Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


nav. Help mij aan een winterjas!

<<

Anoniem185

Bericht 18 Nov 2014 22:59

nav. Help mij aan een winterjas!

Naar aanleiding van het - voel jij je vaak genegeerd topic... Als iemand niet op je reageert, schreeuw je maar wat harder. :laughcry:
Omdat ik dus geen reacties kreeg in het andere topic en ik het toch écht koud begin te krijgen als ik met mijn zomerjasje naar buiten loop:

"Om er een nieuw topic voor te openen vind ik ook zo wat, maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een winterjas. Het liefst wil ik een jas met het uiterlijk van Once upon a time, dus echt meer een cloak. Het mag best sprookjesachtig er uit zien en lang zijn (maar niet dat hij op de grond valt). Ik wil eens een keer iets aparts. Iemand enig idee waar ik iets in die stijl kan vinden? Qua kleur heb ik niet echt een voorkeur. Rood of blauw lijkt me wel een keer leuk, maar zwart/bruin is ook altijd goed."

Dus iemand enig idee waar ik zo'n type jas kan vinden? Graag lekker warm!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 18 Nov 2014 23:05

Re: nav. Help mij aan een winterjas!

Wat is een uiterlijk van Once upon a time? Als ik daarop google krijg ik een kort roodleren jasje te zien, maar als ik op cloak google, lijkt het wel of je alleen de stokken nodig hebt om je tent op te zetten ;)
Vriendin van mij heeft laatst een donkerpaarse jas gekocht, volgens mij van Only. Die stond erg leuk. Geen idee of het je smaak is, maar ik zal eens kijken of ik hem kan vinden.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 18 Nov 2014 23:11

Re: nav. Help mij aan een winterjas!

Ik kan de juiste niet vinden, maar zag wel deze twee...
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen- ... rm&IsSeg=1

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen- ... rm&IsSeg=1

Bedoel je zoiets?
<<

Anoniem185

Bericht 18 Nov 2014 23:13

Re: nav. Help mij aan een winterjas!

Ja dat is inderdaad wel mooi! Vooral die tweede is echt mijn smaak.

Het is inderdaad meer zo'n tent-achtige (ik zou liever zeggen jurk-vormig) die ik bedoel, maar dan een soort van draagbare versie ervan... weet eigenlijk niet eens of het wel bestaat! Maar het lijkt me zo lekker warm om zo'n cloak te hebben.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 19 Nov 2014 14:49

Re: nav. Help mij aan een winterjas!

Dan zoek je dus zoiets, maar dan - neem ik aan - niet in het wit http://nl.aliexpress.com/item/New-arriv ... 06426.html

Of zo'n 'robe manteau' (jas-jurk) die Kate wel eens draagt: Afbeelding
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem185

Bericht 19 Nov 2014 20:34

Re: nav. Help mij aan een winterjas!

Oh die van Kate is heel mooi! Die eerste die je liet zien sleept over de grond dus dat wordt zo snel vies, maar vind ik wel mooi!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers