Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe laptop

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Nov 2014 20:45

Nieuwe laptop

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Mijn laptop is zo goed als dood. Mijn vriend heeft door wat dingetjes op z'n werk een mooi bedrag gekregen wat hij aan iets ICT gerelateerds uit moet geven. Dus 1 en 1 welke laptop zouden jullie kiezen als je nu een laptop uit mocht kiezen.
2015 💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Nov 2014 20:51

Re: Nieuwe laptop

Als ik overal uit zou mogen kiezen? Een Macbook Pro.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 13 Nov 2014 20:55

Re: Nieuwe laptop

Ik zweer bij m'n chromebook. Een perfect snel werkende laptop voor maar 300 euro. Maar ik moet wel zeggen dat ik sowieso al veel van Google gebruik zoals Google drive, en dat ik voor word etc nog een desktop heb. Maar als op de bank laptop is ie zo fijn. En zo snel.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 13 Nov 2014 22:22

Re: Nieuwe laptop

Ik ben heel happy met mijn Lenovo notebook, vind het vooral fijn dat hij ook om te draaien is als tablet met het kijken van netflix en uitzending gemist etc.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem156

Bericht 14 Nov 2014 07:59

Re: Nieuwe laptop

Ik heb nu voor de tweede keer een Toshiba. De eerste hee ff t het 6 jaar volgehouden.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 14 Nov 2014 08:23

Re: Nieuwe laptop

Mijn eerste laptop was een toshiba. Die heeft het heel lang volgehouden, totdat ik er chocomel overheen gooide.. Daarna heb ik een Fujitsu gehad (waardeloos ding) en een Samsung notebook. Die werkte prima. Nu weer terug naar toshiba. Heb deze nog maar een maand maar ben er erg tevreden over! Heb een Toshiba C50 B 13V. Met groot scherm maar geen cd-rom drive. Dat scheelde veel in prijs en ik gebruik toch nooit cd-roms. Heb er €434 voor betaald.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 14 Nov 2014 08:29

Re: Nieuwe laptop

Ik heb nu bijna een jaar een Asus en deze bevalt mij heel goed: goede accu, mooi plat en snel. Ik heb hiervoor een Acer en een HP gehad, maar deze bevalt me veruit het beste.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron