Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 22 Nov 2014 07:59

Goedemorgen!

Wat gaan jullie doen dit weekend?

Wij zitten in pyjama te ontbijten beneden.
Ik ga straks met L naar ballorig samen met de mama's en kindjes van de zwangerschaps cursus.
En vanmiddag moet ik werken

Morgenochtend Sinterklaasfeest op het werk van mijn vriend en s middags ook weer werken.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 22 Nov 2014 08:02

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Ik ga zo meteen training geven de hele dag. Vanavond ga ik met een vriendin naar een concert waar haar vriend moet optreden.
Morgen ga ik het huis poetsen, wat boodschappen doen en 's middags naar de verjaardag van mijn schoonvader.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 22 Nov 2014 08:10

Re: Goedemorgen!

Jezzie veel plezier dit weekend!

Zonnetje succes met de training geven! En veel plezier bij het concert met je vriendin en op de verjaardag van e schoonvader.

Vandaag niet fit opgestaan. Maar huishouden moet ook dus dat doen we maar tussendoor rustig aan vandaag. Morgen willen we wel er even op uit maar dat zien we wel morgen.
<<

Anoniem100

Bericht 22 Nov 2014 08:27

Re: Goedemorgen!

Ik ga zo boodschappen doen en huis aan kant maken, vriend is werken. Vanavond gaan we naar Night of te Proms in Ahoy, superveel zin in! :-)

Morgen uitslapen, naar buiten met goed weer en/of kerstshow kijken bij 't tuincentrum.

Fijne dag!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Nov 2014 08:34

Re: Goedemorgen!

Wij gaan zo even vrienden helpen verhuizen, mijn man is er al, denk niet dat E. en ik heel veel kunnen doen, maar we gaan ze in elk geval uitzwaaien. Ze gaan ruim twee uur verderop wonen.
Vanmiddag gaan we naar dreumesyoga.
Morgen op kraamvisite bij vrienden van ons.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2014 08:40

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen


Weer slecht geslapen, dat is niet nieuw. Ben nu alleen niet lekker wat misselijk de hele nacht al.
Vandaag blijven we een dag thuis. Want zodra we met de auto weggaan is onze plek bezet. Zo druk is het hier in het dorp steeds. Ze zijn aan het bouwen bij het grote parkeerterrein en de andere helft van het terrein ligt eruit. Heel slim om dat tegelijk te doen.

Maar vandaag komt er een pakket, en verder de was doen en huis schoonmaken.

Fijne dag allemaal
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 22 Nov 2014 09:00

Re: Goedemorgen!

Ik zat al heel vroeg in de trein richting Amsterdam voor een workshop fotografie. Hopelijk sta ik niet voor paal omdat ik de helft niet snap ofzo haha.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Nov 2014 09:04

Re: Goedemorgen!

Komt vast wel goed Charles!

Ik ga straks even boodschappen doen, misschien vanmiddag even voetbal kijken bij N. En vanavond lekker niets!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 22 Nov 2014 09:13

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen, ik ben brak. Had gisteravond een hele leuke bruiloft (als gast), lekker de hele avond staan dansen. Zometeen lekker ontbijten in het hotel samen met het bruidspaar en andere gasten.
<<

Anoniem152

Bericht 22 Nov 2014 09:29

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Ik ga vandaag naar mijn ouders. Mijn broertje en schoonzusje en mijn kleine nichtje komen ook. Die heb al een paar weken niet gezien, omdat we allemaal druk waren. Kan ik eindelijk weer even knuffelen met de kleine :love:

Fijne dag!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Nov 2014 09:33

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Ik ben bont en blauw want ik ben gister gevallen met m'n fiets. In de sloot. Zo dom! Gelukkig verder geen schade behalve uitslag van de brandnetels waar ik tussen lag en blauwe plekken.
Ik ga zometeen naar oma, ze heeft een iPhone gekocht (ze is 88 en ik vind het zo stoer van haar!), dus ik ga hem even voor haar installeren en alles uitleggen. Daarna nog met mijn moeder naar de kerstmarkt in het tuincentrum en verder ga ik lekker niks doen.
Fijne dag allemaal!
Charles, succes met de workshop :-)
Riverwood, veel plezier vanavond! Lijkt me leuk, night of the proms!

♥♥
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Nov 2014 12:34

Re: Goedemorgen!

Goedemiddag,

Ik ben een beetje brak. Ben bezig met de was en het huishouden en man is boodschappen halen en sporten.
Vanmiddag gaan we even op bezoek bij mijn vader.
Ben trouwens nu mijn tanden aan het bleken met crest whitestrips en ze zijn weer zo wit als voorheen!
Morgen ga ik zelf sporten en als het mooi weer is gaan we ergens wandelen met N voor het eerst in de buggy.

Dus een relaxed weekendje.
04-2014
10-2015

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron