Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je winterjas!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Nov 2014 21:06

Show je winterjas!

Ik ging gisteren de stad in om een winterjas te kopen, maar ik was nogal besluiteloos en vond niks leuk. Wat hebben jullie voor jas? Ik wil er eigenlijk altijd sowieso wel twee, een zwarte en een gekleurde (nu bijv. een kakigroene). Mijn oude jassen vind ik echt niks meer aan.

Welke hebben jullie?
❤ 7 juni 2018
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Nov 2014 21:16

Re: Show je winterjas!

Ik heb ook nog twee oude. Een wijnrode van de Primark die echt af is, en nog een grijze die ook wel aan vervanging toe is. Ik had een hele toffe groene parka gezien met leren schouderstukken. Was ook nog in de aanbieding dit weekend maar ik heb 'm -heel stom- niet gekocht. Ik baal nu best wel want hij is uitverkocht.

Wat voor soort jas zoek je? Lang, kort? Bepaalde stof?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Nov 2014 21:20

Re: Show je winterjas!

Oh dat klinkt leuk, waar had je die gezien? Ik wil sowieso altijd wel een lange jas, zodat ik daar langere vesten enzo onder aan kan. Ik denk dus dat ik bijvoorbeeld een langere zwarte of grijze jas wil en dan een kortere gekleurde (misschien kort parkamodel ofzo).

Ik hou niet van glimmende gewatteerde jassen. Verder weet ik het ff niet zo goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Nov 2014 21:48

Re: Show je winterjas!

Ik heb een legergroene parka van Diderikssons en een grijze gewatteerde skijas van Peak Performance. En nog een zwart met roze accenten softshell van Brunotti. En ook nog een ouder a-lijn grijze jas van Vila. Mijn pronkstuk is mijn geruite jas van Hugo Boss. Daar ben ik extra zuinig op!

Werken bij I.ntersport heeft me 3 jassen opgeleverd dus...ik koop voorlopig geen jas meer haha!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem152

Bericht 13 Nov 2014 23:05

Re: Show je winterjas!

Ik heb gewoon een simpele, zwarte, lange jas.

Deze jas vind ik echt heel mooi, maar ik mag van mezelf eigenlijk geen winterjas erbij kopen...


Afbeelding

Mmmm.... beetje groot
<<

Anoniem86

Bericht 13 Nov 2014 23:06

Re: Show je winterjas!

Je had vorig jaar toch een mooie en leuke?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Nov 2014 23:31

Re: Show je winterjas!

Pippa schreef:Je had vorig jaar toch een mooie en leuke?


Wie, ik? Ik heb vorig jaar wel een rode gekocht, maar daar was de rits toen ook alweer van stuk gegaan :/ Ik vind m geloof ik niet leuk genoeg om geld uit te geven aan het maken ervan.
Verder heb ik nog een lange zwarte, maar daar ben ik op uitgekeken na een aantal jaar. Heb ook nog een zwarte soort parka, maar die draag ik alleen bij slecht weer of erge kou.
❤ 7 juni 2018
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 14 Nov 2014 10:04

Re: Show je winterjas!

Ik heb nog een heerlijk warme donkerblauwe parka van vorig jaar en wil er nog een korte jas bij.

Zoiets
http://www.soliver.nl/Cabanjack/09.409. ... lp&is=true

Of zoiets
http://www.soliver.nl/Gewatteerd_jack/4 ... lp&is=true
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Nov 2014 10:45

Re: Show je winterjas!

Ik heb deze jas van Gsus vorig jaar in de sale gekocht:

Afbeelding

Bij mij is die ster op de borst er alleen af, nooit gezien ook. Maar dat is maar goed ook, ik krijg er hele nare WO2 associaties bij.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2014 11:35

Re: Show je winterjas!

Huuhhhh Teun dat is wel echt heel gek ja.
Ik heb meerdere winterjassen maar dit is mn nieuwste aanwinst:
Afbeelding
<<

Anoniem251

Bericht 14 Nov 2014 18:22

Re: Show je winterjas!

Deze heb ik pas gekocht, erg blij mee:
http://www.esprit.nl/dameskleding/jasse ... O1G092_165
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Nov 2014 20:26

Re: Show je winterjas!

Ik heb ongeveer deze. Heerlijk warm en ik vind hem fijn dat hij wat langer is.
Afbeelding

Stiekem wil ik nog wel zo'n soort jas als Emelin of een mooie bordeauxrode.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem147

Bericht 14 Nov 2014 20:49

Re: Show je winterjas!

Ooh mooi Harri!

Ik heb nog geen winterjas en weet nog niet hoe of wat. Ik heb nu alleen een leren jasje.. Hahaha kou kou.

Ik wil eigenlijk alleen een parka deze winter.
Deze vind ik wel leuk, daar kan de kraag en binnen jas ook van af.
Afbeelding

Afbeelding

Ik zou ook nog wel een toffe nep bontjas willen. Zoiets ofzo. Maar dat zal er dit jaar wel niet van komen.
Afbeelding
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 14 Nov 2014 21:18

Re: Show je winterjas!

Marni schreef:Ooh mooi Harri!

Ik heb nog geen winterjas en weet nog niet hoe of wat. Ik heb nu alleen een leren jasje.. Hahaha kou kou.

Ik wil eigenlijk alleen een parka deze winter.
Deze vind ik wel leuk, daar kan de kraag en binnen jas ook van af.
Afbeelding

Afbeelding

Ik zou ook nog wel een toffe nep bontjas willen. Zoiets ofzo. Maar dat zal er dit jaar wel niet van komen.
Afbeelding

Ow men wat ben ik blij dat xs niet meer beschikbaar is. Hij is geweldig! Had hem zo besteld anders, maar dat mag niet want ik heb net 2 min geleden een te dure trui bij Zalando besteld :laughcry:
<<

Anoniem75

Bericht 14 Nov 2014 21:25

Re: Show je winterjas!

Cinnamon schreef:Ik heb ongeveer deze. Heerlijk warm en ik vind hem fijn dat hij wat langer is.
Afbeelding

Stiekem wil ik nog wel zo'n soort jas als Emelin of een mooie bordeauxrode.


Deze heb ik ook in het donkerblauw
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 16 Nov 2014 10:07

Re: Show je winterjas!

Ik heb heel hard een nieuwe winterjas nodig, maar vind het ook zo lastig!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

ChiQ

Bericht 16 Nov 2014 10:39

Re: Show je winterjas!

Ik hou van de oversized jassentrend maar ik lijk er jong in. 12. Ik ben 30. Was ik maar niet zo knap, maar lang. :lol:
<<

Anoniem315

Bericht 16 Nov 2014 10:51

Re: Show je winterjas!

Ik heb een lichtgrijze stoffen jas van H&M, een donkergrijze van Jane Norman en een donkerblauwe parka van C&A (die paste vorig jaar mooi over m'n bolle buik).
<<

Anoniem147

Bericht 16 Nov 2014 12:16

Re: Show je winterjas!

loura schreef:
Ow men wat ben ik blij dat xs niet meer beschikbaar is. Hij is geweldig! Had hem zo besteld anders, maar dat mag niet want ik heb net 2 min geleden een te dure trui bij Zalando besteld :laughcry:


Hahaha, ik heb op het moment echt geen geld i.v.m. de bruiloft/budget gebeuren daarvan. Dus gelukkig valt het inhouden hier wel mee. Het kan gewoon niet. Maar als ik het geld wel ergens had staan was ik allang overstag gegaan haha.

Ik kijk uit zelfbescherming ook gewoon niet zo vaak ASOS en ZARA meer.
<<

Anoniem157

Bericht 17 Nov 2014 20:42

Re: Show je winterjas!

Afbeelding

Ik heb deze jas, de hele binnenkant en capuchon kun je eruit halen zodat het ook gelijk een zomerjas is. Ideaal.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Nov 2014 22:17

Re: Show je winterjas!

Ik heb deze uberfijne parka. Maar nu wil ik die jas van Harrison :D

http://www.stylefile.com/adidas-winteri ... 40502.html
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 17 Nov 2014 23:48

Re: Show je winterjas!

Afbeelding
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem185

Bericht 18 Nov 2014 01:04

Re: Show je winterjas!

Om er een nieuw topic voor te openen vind ik ook zo wat, maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een winterjas. Het liefst wil ik een jas met het uiterlijk van Once upon a time, dus echt meer een cloak. Het mag best sprookjesachtig er uit zien en lang zijn. Ik wil eens een keer iets aparts. Iemand enig idee waar ik iets in die stijl kan vinden? Qua kleur heb ik niet echt een voorkeur. Rood lijkt me wel een keer leuk, maar zwart/bruin is ook altijd goed.
<<

Anoniem275

Bericht 18 Nov 2014 09:32

Re: Show je winterjas!

Ik heb vorig jaar 2 nieuwe jassen gekocht (een nette en een dagelijkse), dus ik ben eerst voorzien:

Afbeelding

En een lange zwarte jas van only, maar daar kan ik geen plaatje meer van vinden.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Nov 2014 10:41

Re: Show je winterjas!

Die je laat zien vind ik heel tof Bubble, waar van?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lexi