Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak voel jij je genegeerd?

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 21 Nov 2014 20:09

Re: Hoe vaak voel jij je genegeerd?

Nee, voel me hier niet genegeerd. Als ik een topic open, vind ik 1 reactie al fijn. Ik reageer wel alleen op topics die voor mij op dat moment relevant zijn, want ik kan niet altijd reageren door tijdsverschil, dus ik ben selectief. Maar dat heeft niks met populariteit te maken, maar meer met het onderwerp en de tijd die ik heb. Probeer wel op de hoogte te blijven van alles. Ik heb wel eens het idee gehad dat ik onzichtbaar was trouwens, 1 keer in een topic in de reisrubriek. Er werd gevraagd om tips en ik gaf een tip en er werd overal op gereageerd, behalve mijn tip. Het was een verdomd goede tip, dus ik heb hem gewoon nog eens genoemd, maar weer werd het niet gezien. Moest ik wel even om lachen uiteindelijk, had het bijna nog een keer erin gezet :P Weet overigens niet meer wie of wat het was hoor, dus niet interessant. Maar dat was de enige keer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Nov 2014 00:09

Re: Hoe vaak voel jij je genegeerd?

Elliot schreef:Haha ja dat heb ik dus ook. Ik weet dat ik er zelf over begon hoor, maar ik heb nu het idee dat mensen alleen op mij reageren omdat ik dus heb gezegd dat ik het niet leuk vond hoe het daar ging. :nerd:
Het is ook nooit goed :P


haha daarom snap ik ook nooit dat het aangekaart wordt. Volgens mij kan geen enkele daaropvolgende reactie spontaan worden haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem147

Bericht 23 Nov 2014 13:39

Re: Hoe vaak voel jij je genegeerd?

Wat een topic zeg haha. Mensen met veel post op hun naam krijgen volgens mij sowieso meer reacties omdat je misschien weet over wie het gaat.

Als toosje met 20 post iets typt dan kan ik mezelf daar persoonlijk minder goed bij inleven dan iemand met 1500 post waarvan ik wel eens foto's heb gezien en de rest van het verhaal misschien wat meer weet.

En in moeilijke topics dekt 'sterkte' volgens mij vaak de lading genoeg. Natuurlijk is het mooi als je meer fijne woorden kunt typen, maar soms is het zo moeilijk om iets extra's te zeggen. Dat sterkte gewoon al kan bijdragen.


En ik wil weer eens meeposten in het 'wat heb je aan vandaag topic' want ik vond dat altijd leuk maar had op een bepaald moment elke keer dezelfde dingen aan haha. Ik kijk trouwens nog steeds in dat topic en denk best vaak 'Ohh leuke dingen!' maar dan wil ik het kopen en dat kan niet met de bruiloft op de planning hahaha. Net als bij ASOS kijken 'what new' is .. Dat doe ik ook niet meer. Zelfbescherming :D
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Nov 2014 13:41

Re: Hoe vaak voel jij je genegeerd?

Ik ben ook niet echt bekend hier maar als ik een topic open krijg ik wel vaak een paar reacties. Ik voel me dus niet genegeerd, ik heb wel eens dat ik op een topic echt maar één of twee antwoorden krijg, dan denk ik altijd dat het onderwerp gewoon niet zo aanspreekt, niet dat dat aan mij persoonlijk ligt.

Ik snap wel dat bekende mensen meer reacties krijgen, ik vind het leuk om persoonlijke verhalen te horen en foto's te kijken van anderen, daardoor krijg je een beter beeld van een persoon. Maar ik kies er zelf voor om dat niet te doen omdat ik graag anoniem wil blijven.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 23 Nov 2014 14:45

Re: Hoe vaak voel jij je genegeerd?

Leuk deze altijd terugkerende discussie :thumbdown:
Ik heb het wel eens eerder gezegd, maar merk ook wel dat er niet zo veel op mij wordt gereageerd, althans vergeleken met andere forummers. Ik kan me trouwens wel vinden in hetgeen Charles (dacht ik) in dit topic heeft gezegd. Ik ken hier niemand op dit forum en ik ben daarnaast ook nog eens een rationeel persoon en deel zo weinig mogelijk persoonlijke dingen. Mijn reacties hier zijn dan ook voornamelijk feitelijk of adviserend en niet meelevend, misschien zelf 'kil'. Ik snap op zich best hoor dat daar minder op wordt gereageerd en dat vind ik ook niet erg. Wel denk ik soms best nuttige bijdrages te hebben en dan snap ik niet zo goed dat daar, voor mijn gevoel, overheen wordt gelezen. Maar goed, nogmaals dat is verder geen probleem wat mij betreft en maakt ook niet dat ik niet meer zal reageren. Als ik een topic open heb ik overigens helemaal niet het idee genegeerd te worden.

In het echte leven voel ik me bijna nooit genegeerd. Mocht dat wel voorkomen zal ik het wel naast mij neerleggen en anders gewoon wat harder roepen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers