Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dochter klaagt over zere knieën

<<

Anoniem181

Bericht 12 Nov 2014 20:53

Dochter klaagt over zere knieën

Al een paar weken klaagt ze over zere knieën, vooral tijdens het fietsen. Ik gooide het steeds op groeipijn, maar de laatste twee weken wil ze steeds bij mij achterop de fiets en zegt ze dat het ook tijdens het lopen zeer doet. Ze is gek op fietsen, dus ik maak me nu toch een beetje ongerust. Kan het iets anders zijn dan groeipijn? Of duurt dat echt zo lang en is dat echt zo pijnlijk dat ze niet wil fietsen/lopen van de pijn?
<<

Anoniem97

Bericht 12 Nov 2014 21:00

Re: Dochter klaagt over zere knieën

Groeipijn lijkt me niet, dat zijn meestal momenten. Ik zou afspraak maken bij de HA en na laten kijken.
<<

RiLiJu

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 12 Nov 2014 21:04

Re: Dochter klaagt over zere knieën

Zoon hier heeft geregeld last van groeipijn. Althans, ik denk dat dat het is.
Maar hier is het wel vooral 's nachts. Hij wordt dan 's avonds of 's nachts huilend wakker en geeft dan hele erge pijn in zijn benen en knieën aan. Af en toe heeft hij dit een paar avonden op rij, maar overdag hoor ik hem er dan helemaal niet over en doet hij ook gewoon alles en zeker niet rustig.
Ik zou in jouw geval toch contact opnemen met de huisarts. Helemaal omdat de pijn continu(of in ieder geval dagelijks) aanwezig is en het steeds erger lijkt te worden.
<<

ChiQ

Bericht 12 Nov 2014 21:10

Re: Dochter klaagt over zere knieën

Mijn vriendin heeft dit ook en bleek dat ze scheef op haar voeten liep en die knieeen te zwaar belast werden. Ik zelf heb het als ik veel zit, als ik dan ga staan en lopen heb ik echt zere knieen. Heeft ze het misschien na school? Daar zitten ze veel, natuurlijk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Nov 2014 21:33

Re: Dochter klaagt over zere knieën

Zou inderdaad even check up doen.

B heeft ook groeipijn, maar ook hier is het 's nachts.
Krijsend wakker worden 'aauuuu auu benen, au knietjes, aauuuu' :nopompom:
<<

Anoniem181

Bericht 12 Nov 2014 22:20

Re: Dochter klaagt over zere knieën

Ik bel morgen toch de huisarts even, bedankt voor jullie reacties.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 12 Nov 2014 23:34

Re: Dochter klaagt over zere knieën

Ik heb vroeger zelf groeipijn gehad aan mijn knieën.
Deed ook pijn bij het lopen. Had er wel vaak meerdere dagen last van maar of dat weken waren weet ik niet precies.

Even naar de huisarts kan inderdaad geen kwaad.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers