Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


OMG, wat ziet zij eruit zeg!

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Nov 2014 21:44

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

MK heeft het idd het zwaarst, zo lijkt het althans. Idd anorexia, maar ook ADD. Toch ben ik niet helemaal overtuigd dat ze ook echt wat heeft laten doen. Zij en Ashley zijn geen identieke tweeling, dus met haar kun je haar niet vergelijken. Hoe ouder ze werden, hoe minder ze op elkaar begonnen te lijken. Hun andere zusje, ook een actrice, Lizzie, lijkt precies op hen. Ze is alleen een halve meter groter haha.
Ik ben stiekem altijd wel fan geweest haha. Had vroeger ook mijn haar precies zo als MK, zo kort. En ik heb geloof ik ook alle films liggen, hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Nov 2014 21:46

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Amanda Bynes is inderdaad ook zo'n geval..

Afbeelding

En Lindsay Lohan:

Afbeelding

Megan Fox:

Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Nov 2014 21:50

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Yolanthe kan trouwens ook in het rijtje, die is ook behoorlijk veranderd....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem255

Bericht 13 Nov 2014 21:52

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Misschien moeten ze bij die kindsterren vast laten leggen dat ze tot hun 30e geen botox, plastische chirurgie etc mogen toepassen.
Ze zien er straks nog erger uit dan die Donatella.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Nov 2014 21:59

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Ik vind het bij ze allemaal zo enorm zonde. Megan Fox ook.. Ben je zó prachtig, laat je jezelf zo misvormen. Maar dat vind ik van Taylor uit The Bold ook. Vroeger (echt heul lang geleden) keek ik dat wel eens, ik vond haar altijd prachtig. Maar ik zapte er laatst langs en schrok gewoon!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 13 Nov 2014 22:02

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Ik vind ze er helaas niet zo gezond uitzien..
Lijkt me ook zwaar hoor, een leven in de spotlights..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem187

Bericht 13 Nov 2014 22:03

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Ik vind het zonde. Niet alleen van haar gezicht, maar ook van zichzelf... Dat ze haar eigen schoonheid blijkbaar niet zag.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Nov 2014 22:04

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Het erge is nog, dat het gewoon overslaat op die jonge meiden. Mijn zusje heeft bijv al haar lippen laten doen...
Ik doe het echt gewoon niet.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem255

Bericht 13 Nov 2014 22:21

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Caro schreef:Ik vind het bij ze allemaal zo enorm zonde. Megan Fox ook.. Ben je zó prachtig, laat je jezelf zo misvormen. Maar dat vind ik van Taylor uit The Bold ook. Vroeger (echt heul lang geleden) keek ik dat wel eens, ik vond haar altijd prachtig. Maar ik zapte er laatst langs en schrok gewoon!


ja daar sta ik ook steeds van te kijken. Die meid die haar dochter in de serie speelt is volgens mij ook 1 en al plastic.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 13 Nov 2014 22:35

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Bah bah. Mensen kunnen ook overdrijven zeg.. Ieuw
<<

Anoniem88

Bericht 13 Nov 2014 22:55

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Ik heb nav dit topic net allemaal Michelle Tanner-compilaties zitten kijken :love:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 13 Nov 2014 23:01

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Ik vind het ook heel zonde... Het waren echt leuke mooie meiden.. Nu vind ik ze niet mooi meer, niet dat het daar allemaal om draait maar ze vind ze er ook gewoon niet gezond/gelukkig uitzien zo.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Nov 2014 23:04

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

God ja, ik zie net dat hoofd van Yolanthe weer, die heeft ook van alles laten doen! Sowieso heeft ze een compleet nieuw gebit volgens mij.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem287

Bericht 13 Nov 2014 23:11

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Jeetje ze lijkt wel een man die is omgebouwd tot vrouw! Dat haar ook erbij, ziet er echt niet uit. Zo zonde, ze waren echt leuk vroeger. Mijn lievelingsfilm van hun is It Takes Two :heart:
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 11:43

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Poppy schreef:MK heeft het idd het zwaarst, zo lijkt het althans. Idd anorexia, maar ook ADD. Toch ben ik niet helemaal overtuigd dat ze ook echt wat heeft laten doen. Zij en Ashley zijn geen identieke tweeling, dus met haar kun je haar niet vergelijken. Hoe ouder ze werden, hoe minder ze op elkaar begonnen te lijken. Hun andere zusje, ook een actrice, Lizzie, lijkt precies op hen. Ze is alleen een halve meter groter haha.
Ik ben stiekem altijd wel fan geweest haha. Had vroeger ook mijn haar precies zo als MK, zo kort. En ik heb geloof ik ook alle films liggen, hahaha.


Ze een 1 eiige tweeling hoor. Dat zie je heel erg duidelijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 11:46

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Bliss schreef:God ja, ik zie net dat hoofd van Yolanthe weer, die heeft ook van alles laten doen! Sowieso heeft ze een compleet nieuw gebit volgens mij.


Zag haar gister in Bluf en vond haar gewoon eng. Toen ze zo was afgevallen vond ik dat al drastisch en zij zelf maar volhouden dat het meeviel. Die lippen beginnen te lijken op die van Melisa van der Meijden.
<<

Anoniem86

Bericht 14 Nov 2014 12:03

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Poppy schreef:Het erge is nog, dat het gewoon overslaat op die jonge meiden. Mijn zusje heeft bijv al haar lippen laten doen...
Ik doe het echt gewoon niet.



Maar ligt dat niet meer aan je zusje dan? Want in mijn omgeving ken ik echt niemand die zich door dit soort "rages" laat meeslepen en zulke dingen laat doen omdat het zou horen en ze mee willen doen.

En denk bij jonge meiden aan iemand rond de 18 die misschien nog wat naïef is, maar jouw zusje is al rond de 24 toch?
<<

Anoniem88

Bericht 14 Nov 2014 12:25

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

caribbeanlover schreef:
Poppy schreef:MK heeft het idd het zwaarst, zo lijkt het althans. Idd anorexia, maar ook ADD. Toch ben ik niet helemaal overtuigd dat ze ook echt wat heeft laten doen. Zij en Ashley zijn geen identieke tweeling, dus met haar kun je haar niet vergelijken. Hoe ouder ze werden, hoe minder ze op elkaar begonnen te lijken. Hun andere zusje, ook een actrice, Lizzie, lijkt precies op hen. Ze is alleen een halve meter groter haha.
Ik ben stiekem altijd wel fan geweest haha. Had vroeger ook mijn haar precies zo als MK, zo kort. En ik heb geloof ik ook alle films liggen, hahaha.


Ze een 1 eiige tweeling hoor. Dat zie je heel erg duidelijk.

Dat ze sprekend op elkaar lijken, maakt nog niet dat ze één-eiïg zijn :)
Overigens wat ik vroeger gek op Full House en kon ik ze op een gegeven moment wel een beetje uit elkaar houden. De bovenlip, neus en oogopslag zit toch nét iets verschil in.
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 14 Nov 2014 12:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 12:26

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Dat is ooit gezegd voor zover ik weet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2014 12:27

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mary-Kate_en_Ashley_Olsen

'Hoewel ze uiterlijk veel op elkaar lijken, zijn ze een twee-eiige tweeling, die in films vaak ook tweelingzusjes spelen.'
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 12:37

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Klopt, zit het nu te lezen en er staat fraternal twin wat trouwens een aparte vertaling heeft nl de broederlijke tweelingen hahaha.
Ze lijken idd verdomd veel op elkaar. Ik ken ook een 2 eiige tweeling, lijken ook veel op elkaar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2014 12:39

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Bij mijn dochter op de peuterspeelzaal zaten twee zusjes waar twee jaar tussenzat en zij leken ook exact op elkaar, behalve dan dat de jongste natuurlijk kleiner was en een iets jonger gezichtje had. Maar het was net een eeneiige tweeling waarvan de ene twee jaar later was gekomen. Ik heb nooit zusjes die geen tweeling zijn gezien die zo erg op elkaar lijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 12:43

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Het is niet logisch dat de jongste kleiner was, want dat hoeft niet perse vaak wel hoor. Vroeger woonde bij mij aan de overkant een 1 eiige tweeling die ik vroeger niet uit elkaar haalde. Nu zijn het volwassen meiden en zie ik overduidelijk verschil. Heb mijn moeder wel eens gevraagd (die vroeger op hun heeft opgepast) of ze niet 2 eiig waren en dat was niet zo. De ogen bijv. staan heel anders.

Zag op tv ooit een 1 eiige tweeling, 2 volwassen dames van in de 40 ofzo en omdat zij zo ontzettend verschillend waren hebben ze een onderzoek laten doen omdat ze beide zo erg overtuigd waren van het feit dat ze niet 1,maar 2 eiig waren. De uitslag weet ik jammer genoeg niet meer.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2014 12:45

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Een kind van twee is over het algemeen wel kleiner dan een kind van vier. Die van twee zag er zo uit als de oudste toen zij twee was.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 13:07

Re: OMG, wat ziet zij eruit zeg!

Is dat jouw kind op de avatar?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers