Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goed horloge

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 22 Nov 2014 01:05

Goed horloge

Ik heb een heel specifiek beeld van hoe mijn horloge eruit moet zien en gelukkig had ik er vorig jaar na een lange zoektocht een gevonden, maar die was super goedkoop en nu begint de kast al te verkleuren. :( Wie weet welk merk er horloges onder de 200 euro maakt die er jarenlang (minstens drie à vijf) goed uit blijven zien? Ben op zoek naar een vrij klassiek en klein horloge met een liefst rechthoekige, niet-witte wijzerplaat.
<<

Patsy

Bericht 22 Nov 2014 07:36

Re: Goed horloge

Mijn man heeft zijn horloge van Fossil al 7,5 jaar en het ziet er nog mooi uit. Ik durf alleen niet te zeggen of zij heb model hebben wat jij zoekt.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 22 Nov 2014 07:57

Re: Goed horloge

Thnx Katrien. Oei, ik had een mooie van Victorinox gezien (heeft mijn man al acht jaar en is heel tevreden), maar 450 euro vind ik toch wel heel veel.
<<

Patsy

Bericht 22 Nov 2014 08:05

Re: Goed horloge

Oeh, dat is wel heel prijzig idd. Ik heb zelf ook èèn van Fossil, maar die heb ik pas een paar maanden.

Volgens mij heeft Breil ook horloges, de sieraden blijven heel mooi vind ik.
<<

Anoniem124

Bericht 22 Nov 2014 08:27

Re: Goed horloge

Festina.
<<

Anoniem162

Bericht 22 Nov 2014 08:44

Re: Goed horloge

https://www.mm-germany.com/de
M&M horloges mooie klassieke kleine klokjes, blijven erg mooi (verkleuren niet) krassen ook niet heel snel. Ze zijn er met leren bandjes maar ik heb een metalen bandje wat goed verstelbaar is.
https://www.mm-germany.com/de/artikel/m ... m-damenuhr
ik heb zo'n model bandje, heel fijn metaal wat je zelf kunt verstellen, erg licht ook om te dragen. Alleen heb ik een recht klokje
<<

Anoniem124

Bericht 22 Nov 2014 09:17

Re: Goed horloge

Festina.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 26 Nov 2014 17:19

Re: Goed horloge

Ok, ik heb wat onderzoek gedaan en blijkbaar zoek ik een horloge met saffierglas. Zit nu te denken aan deze:

Afbeelding

Niet zo mooi als mijn beoogde Victorinox (nouja, meer een soort eighties vibe die ik ook wel kan waarderen), maar schijnbaar wel betere kwaliteit en de helft van de prijs.

Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 27 Nov 2014 10:20

Re: Goed horloge

Ik heb al 12 jaar hetzelfde horloge van Esprit, hij is nog nooit kapot geweest en ziet er nog steeds uit als nieuw. Hij was toen rond de 80 euro.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 568

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 27 Nov 2014 10:40

Re: Goed horloge

Ik heb er een van Jacques Lemans, verkopen ze bij verschillende juweliers. Heb m nu 3 jaar en ben er nog steeds erg blij mee. Op de website staan ook veel klassieke modellen.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 27 Nov 2014 15:22

Re: Goed horloge

Ik heb al ruim 7 jaar een horloge van Citizen. Nog steeds zit er geen kras op het glas. Deze kostte destijds iets van 120 euro. Die van mij werkt nog op een batterij (volgens mij nog maar 1 of 2 keer vervangen in 7 jaar tijd) maar tegenwoordig heb je van datzelfde merk horloges waarvan de accu via de wijzerplaten worden opgeladen en je nooit meer een batterij hoeft te verwisselen. Eigenlijk ben ik wel benieuwd of dat goed werkt. Iemand toevallig ervaring mee met zo'n type horloge?
<<

Anoniem94

Bericht 27 Nov 2014 16:53

Re: Goed horloge

Ik heb jaren een horloge van Esprit gehad en daar nooit problemen mee gehad. Inmiddels heb ik een horloge van Michael Kors, omdat ik gewoon een nieuw horloge wilde. Deze heb ik inmiddels al ruim twee jaar.
<<

Anoniem162

Bericht 27 Nov 2014 19:58

Re: Goed horloge

Fred schreef:Ik heb al ruim 7 jaar een horloge van Citizen. Nog steeds zit er geen kras op het glas. Deze kostte destijds iets van 120 euro. Die van mij werkt nog op een batterij (volgens mij nog maar 1 of 2 keer vervangen in 7 jaar tijd) maar tegenwoordig heb je van datzelfde merk horloges waarvan de accu via de wijzerplaten worden opgeladen en je nooit meer een batterij hoeft te verwisselen. Eigenlijk ben ik wel benieuwd of dat goed werkt. Iemand toevallig ervaring mee met zo'n type horloge?


Mijn man heeft een horloge met zonnecel erin, onder de wijzers. Hij heeft hem nu bijna 5 jaar (gekregen met onze trouwdag van mij). Het was een duur horloge geloof 300 euro maar hij is echt nog steeds mooi en werkt goed.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 27 Nov 2014 20:15

Re: Goed horloge

Festina inderdaad, ik heb een mooie paarse. Is al jaren oud, maar moet er wel bij zeggen dat ik m niet iedere dag draag.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers