duren.

Wat de presentator ook benoemde, en ook terugkomt in de recensies, is dat ze willen blijven verjongen om het ook toegankelijker te maken voor jongere generaties die wellicht niet opgroeien met klassieke muziek. Alleen moeten ze dan wel heel goed naar de verhouding klassiek/pop blijven kijken...en dit jaar vond ik dat eigenlijk best goed.

Afhankelijk van de line-up zouden wij er zo weer heen gaan!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers