Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mobiel bellen is toch even duur als vast?

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 14:01

Mobiel bellen is toch even duur als vast?

Toch? Heb er niet veel verstand van, maar toen mobiele telefoons hier net waren was het sowieso duurder dan vast bellen. Nu niet meer dacht ik.
<<

Zero

Bericht 12 Nov 2014 14:35

Re: Mobiel bellen is toch even duur als vast?

Dat ligt volgens mij geheel aan wat je afsluit...?
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 15:27

Re: Mobiel bellen is toch even duur als vast?

Oh oke.
<<

Anoniem86

Bericht 12 Nov 2014 16:32

Re: Mobiel bellen is toch even duur als vast?

En bel je dan van vast naar vast, vast naar mobiel, of wat wil je doen?

Ik betaal 10 euro per maand om onbeperkt met m'n vaste telefoon te bellen (ook naar mobiele nummers)..
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 17:38

Re: Mobiel bellen is toch even duur als vast?

Omdat wij op den duur een andere hond willen zit ik momenteel veel te zoeken. Bij een organisatie staat dat ze vanwege de hoge kosten een voorkeur hebben dat de klant een vast nr opgeeft. Wij hebben alleen een mobiele, maar dat kan je wel doorgeven. In dat geval vragen ze om hun te bellen om de kosten voor de stichting te beperken. Dan vraag ik me af waarom ze mobiele nrs willen hebben als ze het te duur vinden om te bellen dus vandaar mijn vraag.

Kijk het maakt mij niet uit, ik wil met alle liefde bellen en weet dat zij het moeten doen met alleen donaties dus vind het niet erg alleen vroeg het me af.
<<

Anoniem86

Bericht 12 Nov 2014 17:40

Re: Mobiel bellen is toch even duur als vast?

Het is wel duurder dan bellen naar een vaste telefoon, dat klopt inderdaad. En als jij gewoon genoeg belminuten hebt, zou ik hun gewoon eventjes bellen, kost jou alleen wat minuten dan, en geen extra geld verder.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 19:05

Re: Mobiel bellen is toch even duur als vast?

Aha oke. Nee, maakt me ook niet uit zoals ik al zei heb het er graag voor over. Deze organisatie heeft zelfs honden uit India.
Heb er een gezien die Pippa heet, met 1 oog, niet uit India hoor.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers