Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen voelen

<<

Anoniem181

Bericht 17 Nov 2014 23:15

Re: Alleen voelen

Ah, Pippa, wat naar dat je je zo alleen voelt. Ik herken het wel. Normaal gesproken vind ik het helemaal niet erg om alleen te zijn, ik kan dan dingen voor mezelf doen en hoef geen rekening met anderen te houden. Maar op de momenten dat ik wel iemand om me heen zou willen hebben is er niemand. Pas geleden heb ik iets heftigs meegemaakt en van de mensen die dat weten zijn er maar weinig die aan mij vragen hoe het met me gaat. Een berichtje om te vragen hoe het gaat is toch een kleine moeite?
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 18 Nov 2014 00:15

Re: Alleen voelen

Wat vervelend Pippa :hug:

Ik herken het wel. Lang werkloos thuis gezeten en dan kom je er wel achter wie er voor je zijn. Nu werk ik weer maar valt mijn sociale leven (welke 0 is) nog meer op omdat je nu juist weer leuke dingen wilt doen. Idd wat je zegt, wat een moeite is het voor mensen om ook eens een berichtje te sturen.
<<

Anoniem86

Bericht 18 Nov 2014 15:13

Re: Alleen voelen

Jullie hebben ook wel gelijk; heb van het weekend zelf wat mensen ge-appt en een deel gesproken en hart gelucht. Bedankt voor de berichtjes; heel lief!

Koko - komt door verkeerde beweging denken ze, zenuw klemming en wervel niet goed. Heeft (veel) tijd nodig.. Kom nu bij de manueel therapeut 2x per week sowieso. Hele lichte verbetering maar komende week sowieso nog thuis - volgende week woensdag op z'n vroegst weer halve dag naar werk..
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers