Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 15:00

27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

http://www.famme.nl/27-manieren-om-van-je-huis-een-speelparadijs-te-maken/

Leuk artikel! Zijn hier vast gezinnen die 1 van deze dingen in huis hebben. Vertel welke je hebt (evt met foto!) of wie weet inspireert het je om alsnog van je huis een speelparadijs te maken!

Wij zijn van plan om nr.11 hier in huis te maken op de speelkamer van onze dochter. De ballen hebben we in huis en ons framezwembad ligt toch maar te niksen in de schuur en het past op haar kamer, dus waarom niet toch?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2014 15:05

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wij hebben een speelhuisje in de huiskamer en een kleine glijbaan (de houten van Ikea), dat is altijd al enorm populair bij kinderen die komen spelen. Verder heeft Yrsa een bed in de vorm van een kasteel waar je ook onder kan spelen. Voor al die grote dingen hebben wij in huis niet echt plek. Ik vind die trap met boeken en een glijbaan wel erg mooi, en die boomhutten ook.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 15:18

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wat leuk dat speelhuisje met glijbaan in huis Susan. En spelen jullie kinderen er zelf ook vaak mee? Ik vind alles wel leuk, maar ook hier ontbreekt de ruimte voor een aantal van die dingen die in de advertentie staan. Daarom kwamen wij uit met het zwembad annex ballenbad dan maar ;-)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem103

Bericht 15 Nov 2014 15:22

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wij hebben een schommel in de woonkamer maar we hebben hem al een tijdje niet gebruikt eigenlijk.
<<

Anoniem97

Bericht 15 Nov 2014 15:23

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wij hebben een schommel in huis
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2014 15:36

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

FashionMommy schreef:Wat leuk dat speelhuisje met glijbaan in huis Susan. En spelen jullie kinderen er zelf ook vaak mee? Ik vind alles wel leuk, maar ook hier ontbreekt de ruimte voor een aantal van die dingen die in de advertentie staan. Daarom kwamen wij uit met het zwembad annex ballenbad dan maar ;-)


Het speelhuisje is los van de glijbaan, hoor. Het speelhuisje is eigenlijk een peuterbed in de vorm van een Pipowagen, ik wilde iets waar ze in konden spelen maar waar ze zich ook lekker kunnen terugtrekken. Vooral Ezra heeft daar soms behoefte aan, dan gaat hij erin liggen en muziek op zijn iPod luisteren. Yrsa speelt er meer samen met vriendjes en vriendinntjes.

Het is het vierde bed uit de serie 'bijzondere bedden', alleen hebben wij de wielen, vensterbankjes en loopplankje lichtblauw in plaats van roze.

http://stoerbed.nl/showroom.html
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 15:38

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wat een leuke wagen Susan! Echt gaaf! Wat heerlijk ook dat hij voor meerdere doeleinde gebruikt kan worden dan!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 15 Nov 2014 15:41

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ik vind die ballenbakken in het opblaaszwembad met glijbaan echt geniaal! Ga ik ook doen!

Enkele dingen vind ik heel eng en gevaarlijk!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2014 15:43

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Mijn neef en zijn vrouw hadden zo'n ballenbak voor binnen, je hebt alleen zo ongelofelijk veel ballen nodig om het een beetje leuk te maken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 15:43

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wij hebben zo'n zwembad

Afbeelding

kunnen genoeg ballen in haha
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2014 16:21

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ik vind zo'n zwembad (gewoon als zwembad dus, met water en niet met ballen) er altijd zo lekker uitzien op de foto, maar bij ons zou zoiets binnen een half uur vol zitten met aarde, gras en dorre bladeren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 15 Nov 2014 16:22

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wij hadden geen hinkelbaan in huis maar wel een autogarage, die plak ik zo af en toe op de vloer van de woonkamer en haal 'm er dan na een paar dagen weer af:
Afbeelding

Een schommel hebben we een hele tijd in huis gehad, maar is er nu alweer even af (al denk ik dat ik 'm door dit topic binnenkort weer ophang.

Dit weekend hebben we even geen eettafel en stoelen omdat we die net verkocht hebben en de nieuwe maandag komt. De helft van de kamer is nu omgetoverd tot pietengymoefenzaal.

Mijn dochter heeft een boomhutbed met tent eronder waar ze met haar vriendjes heel veel in en onder speelt.
Afbeelding
<<

Anoniem103

Bericht 15 Nov 2014 16:30

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wat een leuk idee Liadan van die weg plakken, dat ga ik van de week ook eens doen valt vast in de smaak.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 16:58

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

@ Gaia, had je reactie over de schommel gemist! Leuk idee zeg! Waar heb je die hangen? Gewoon bij jullie in de woonkamer of bij 1 van de kinderen op hun slaapkamer?

@Liadan, wat een super gaaf idee van de weg! Met schilders tape of niet? En dat bed heeft me ook aan het denken gezet omdat met de tijd misschien toch aan te schaffen. (bij de jongste misschien zodat ze wat meer speelruimte op der kamer krijgt). Een schommel kunnen we kwijt ook op de oudste haar kamer, maar die hangt buiten, beschut weliswaar. Dus daar kunnen ze eigenlijk altijd wel mee spelen, zo proberen we ook elke dag even naar buiten te gaan ;-)

@Susan, we hebben dat zwembad in de zomer hebben staan. Met een bak vol met water erbij waar ze dus hun voeten in moesten afspoelen, dat werkte wel. En na gebruik werd hij dan afgedekt met een zeil. Maar de laatste dagen dat ie er stond hadden we niet goed opgelet en hebben ze er ladingen zand in gegooid. Dat was niet zo tof en daarna ook meteen weg gehaald het zwembad.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 15 Nov 2014 17:11

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ja is schilderstape. Dat bed zou ik trouwens nu niet meer kopen, het is heel leuk maar ik had achteraf liever een hoogslaper met bureau eronder voor haar gehad. Als was dat ook niet ideaal geweest want mijn dochter slaapwandelt soms.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 17:22

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ik vind de kleur wel mooi, maar jij het inderdaad zegt valt deze natuurlijk lager als een gewone hoogslaper. En dat is wel wat ik graag zou willen mbt. de toekomst om er dan een bureau onder te maken.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 15 Nov 2014 17:44

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ja in de woonkamer, ik wissel af met hangmat en die rode ronde schommel van de Ikea. Maar er heeft ook een gewone schommel en rekstok gehangen.
Nu hangt de hangmat er, daar spelen ze ook veel mee.

Als je de ruimte hebt zou ik echt een schommel aanraden, zo leuk en je kan er alle kanten mee op en goed voor hun motoriek enzo :)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 17:54

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ook het overwegen waard inderdaad! Hangt hij bij jullie bij de trap? Gewoon nieuwsgierig hoor ;)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 15 Nov 2014 18:48

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ik heb je een foto gestuurd.
<<

Anoniem73

Bericht 15 Nov 2014 21:11

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wow die huizen haha. Wel erg gaaf als je er de plek voor hebt.
Mijn dochter heeft alleen een hutbed waar ze onder kan spelen.
<<

Anoniem123

Bericht 16 Nov 2014 07:30

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Wij hebben een schommel en een ballenbak, een mini dan. En een schoolbord maar dat staat niet in het artikel.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Nov 2014 10:17

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ik zou zelf niet heel erg blij worden van alle dingen als dat in mijn huis zou zijn. Maar ja aan de andere kant wij hebben ook niet zo'n groot huis als op die plaatjes (het lijken tenminste grote huizen) dus misschien dat ik er daarom ook niet zo blij van zou worden.

Wij hebben buiten een glijbaan en schommel en heel veel ander speelgoed. We hebben niks van die dingen van de plaatjes in huis. Al vind ik zo'n hinkelbaan nog wel grappig en is ook makkelijk te realiseren. Zo vind ik de weg van Liadan ook heel gaaf.

Ik had vroeger een trapeze in mijn slaapkamer, maar ik had een grote kamer en hoog dus dat ging ook goed. Dat zou in ons huis niet kunnen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem187

Bericht 16 Nov 2014 10:43

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Ohhh wat gaaf als je 1 van die dingen in huis hebt!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Nov 2014 15:36

Re: 27 manieren om van je huis een speelparadijs te maken

Jammer, ons zwembad is toch te groot voor de speelkamer.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers