Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2014 23:00

Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb nl een soort van douchegel en shampoo fetish/kooptick bij de Action. Er staat in ons badkamerkastje voldoende, maar aangezien ze zooooooooooveek hebben en ook zooooooooooveel merken ook de B merken kijk ik elke keer mijn ogen weer uit omdat er ook vaak nieuwe bij komen. Vooral die van Dove zien er qua plaatje wat erop staat al zo lekker geurend uit. Het stomme is dat we onlangs een gratis fles van Hegron douchegel hebben gehad van 750 ml, is een nieuwe geur dus we kunnen even ermee door. Die flessen lijken erg op die van Dove.

Ik moet ook altijd even ruiken voordat ik het koop :palm: . Had mezelf voorgenomen dat als ik er was ''niet kijken, niet kijken, niet kopen, niet kopen'' en dat heb ik wel een week volgehouden.
Op de site zag ik al Axe shampoo staan en was daar benieuwd naar omdat ik dat alleen ken van deo's dus tja helaas 1 gekocht, maar alleen om te testen he. :razz:

Wie heeft er ook zo'n verslaving?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 18 Nov 2014 23:03

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

M'n moeder.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem86

Bericht 18 Nov 2014 23:05

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Reva schreef:M'n moeder.


En mijn moeder. Maar dan vooral met alle andere zooi die ze bij de Action verkopen, daar koopt ze er rustig een paar van, want dat is zo handig voor die of die, of zo.
<<

Anoniem159

Bericht 18 Nov 2014 23:07

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Waar woon jij eigenlijk?

Eindelijk CBL ontmoeten en nog voordelig ook, HA!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 18 Nov 2014 23:14

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Mijn vriend met bepaalde deo en douchegel.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem88

Bericht 18 Nov 2014 23:24

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Axe is voor mannen, he :^^:
Ik herken het trouwens niet, ik krijg hele voorraden van m'n werk, van kindjes die afscheid nemen enzo. En anders koop ik gewoon een grote goedkope fles bij de supermarkt of drogist. Ik vind het wel lekker om me in het weekend met een 'speciaal' douchecremetje met lekkere geur te wassen en lekker lang te douchen enzo. Maar verder, op werkdagen, interesseert het me niets en is douchen meer een noodzakelijk kwaad. Die van Dove vind ik trouwens wel stinken, zodra het in comtact komt met m'n huid is de lekkere geur eraf.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 18 Nov 2014 23:31

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Douche - en badproducten koop ik niet vaak maar ik vraag wel altijd producten van Rituals en Philosophy met mijn verjaardag, kerst en Sinterklaas. Ik heb dus inmiddels ook wel een aardige voorraad hiervan. Ik gebruik trouwens elke dag douchegel van een wat duurder merk zoals Rituals of Sabon. Mijn guilty pleasure momentje van de dag :smile:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 18 Nov 2014 23:49

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Een vriendin van mij. Die heeft in de schuur een mini supermarkt met houdbare spullen.

Ik zou wel van alles iets op voorraad willen hebben maar mn vriend maakt dan iets op en koopt geen nieuwe dus daaaag voorraad.
De voorraad zou ik overigens alleen maar willen hebben om eind vd maand zeker nog iets te hebben.
<<

Anoniem86

Bericht 18 Nov 2014 23:50

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Isabel_ haha, ik heb het grootste pakket van RItuals gekregen voor mijn verjaardag, en daarna ook het middel pakket, en kreeg van de week een proefverpakking met douchefoam en douche olie. Ik denk dat ik tot ruim mijn volgende verjaardag ook voorzien ben van 'luxe' douchegel en body lotion enz. haha!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 19 Nov 2014 06:26

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik deed dat met tampons van kotex bij de action, de hele kast lag vol. Heel handig dat ik vanaf juli 2012 tot mei 2014 niks nodig heb gehad. Al die tijd lagen die doosjes me in de weg.
R. 2013
D. 2016
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 19 Nov 2014 09:08

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb dat ook, ik ben gek op douche producten. Ik moet mezelf alleen nog eventjes aanleren om alle flessen eerst leeg te maken, want volgens mij heb ik nu 3 verschillende staan met in alle 3 nog een klein bodempje doucheschuim.
Maar ik heb het ook heel erg met scrubs en bodylotions, die koop ik ook zo graag! Alleen gebruik ik ze bijna nooit waardoor dus mijn kast uitpuilt van de scrubs en lotions.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2014 09:10

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb het met wasverzachter haha. Heb bijna 10 flesjes, maar mezelf nu een verbod opgelegd. Moet ze eerst allemaal opmaken voordat ik nieuwe mag kopen!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 19 Nov 2014 09:28

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb dat met wasmiddel, koop Het eigenlijk alleen in de aanbieding en sla dan flink in. Ben namelijk ook dol op wassen :palm:
heb nu nog maar drie flessen staan dus ik kan me binnenkort weer even laten gaan. Zag dat ze bij de plus een goede aanbieding hebben.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem88

Bericht 19 Nov 2014 09:34

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Maar met drie flessen kun je toch nog zo'n 50-60 wassen doen?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2014 09:42

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Haha, als je daar gevoelig voor bent is 3 flessen heul weinig! :P
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 09:43

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Dundas schreef:Axe is voor mannen, he :^^:
Ik herken het trouwens niet, ik krijg hele voorraden van m'n werk, van kindjes die afscheid nemen enzo. En anders koop ik gewoon een grote goedkope fles bij de supermarkt of drogist. Ik vind het wel lekker om me in het weekend met een 'speciaal' douchecremetje met lekkere geur te wassen en lekker lang te douchen enzo. Maar verder, op werkdagen, interesseert het me niets en is douchen meer een noodzakelijk kwaad. Die van Dove vind ik trouwens wel stinken, zodra het in comtact komt met m'n huid is de lekkere geur eraf.


Axe is idd voor mannen, maar dat boeit me niet hahaha. Ja, idd zodra je ermee doucht dan ruik je het en daarna is het weg dus voor de geur achteraf hoef je het niet te doen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 19 Nov 2014 09:44

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Ik heb in principe altijd van alles 1 verpakking in voorraad en zodra ik de laatste in gebruik neem, koop ik een nieuwe. Als een merk dat we altijd hebben, in de aanbieding is, koop ik wel wat meer. Maar hooguit drie stuks of zo. Voordat die op zijn is er altijd wel weer ergens een nieuwe aanbieding geweest.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem160

Bericht 19 Nov 2014 09:48

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Pippa schreef:
Reva schreef:M'n moeder.


En mijn moeder.


Die van mij ook!
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 11:06

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Kees schreef:Een vriendin van mij. Die heeft in de schuur een mini supermarkt met houdbare spullen.

Ik zou wel van alles iets op voorraad willen hebben maar mn vriend maakt dan iets op en koopt geen nieuwe dus daaaag voorraad.
De voorraad zou ik overigens alleen maar willen hebben om eind vd maand zeker nog iets te hebben.


Dat klinkt als die mensen van een programma die een idiote voorraad hebben voor als er oorlog uitbreekt of van die mensen die alles gratis krijgen dmv bonnen in Amerika. Jij kan het toch ook kopen als je vriend wat opmaakt?
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 11:09

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Cotton schreef:Ik heb het met wasverzachter haha. Heb bijna 10 flesjes, maar mezelf nu een verbod opgelegd. Moet ze eerst allemaal opmaken voordat ik nieuwe mag kopen!


Dat dacht ik dus ook van mezelf, maar dat werkt helaas niet.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2014 11:11

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Ik heb het met wasverzachter haha. Heb bijna 10 flesjes, maar mezelf nu een verbod opgelegd. Moet ze eerst allemaal opmaken voordat ik nieuwe mag kopen!


Dat dacht ik dus ook van mezelf, maar dat werkt helaas niet.

Ik vind het ook lastig hoor haha. Steeds als er een goede aanbieding is wil ik inslaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 11:20

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Pineco schreef:Ik heb in principe altijd van alles 1 verpakking in voorraad en zodra ik de laatste in gebruik neem, koop ik een nieuwe. Als een merk dat we altijd hebben, in de aanbieding is, koop ik wel wat meer. Maar hooguit drie stuks of zo. Voordat die op zijn is er altijd wel weer ergens een nieuwe aanbieding geweest.


Dat doe ik ook als ik de laatste aanbreek nieuwe kopen. Heb de ''verslaving'' niet alleen met douchegel en shampoo, maar ook wel eens met deo's dat ik er voor ons beide een zooitje haal (tja bij de Action zijn zulke dingen net als parfum zo verleidelijk om veel van te kopen).
Heb een aantal jaren geleden 4 minitubes douchegel van Kneipp gehad en die wilde ik dit jaar meenemen op vakantie. Omdat mij 1 fles makkelijker compacter leek (ook al was het totaal evenveel ml) heb ik het niet gedaan, maar ze liggen rustig te wachten aangezien ik ze de aankomende vakantie wel wil meenemen.
Douchefoam van de Action vind ik niks, veels te glibberig weet niet hoe anderen merken zijn.

Ik vind de douchegel van Palmolive echt heerlijk ruiken en dan bedoel ik die met de moeilijke namen Ayrituel energy, joyous. Deze waren of zijn bij Trekpleister in de aanbieding en dat is niet de standaard maat, maar een halve liter heb ze niet gekocht overigens. Die van de Therapy reeks lijken me ook lekker ruiken.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Nov 2014 11:31

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Isabel_ schreef:Douche - en badproducten koop ik niet vaak maar ik vraag wel altijd producten van Rituals en Philosophy met mijn verjaardag, kerst en Sinterklaas. Ik heb dus inmiddels ook wel een aardige voorraad hiervan. Ik gebruik trouwens elke dag douchegel van een wat duurder merk zoals Rituals of Sabon. Mijn guilty pleasure momentje van de dag :smile:


Nav deze post heb ik net drie flessen Philosophy besteld :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 11:42

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Toen mijn nagels afgelopen zomer mooi lang waren kocht ik veel nagellak omdat ze bij de Action zo lekker goedkoop zijn en ook nog eens merken. Nu zie ik ze nog steeds daar en dat moet ik sterk van mezelf zijn, helaas lukt dat niet altijd.
Zo zag ik laatst bij de Op = Op shop een replica van OPI en ze hadden er 3 voor een bepaalde prijs, maar heb me ingehouden en er 1 gekocht aangezien het misschien niks kon zijn. Gelukkig is het een goede lak dus dat weet ik weer voor de volgende keer.
Had nl bij Big Bazar echte OPI gekocht, 3 voor € 10,00 en die vind ik niet goed dus zit nu met 3 klote lakjes.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 11:44

Re: Eerst opmaken, dan pas nieuwe kopen!

Caulfield schreef:
Isabel_ schreef:Douche - en badproducten koop ik niet vaak maar ik vraag wel altijd producten van Rituals en Philosophy met mijn verjaardag, kerst en Sinterklaas. Ik heb dus inmiddels ook wel een aardige voorraad hiervan. Ik gebruik trouwens elke dag douchegel van een wat duurder merk zoals Rituals of Sabon. Mijn guilty pleasure momentje van de dag :smile:


Nav deze post heb ik net drie flessen Philosophy besteld :palm:


Nooit van gehoord zie dat ze het bij ICI Paris verkopen. Bij nog meer winkels? Waarom bestel je het en koop je het niet zelf?
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers