Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 25 Nov 2014 13:16

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Ik heb dit jurkje:

Afbeelding

Heb het ook al aangehad op mijn moeders verjaardag en naar het theater zondag.
<<

Patsy

Bericht 25 Nov 2014 13:21

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Mooi Snirp! Waar is ie van?
<<

Anoniem104

Bericht 25 Nov 2014 13:22

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 09 Dec 2014 11:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 25 Nov 2014 15:05

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Katrien schreef:Mooi Snirp! Waar is ie van?


Ik heb hem bij Room-42 gekocht, een winkel in Haarlem.
Hij is echter van Mamalicious, €39.95
<<

Patsy

Bericht 25 Nov 2014 15:46

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Dank je! Ik woon een eindje uit de richting, maar Mamalicious wordt hier ook verkocht. Hij is echt leuk.
<<

Anoniem92

Bericht 27 Nov 2014 16:04

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Reva schreef:
Churrito schreef:
Parel schreef:Normaliter ga ik voor wat leuks op pad, met pailletten en weet ik het wat, maar dit jaar zie ik er hoe dan ook toch niet uit, dus ga mijn best niet doen.



Jeetje parel,.sorry hoor wilde echt niet reageren maar kan me niet inhouden..je bent gezegend met een kind nog eentje onderweg een gezinnetje wat niet voor iedereen vanzelfsprekend is/gaat.. Ja je bent nu zwaarder weet je waarom? Omdat je een kind draagt in je buik omdat er een baby groeit! Dat wilde je zo graag..dus alsjeblieft hou op met dat gezaag over ik zie er niet uit, ik ben dik of lelijke buik etc etc, je bent zwanger gezegend met bijna 2 kids kom op en haal jezelf niet zo naar beneden!


Dat beseft ze zich heus wel hoor, maar dat betekent niet dat ze alle bijkomstigheden ook maar met blijdschap hoeft te verwelkomen.


Dank je wel Reva!

Ik had dit helemaal niet gelezen, maar wil hier toch wel even op reageren.
Ik besef me heel goed dat we gezegend zijn met 2 kinderen straks (en daar heb jij totaal geen weet van, want ik ben niet iemand die alles op een forum neerkwakt hoe onzeker ik me voel mbt mijn zwangerschap, hoe neerslachtig ik daarvan raak, dat ik daarvoor in de gaten wordt gehouden etc), maar dat maakt niet dat ik mezelf dan ook mooi vindt. En dat is puur MIJN mening, over MIJN lijf en MIJN zwangerschap. Ik vind het persoonlijk echt vreselijk, dat ik 3 cijfers ipv 2 op de weegschaal zie. Natuurlijk heb ik dit allemaal over voor mijn kinderen, weet ik dat het straks wel weer goedkomt, doe ik het graag voor 2 van die toetties, maar ik word echt niet happy van mijn lijf, nee. Niet van de pijn die ik heb bij elke beweging, niet van het feit dat ik mijn eigen kind niet eens meer fatsoenlijk kan helpen met wat dan ook omdat ik niet kan bukken of snel genoeg kan bewegen. Die vrouwen bestaan nu eenmaal ook, die niet op wolken lopen als ze zwanger zijn. Nogmaals, ik ben hartstikke blij met het kindje wat komen gaat, en trots dat ik dat zelf kan dragen, maar dat betekend niet dat ik gelijk blij ben met dat logge lijf.

Katrien, ik heb werkelijk waar geen idee hoe jij eruit ziet, sorry! Maar normaliter heb ik 42/44 van beneden en 40/42 van boven. Daar ben ik zelf nog niet helemaal content mee, maar het kan er dan mee door, zeg maar. Ik wil me gewoon weer fit voelen, dat heb ik nu niet. En ik vind het vreselijk dat ik mijn al bestaande kind niet de zorg kan bieden die ze nodig heeft.

Edit ; overigens was het helemaal niet mijn bedoeling zo'n reactie uit te lokken, maar ik ben dan 38/39 weken zwanger en ga toch de deur niet meer fatsoenlijk uit, volgend jaar komt mijn jaar wel weer.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Nov 2014 16:10

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Ik bedoelde ook niet dat ik denk dat jij niet blij bent met je zwangerschap hoor Parel!
Maar ook als je niet zwanger bent lees ik wel eens zulke dingen over jezelf en je bent juist zo leuk en mooi, dus ik zou het zo fijn voor je vinden als je dat zelf ook zou zien! Of je nu een grote, mooie zwangere buik hebt of niet. Wel echt heel rot voor je dat je zoveel pijn en last hebt!
<<

Anoniem92

Bericht 27 Nov 2014 16:17

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Harrison en meneer de Uil, ik had zo ver niet terug gelezen, sorry!
Ik vind het echt heel lief en waardeer het heel erg al die complimentjes, ik zit alleen totaal niet lekker in mijn vel dus het komt niet binnen. Overigens ben ik dan echt op het einde van mijn zwangerschap, al dan niet bevallen, dus dan ga ik geen nieuwe kleding meer kopen ;)
<<

Patsy

Bericht 28 Nov 2014 11:23

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Parel schreef:

Katrien, ik heb werkelijk waar geen idee hoe jij eruit ziet, sorry! Maar normaliter heb ik 42/44 van beneden en 40/42 van boven. Daar ben ik zelf nog niet helemaal content mee, maar het kan er dan mee door, zeg maar. Ik wil me gewoon weer fit voelen, dat heb ik nu niet. En ik vind het vreselijk dat ik mijn al bestaande kind niet de zorg kan bieden die ze nodig heeft.

Edit ; overigens was het helemaal niet mijn bedoeling zo'n reactie uit te lokken, maar ik ben dan 38/39 weken zwanger en ga toch de deur niet meer fatsoenlijk uit, volgend jaar komt mijn jaar wel weer.


Ik plaats ook nooit foto's van mezelf, dus dat kan kloppen, maar ik zie weleens foto's van jou. Onze lichamen en maten komen echt overeen. Ik wilde gewoon zeggen dat ik je echt een mooie vrouw vind en dat ik het jammer vind om te lezen dat je dat zelf niet vindt.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je last heb van je lichaam op dit moment en ik hoop echt dat dat snel na de bevalling weer over is. Ik snap ook goed dat het nu niet binnenkomt hoor, ik baal op dit moment ook van mijn lijf, ook al weet ik dat die buik geen vet is maar komt door de zwangerschap.

Ik hoop echt dat je je snel beter voelt! Hormonen zijn stom!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 28 Nov 2014 14:40

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Haha bevallen zal ik wel nog niet zijn :-p maar wel om en nabij de 38 weken zwangerschap indd. Ik ga is even zoeken op internet, Dankje!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Nov 2014 23:14

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Afbeelding

Ik heb deze gekocht voor een chique feestje, twijfel alleen of ik het combineer met enkellaarsje of pump, en zwarte panty of grijze of zwarte glitterpanty (om het iets feestelijker te maken). Indien grijze glitterpanty ook grijze pump :).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Dec 2014 10:53

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Ik heb gezocht naar het jurkje van Believe maar helaas niet gevonden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem104

Bericht 01 Dec 2014 12:32

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 06 Jan 2015 15:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Dec 2014 14:59

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Thanks! Zie nu pas dat hij een cowl heeft, over het algemeen staat mij dat niet zo.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem104

Bericht 02 Dec 2014 15:50

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 06 Jan 2015 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Dec 2014 15:57

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Eerste kerstdag, zal het wel mijn werkkleding + daarna chillkleding worden. 2e kerstdag is het eerst m'n werkkleding, en misschien trek ik daarna wel een jurkje aan. Of gewoon wat netjes ik weet 't nog niet. Wil eigenlijk wel wat nieuws, maar kan het met Kerst toch niet echt aan hebben.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem280

Bericht 03 Dec 2014 08:03

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Een jurk van mama licious, niet die Snirp heeft, heb ik wel in handen gehad.
En een lang vest erover heen.
Wil graag nog een leuk sieraad erbij. Zal ik vast wel van mijn vriend krijgen.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 07 Dec 2014 13:33

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Afbeelding

Ik heb deze gekocht. Staat erg goed. :)
10-08-2017 ♥
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Dec 2014 16:37

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Mooie jurk Isolt!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 08 Dec 2014 07:29

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Dank je Rapa nui.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem173

Bericht 09 Dec 2014 14:26

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Ik heb alvast 2 outfits gepast want heb dit weekend een eindejaarsfeest van mijn man zijn werk. De andere outfit is dan leuk voor eerste kerstdag :kerstcadeau:

Rood jurkje met leren jasje
Afbeelding

Zwart rokje met glittertop
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Dec 2014 14:34

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Mijn outfit wordt vandaag bezorgd, ik heb dit jurkje van Mango besteld:
Afbeelding

Hij lijkt op deze foto extreem kort, maar op andere foto's heeft ie een normale lengte dus hopelijk valt het wel mee. Ik ga 'm vanavond passen als ik thuiskom.

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 09 Dec 2014 16:02

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Ik heb het altijd koud in de winter en dat heeft mijn prioriteit boven kerstkleding haha.

Waarschijnlijk dus gewoon een spijkerbroek/leren broek met een gebreid vest of lekker warme trui.

Met oud en nieuwe helemaal. We gaan naar vrienden maar verder nergens heen. Het liefst trek ik mijn onesie aan hahaha.
<<

Anoniem101

Bericht 09 Dec 2014 19:26

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Ik heb deze besteld, net even snel gepast en volgens mij is hij :love:


Afbeelding
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 09 Dec 2014 19:50

Re: Wie heeft er al een outfit voor de feestdagen?

Ik heb dat jurkje gepast Elliot, maar niet gekocht omdat ik hem juist te lang vond. Hij kwam bijna tot mijn knieën en dat vond ik niet mooi. Hopelijk staat hij jou beter.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers